Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita vl-itejä jotka haluaisivat päästää irti kyseisestä liikkeestä?

Vierailija
01.01.2013 |

Itse olen useamman lapsen vl-äiti/vaimo/nainen :)

Olen monta vuotta miettinyt tätä asiaa. Ensimmäisenä oli että lapsia en halua enempää. Haluan käydä myös töissä ja elää naisen elämää ilman jatkuvaa raskauden pelkoa.

Me kuitenkin tälläkin hetkellä eletään melko tavallista perhe-elämää. Katsomme telkkaria/videoita. Seuroissakaan ei olla puoleen vuoteen käyty kuin ehkä kerran. Lapset harrastaa urheiluseuroissa(tätä on paheksuttu) toisaalta haluaisin riuhtaista itseni irti, toisaalta taas joku sisälläni sanoo että tarviiko. Elän aika ristiriitaisissa tunnelmissa. En yhtään ymmärrä tiettyjä elämäntapa sääntöjä. Ois kiva saada uusia ystäviä jotka ajattelevat samalla tavalla ja vertaistukea.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet ystävät voi siis olla ihan muitakin kuin ex-vl:t.

ap

Vierailija
2/4 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vuosia tappelin asioiden kanssa, sitten väsyin ja annoin itselleni rauhan. Elän omaa elämääni, mutta kuulun näennäisesti liikkeeseen. Ajattelen niin, että se on minussa, vaikka minä en olisi siinä. Laitoin vaakakuppiin eri asiat ja tulin tulokseen, että pystyn olemaan näinkin onnellinen. En todellakaan allekirjoita useitakaan sääntöjä vai pakkoja vai mitä ne lie ovatkaan. Minä olen mikä olen, elän miten elän. Se on oikeuteni eikä kukaan voi tulla sanomaan mitä saan ja mitä en saa tehdä. Vaikka tuleekin, pystyn silti elämään omaa elämääni. Mieheni tukee ratkaisuani.

Voimia tilanteeseen. Voit myös lähteä, se on yhtä hyvä tilanne. Muista, että sisältäpäin vaikuttaminen on aina, miten tämän liikkeen saa muutettua. Lasten kasvattamisella tietyllä tavalla on myös merkitystä. Erityisesti tyttöjen kasvatuksella.

Pidä kiinni itsemääräämisoikeudestasi! Hae ammattiapua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ex-vl, mutta muuten vaan noita lapsia suurperheen verran.

Vierailija
4/4 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän anteeksi, en halua loukata ketään. Huomasin tuossa vaan avaajalla ajatukse että "on paheksuttu" hänen lasten urheiluharrastuksia. Onko liikkeeenne papit urheilun vastustajia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän