Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tulee mieleen nimestä Sarianna?

Vierailija
13.12.2012 |

Olisi tytölle kiva nimi mun mielestä. Mitä teille tulee mieleen?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin nimi on Sarianna. Ei oo kertaakaan tullut vastaan, mitä nyt jostain netissä tai teeveessä joskus vilahtanut. Tosi suomalainen, mutta ei kauhean perinteinen. Hieman jopa kansainvälinen.

Ite oon vasta 15 vuotias ja pidän nimestäni. Vähän aikaa sitten en pitänyt tästä nimestä lainkaan, oli mielestäni liian vanhanaikainen.. Kaverit ja perhekin välillä käyttää Sarkku lempinimeä, joka on mielestäni ihan mukeva :)

Vierailija
2/82 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalaisnimi siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin mustalaisnimi. Rainer ja Sarianna.

Vierailija
4/82 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini on Sarianna (usein kyllä Sarkku). Odotan nyt ekaa lastani ja annan sille (miehenikin tykkää nimestä ja myös työkaveristani) nimeksi Sarianna, jos tyttö, kuten ultra näytti. Kaunis nimi! Ja etenkin niin hyvä fiilis tulee, koska Sarkku on reilu, avulias ja ihan huippu tyyppi. Nimen hyvän energian uskon siirtyvän. Mun äiti laittoi mulle myös nimen hyvän tuttunsa mukaan ja on sanonut, että se oli ihan selkee enne. Siis nimi.

Hyvä Sarianna!!

Vierailija
5/82 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/82 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden ja on ihana ihminen, nimestä tulee hyvä mieli :)

Vierailija
7/82 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarianna piti meille kauhukakaroille maaseudulla iltapäiväkerhoa. Se kesti meitä ja keksi kaikkee kivaa. Sai meidät kuriin. Edellinen lopetti, sai hermoromahduksen tms. Sarianna välitti meistä kai oikeesti. Muutti kaupunkiin. Ihan ok nimi. Sellanen kaunis.

Vierailija
8/82 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pikku-Sarianna kasvaa ja voi hyvin! Suku tykkäs nimestä, kun sen kuulivat ristiäisissä. Sarianna on kirkassilmäinen ja hymyilevä vaavi. Iskä ja äiskä on niiiiiiin onnellisia! Mikähän nimeksi jos Sariannalle saadaan pikku-sisko tai pikku-veli??? Pohjoisen onnellinen perhe

Vierailija
9/82 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalaisen nimi se on.

Vierailija
10/82 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANA NIMI

TYTTÄRELLENI ANNOIN, ON AIKUNEN  FIKSU IHMINEN.    EI OLE KOSKAAN SANONUT MIKSI TALLAINEN NIMI

IHANA KAUNIS NIMI  JA SOPII TÄYDELLISESTI TYTTÄRELLENI EIKÄ TULE HETI VASTAAN    

VALKOLAISIA OLLAAN

Vierailija
11/82 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen hiekka. Joku santakasa :"D mut ei siinä mitää, nätti nimihän tuo, mulla vaan on liian vilkas mielikuvitus :)

Vierailija
12/82 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Sari anna? Sari, anna pillua. Nämä tulevat mieleen.

Vierailija
13/82 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaveri jonka kanssa hetki ehdittiin kaveerata ennenkuin muutti muualle. (Ei kauas, mutta näkemykseni mukaan hänen puoleltaan yhteydenpito lakastui). Hurjan mukava tyyppi ja vaikka oltiinkin tietyissä asioissa hyvin erilaisia minulla oli aina tosi hyvä mieli kun oltiin nähty :) harmittaa kovasti tuon ihmisen "menetys" elämästäni. Sellainen "hippityttö" ja tosi hyvä äiti. (Terkkuja vaan J:lta jos luet tätä)

Vierailija
14/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, huh! Tulin Suomeen sukuloimaan ja luin nämä tekstit nimestäni. Kreikkalainen miehenikin yllättyi tällaisesta vihamielisyydestä, jota täällä esiintyy. Tuo romanikielteisyys on myös häpeällistä. Itse olen "valkolainen", mutta ihailen romanien musiikillisia ansioita. Kun Suomessa valittiin tangokuninkaaksi Amadeus Lundberg, pyysin siskoani lähettämään CD:n Kreikkaan meille. Sarianna-nimeni on erittäin hyvä ja helppo myös Kreikassa. Hyvää kevättä kaikille!

Vierailija
15/82 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 80-lukulainen...

Vierailija
16/82 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenä tykkään, vaikka onkin jotenkin tosi "tyttömäinen". Sariannasta tulee mieleen balettitanssija :)

Vierailija
17/82 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveiset Sarkulle!

T: team leader

Vierailija
18/82 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!!

Se on mun nimeni!!!

Ollut päivälleen 36 vuotta.

Olen kyllä tykännyt joskus ehkä

murrosikäisenä se oli ihan lässy mutta eikö silloin kaikki ole;)

Sukunimeni on ihan tavallinen suomalainen -nen loppuinen jonka jätin itselleni kun menin naimisiin.

Että mielestäni hyvä nimi!!!

Vierailija
19/82 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaana

Vierailija
20/82 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika kui rasistisia jotkut ihmiset osaa olla! Sarianna mustalais nimi?!? PYH!!

Ymmärrän, mielipiteitä on, mutta kyllä Mariakin silloin on mustalais nimi, kun niitäkin kuulee. Eli melkein kaikki nimet voi olla mustalais nimiä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan