Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tulee mieleen nimestä Sarianna?

Vierailija
13.12.2012 |

Olisi tytölle kiva nimi mun mielestä. Mitä teille tulee mieleen?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nimi.

Vierailija
62/82 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen vanha nainen, joka on vaihtanut keski-iällä vanhanaikaisen nimensä "erikoiseksi". Marianna, Sarianna.. Vähän väkisin väännettyä, no offence.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tai oikeastaan lapsena tiesin. yhden, joka on nykyään kai jonkun verran yli 20. Vilkkain tietämäni tyttö ikinä, luultavasti adhd-tapaus. Mulle siis tulee mieleen kiipeilyä, juoksemista ja huutamista. 

Vierailija
64/82 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Sarianna! Ikinä en ole oppinut pitämään nimestäni. Siksi mulla on kiva lempinimi jota lähes kaikki käyttävätkin :D Mielenkiintoista oli lukea mitä ihmisille tulee nimestä mieleen, mustalainen tuli yllätyksenä?

Vierailija
65/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meidän aerobic-ohjaaja oli Sarianna, sellanen jotenkin keijumainen ja siro. Oli kyllä ystävällinen kaikille. En tiedä mitä puuhaa nykyään??? En muista sukunimeä. Sarianna sanoi nimensä puhelimeen aina sillain nousevalla nuotilla, jotenkin omaleimainen.

Vierailija
66/82 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah. Mua naurattaa, kun luen näitä mielikuvia. Kauheen monelle näyttää tulevan mieleen joku pissis tai balettitanssija. Mun nimi on Sarianna ja oon kyllä niin kaukana tyttömäisestä tytöstä ku voi olla. En oo ikinä aikasemmin miettiny, mitä mun nimestä tulee jollekin mieleen mut nyt oon silleen WTF. Ja Sarkku-lempinimestä kyllä tykkään

Vierailija
67/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea ravinainen. Hepat juosseet hyvin!

Vierailija
68/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ne vanhat Pollyanna- tyttökirjat. Pollyanna on ärsyttävä optimisti joka näkee kaikissa asioissa ja tilanteissa sen hyvän puolen. Siis jopa köyhyydessä, kurjuudessa ja kuolemassa.

Vierailija
69/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 asiaa. wt ja BB

Vierailija
70/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen nimi Sari josta en pidä ja Anna josta en myöskään erityisemmin pidä. Yhdistettynä Sarianna kuulostaa kyllä kivemmalta kuin esim väliviivalla.

Vierailija
71/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa. Kaupungissamme on kauppa nimeltä sarianna.

Vierailija
72/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajani.

Vierailija
73/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenkipeä keski-ikäinen nainen, tosi huono kokemus ko nimisestä. Kateellinen ja huonokäytöksinen, heikko itsetunto ja joo uskovainen vielä. Manne nimi toki myös. 

Vierailija
74/82 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi Sarianna, joka on myöskin varttimanne eli eivätpä menneet kauas teidän veikkaukset. :'D 

Vierailija
75/82 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö tulee Sariannasta mieleen... Mun tuleva nainen.. Sit kun saan sen huomaan ett mä oon sille paras..

Vierailija
76/82 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huvittavaa lukea näitä kommentteja!

Täältä löytyy myös yksi Sarianna, enkä näin aikuisiällä voisi tyytyväisempi nimeeni olla! Vielä en tähän n.30 ikävuoteen asti ole kasvotusten kaimaan törmännyt :)

Mustalaisnimeksi en ole kyllä koskaan itse mieltänyt. Äitini tiesi kertoa että 80-luvulla oli joku "nouseva" laulajatähti jonka nimi Sarianna, jonka mukaan hekin sitten innostuivat antamaan minulle nimensä. Väestöliiton sivuillakin näkee hyvin, että 80-luvulla syntyneitä Sarianna-nimisiä on eniten.

Anyway, varhaisteininä inhosin nimeäni lähinnä sen pituuden vuoksi, sittemmin pidän kovasti sen harvinaisuuden vuoksi. Edelleen tosin pituus ärsyttää kun tyttönimikin oli todella pitkä, nyt naimisiinmenon myötä hieman lyheni.

Maailmalla on tullut paljon reissattua ja jokapuolella nimeäni on kehuttu. Se on ulkomaalaisittain helppo ääntää ja kuitenkin on suhteellisen kansainvälinen. Mm. Indonesiassa Sari tarkoittaa kukan hedettä, joka taas hinduille on (pyhä) kasvuun ja hedelmällisyyteen liittyvä asia, siellä siis varsin yleinen ja rakastettu nimi.

Suosittelen siis lämpimästi, tällä nimellä ei koskaan pääse TOP10 suosituimpien nimien listaan, mutta sitähän varmasti moni toivookin ;)

Vierailija
77/82 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tunnen yhden Sarkun.

Vierailija
78/82 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen liikunnallinen ihminen joka lenkkeilee koirien kanssa. Sellainen pirteä ja hymyileväinen. Tosi kunnollinen. En tiedä mistä tämä mielikuva tulee.

Vierailija
79/82 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-vuotias mukava nainen, jolla on pinkki pusero ja ruskeat kiharat hiukset.

Vierailija
80/82 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän