mitä tulee mieleen nimestä Sarianna?
Olisi tytölle kiva nimi mun mielestä. Mitä teille tulee mieleen?
Kommentit (82)
Tulee mieleen joku vähän vajaa teinix lissu.
joo, Sariannan jos saisin "se ois mulle maailman ainoa nainen". en koskaan saa.
mustalainen mullekin tulee mieleen.
Mulla tuli heti mieleen joku bb-kilpailija joka on ammatiltaan kampaaja, meikkaaja, kosmetologi tms...
Räikeänvärisiin "persoonallisiin" poppanavaatteisiin ja huopapipoihin pukeutuva keski-ikäinen nainen, jolla on siniset silmälasit, punaiseksi värjätty lyhyt tukka ja hieman ylipainoa.
Uskoo vakaasti horoskooppeihin ja käy vuosittain new age -messuilla. Väittää kommunikoivansa "enkelien" kanssa ja näkevänsä ihmisten "auroja".
Harrastaa zumbaa ja latinotansseja, haaveilee muuttavansa eläkkeelle jäädessään Intiaan.
valkoista roskaa. kouvolatukka ja läväreitä ja mainostaa itseän räväkkänä
Suomalainen vähemmistö heimon naispuoleinen edustaja,joka pukeutuu perinteisesti.
mut eka mielikuva on romani ...öh..mustalainen. Vaika eihän se ole huono mielikuva jos ollaan semmosia ku pitäis olla - ettei olis niitä ennakkoluuloja. Mut kaikki saritat sariannat ja samantyyliset on - niin... kaunishan se on ihan nimenä.
30v perusmukava ja -nätti kauppatieteilijä. en oikeesti tunne yhtään.
Kun vanhemmat ei ole kotona, huvittelee nostamalla lemmikkipupunsa seinää vasten ja pudottamalla sen alas. Pupulta katkeaa lopulta selkäranka.
Hamsteriaan on kiusannut niin, että eläinparka on raivoisa mielipuoli. Tyttö huvittelee pukemalla köteen kumihanskat, kaivamalla lusikalla hamsterin pesästään ja rääkkäämällä eläintä, joka turhaan puree kumihanskoja puolustautuakseen.
Saa koulussa ala-arvoisia arvosanoja. On koulukiusaaja. Isompana todellinen siideripissis. Värjää tukan pikimustaksi, polttaa tupakkaa, räkii koulunpihalla, vetää 14-v. ekat kännit ja harrastaa seksiä kolme vuotta vanhempien poikien kanssa.
Aikuisena kolmen lapsen yh, siivooja, joka lapsella eri isä. Asuu kaupungin ankeassa vuokraläävässä.
Joo, anna vaan nimeksi Sarianna.
Mä tunnen Sariannan, joka on yksi maailman empaattisimpia ja eläinrakkaimpia ihmisiä. Työskentelee vapaaehtoisena eläinsuojelun parissa. Onko tää pelkkää mielikuvitusta vai tunnetko oikeasti tuollaisen psykopaatin?
Mä tunnen erään, jolla on hiukan samanlainen nimi. Tosin on ihan aikuinen nainen :)
Nimenä tykkään, vaikka onkin jotenkin tosi "tyttömäinen". Sariannasta tulee mieleen balettitanssija :)
Ystäväni tytön nimi on Sarianna ja hän harrastaa balettia. :)
jostain syystä ärsyttävä nimi, särähtää inhottavasti korvaan. Ja väännetään usein Sarkuksi, joka kuulostaa eläinlajilta...
Kiva ihminen! Oli mun työpaikkaohjaajana kun opiskelin hoitajaksi. Aika pakkaus. Samassa paketissa huumori ja vakavuus. Kerran kyllä suuttu tosissaan (mokasin) ja leppymiseen sai nähdä vaivaa. Zarkulle terkut, jos luet joskus...
Yks huora jolta kertaalleen vietiin jo lapset. Patologinen valehtelija ja narsisti.
Olen Sarianna myös, siitä on tullut paljon kehuja :)
Japanin metroiskut sariinikaasulla.
Hei! Meille syntyi tyttö, nyt viikon vanha. Nimeä mietitään. Vauvan nelikymppiset mummit on toinen Saara ja toinen Anni. No, me aateltiin yhdistää johonkin muotoon pikku-prinsessalle noi nimet. Isäntä ehdotti Sariannaa. Tulin täältä katsomaan tekstejä. Kyllä on osin törkeetä tekstiä!! Mikä saa kirjoittamaan tommosia? Löytyy kyllä muidenin nimien arvioinneista aika kurjaa tarinaa. Koittakaa kasvaa aikuisiksi.
Sarianna on kaunis nimi ja sopii hyvin meidän Kullannupulle! Ristiäiset syyskuussa, jotenkin kauniiseen ruskaan täällä pohjosessa Sarianna-nimi sopii tosi hyvin.