Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tulee mieleen nimestä Sarianna?

Vierailija
13.12.2012 |

Olisi tytölle kiva nimi mun mielestä. Mitä teille tulee mieleen?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sarianna on todella tyttömäinen nimi. Aivan ihana, eikä sitä kuule jokaisella.

Vierailija
22/82 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..."Jos mä oisin sun mies".

Vierailija
24/82 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarianna nimisen kampaamon tiedän.

Vierailija
25/82 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mieleen tulee manne. Asia ei ole rasistinen vaan suora vastaus kysymykseen.

Vierailija
26/82 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee jostain syystä mieleen joku bb-pissis joka paneskelee ja imuttelee kaikkia siellä talossa:D hassua kun ei bb:ssä ole koskaan varmaan ketään sariannaa edes ollut...

Vierailija
27/82 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen häkeltynyt itsekin, mutta nimi Sarianna ei aiheuta minulle minkäänlaisia mielikuvia. Se on positiivista siis! Valtaosasta nimiä tulee jotain sellaista mieleen, mikä pilaa nimen. Huonona esimerkkinä nyt vaikka Pirjo=purjo, en keksi tähän hätään muutakaan.

Tosin jos joku puhuisi mulle Sariannasta, yhdistäisin sen ennemmin keski-ikäiseen naiseen, kuin tämän päivän pikkutyttöön. Sikäli mikäli sitä nyt lapsellesi kaavailit. En toki tarkoita, että se olisi huono asia. Paljon kivempi sekin, kuin että antaa muotinimen, ja sitten samalla luokalla koulussa on lapsella kolme kaimaa.

Lopputulos siis, ihan kiva nimi. :) Olisin voinut säästää teidät noilta pohdinnoiltani ja sanoa mielipiteeni heti. :D Varo kuitenkin, ettet lähde enää muokkaamaan nimeä ja eksy harhapoluille! Tarkoitan vain, että esim. Sarita taas on ihan järkyttävän ruma nimi!

Vierailija
28/82 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vanhemmat ei ole kotona, huvittelee nostamalla lemmikkipupunsa seinää vasten ja pudottamalla sen alas. Pupulta katkeaa lopulta selkäranka.

Hamsteriaan on kiusannut niin, että eläinparka on raivoisa mielipuoli. Tyttö huvittelee pukemalla köteen kumihanskat, kaivamalla lusikalla hamsterin pesästään ja rääkkäämällä eläintä, joka turhaan puree kumihanskoja puolustautuakseen.

Saa koulussa ala-arvoisia arvosanoja. On koulukiusaaja. Isompana todellinen siideripissis. Värjää tukan pikimustaksi, polttaa tupakkaa, räkii koulunpihalla, vetää 14-v. ekat kännit ja harrastaa seksiä kolme vuotta vanhempien poikien kanssa.

Aikuisena kolmen lapsen yh, siivooja, joka lapsella eri isä. Asuu kaupungin ankeassa vuokraläävässä.

Joo, anna vaan nimeksi Sarianna.

Sinä siis oikeasti olet sitä mieltä, että joku yksittäinen tapaus määrittelee nimen? Mitenkäs Kauhajoen joukkomurhaaja Matti? Ilmeisesti kaikki kymmenet tuhannet Matit ovat jotenkin epävakaita mielestäsi - vähintään eläinrääkkääjiä??

Sarianna on hieno nimi, jossa yhdistyy kaksi kaunista naisen nimeä. Myös mukavan harvinainen nimi, eli ei tule heti vastaan toista saman nimistä.

Vierailija
29/82 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee jostain syystä mieleen joku bb-pissis joka paneskelee ja imuttelee kaikkia siellä talossa:D hassua kun ei bb:ssä ole koskaan varmaan ketään sariannaa edes ollut...

Siellä oli kyllä Saranna :D

Vierailija
30/82 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tuli mieleen joku keski-ikäinen nainen.. mutta kun hetken mietin niin todella kaunis nimi myös pikkutytölle. tulee myös mieleen sievä pikkutyttö joka juoksee perhosten perässä.

Vierailija
31/82 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan muulle kuin mustalaiselle tuon nimen.

Vierailija
32/82 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Saritakin.

Vierailija
33/82 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kiva kuulla Sarkku, Sarianna, nuorempi eli junior. Olen 48-v. Sarianna. Nimi oli otettu italialaisesta romaanista, jonka sankaritar Sarianna oli. Italiassa yleisempi. Olen kovasti saanut monipuolista ja hyvää elämää viettää, ja voin vauvalle suositella nimeksi. Sari on Saaran rinnakkaisnimi (tarkoittaa ruhtinatarta) ja Anna jopa Kristuksen äidin äidin nimi (tarkoittaa armoa). Kaunis enne tyttärelle, jos nimen enteeseen uskotaan. Sarkku olen usealle, ihan kiva. Hyvää jatkoa!

Vierailija
34/82 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ruskeet silmät ja söpö hymy. Ihailin kaukaa opiskeluaikana, en koskaan saanut sanottua. Meni naimisiin ja sai monta lasta. Ajattelen joskus vieläkin. Meidän tytölle laitettiin nimeks Sannamari. ? Ehkä vaikutti taustalla...

Vierailija
35/82 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkku on todella ruma lempinimi.

Yhden Sariannan tiedän, on sellainen tiukkapipo harmaavarpunen  uskis konttorirotta.

Vierailija
36/82 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihana lapsuuden ja nuoruuden ystäväni, joka kuoli 20-vuotiaana todella nopeasti levinneeseen syöpään.

Vierailija
37/82 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen eräs hullu, raivopäinen ämmä kotikylältäni.

Vierailija
38/82 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs elämän, pissimäinen kakskymppinen, rättikaupassa töitä tekevä tyyppi.

Vierailija
39/82 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen vanhempien iltatähti, varsinainen tättähäärä.

Vierailija
40/82 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän kaunis nainen....

T: mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi