Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko nimi-ideoita? Ei Emma ja Max vaan..... ??

Vierailija
13.12.2012 |

Mielessä pyörii nyt kertakaikkiaan vaan Emma ja Max kaksosille, mutta valitettavasti erinäisistä syistä kumpikaan nimi ei ole lapselleni se paras mahdollinen. Heittäkääs siis muita ehdotuksia!



Haen siis nimiä sekä tytölle että pojalle, joita odotellaan vielä. Toive ja tavoite olisi, että nimet sopisivat sekä kansainväliseen että kotimaiseen suuhun ja olisivat sukupuoli-selkeitä (= tytön nimi kuulostaa tytön nimeltä, pojan nimi pojan nimeltä) :) En erityisesti pidä kirjaimesta J, ja A-alkuiset eivät yleensä englanniksi kuulosta kivoilta (Annasta tulee Äna)... tosin taas Adam on kyllä kiva nimi kunhan sen lausuu suomalaisittain. Ja niin, nuo nyt ovat kaikki lyhyitä esimerkkejä, pitkätkin nimet käy kyllä.



Suuret kiitokset etukäteen ehdotuksista!! :)

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenia ja lenni



eevi ja aatu/eetu



viivi ja noomi



malla ja aslak



meri ja myrsky



tiiu ja tatu



sanna ja santtu



hilma ja paavo



anteeksi vähä meni yli







Vierailija
22/41 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma ja Ex

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida ja Jan

Olivia ja Adam/Alex

Sina ja Tomas

Mila ja Moriz

Vierailija
24/41 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emil ja Lina

Vierailija
25/41 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma ja Ex - repesin!! :D



Ida ja Jan - Ida turhan yleinen, Jan ehkä

Olivia ja Adam/Alex - Olivialla pitäis must olla "oliivinvärinen iho" eikä näin ole odotettavissa. Adam ihana nimi.. Alex löytyy suvusta.

Sina ja Tomas - En tykkää Sinasta, vähän niinkun sinä ilman ääkkösiä? Tomas komea, listalle!

Mila ja Moriz - Mila tuntuu liian pehmeältä ja ehkä aavistuksen slaavinimeltä?? Morizkin on kiva, kylläpä nyt osui paljon pojannimiä!

Vierailija
26/41 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emil ja Lina - kiva nimi, Linakin ok mutta haluaisin nimen jonka lausumisesta ei Suomessa ole epäilystä. Ei siis Lina vai Liina- tyyppisiä. Noh, Emilkin on vähän sellanen itseasiassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/41 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä muutamia tytön nimiä joista tykkään tosi paljon, mutta jotka eivät käy:



Sara

Ilona

Elina

Elisa

Laura

Alexandra

Vierailija
28/41 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emil

Eliel

Daniel

Miska

Andrea

Henrik



Henrietta

Katri(i)na

Lisa

Eva

Helena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/41 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttu & Kai

Vilma & Arttu

Maria & Aleksi

Alma & Aaron

Elsa & Elmeri

Vierailija
30/41 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaron ja Enna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/41 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emil

Eliel - aivan ihana! Mutta miten tuo lausutaan englanniksi...

Daniel - aivan ihana!

Miska - liian venäläinen makuuni..

Andrea - joissain maissa taas tytön nimi..

Henrik - vois laittaa listalle harkintaan



Henrietta - en ollut yhtään muistanut tätä nimeä, harkintaan!

Katri(i)na - Katria voisin miettiä

Lisa - Hmm.. ehkä ennemmin sitten Liisa

Eva - ihana! ja epäloogisesti edelliseen nähden, tykkään kyllä paljon enemmän Evasta kuin Eevasta..

Helena - todella kaunis!! Ehdottomasti listalle!

Vierailija
32/41 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttu & Kai

Vilma & Arttu

Maria & Aleksi

Alma & Aaron

Elsa & Elmeri



Näistä tykkään Maria, Alma, Aaron ja Elsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/41 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaron ja Enna - Aaron on kiva ja komea, Ennasta tulee en anna.. :/

Vierailija
34/41 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erin ja Morris - vitsit, tykkään molemmista tosi paljon!! :D Vaan onkohan Erin kuitenkin selvä, että se lausutaan (ainakin mun mielestä) kuten kirjoitetaan eikä "Eerin"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/41 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta annat vain lausuntaohjeen, niin nopeasti se opitaan. Itsekin tykkään noista nimistä kovasti.

- se eriniä ja morrisia ehdottanut

Erin ja Morris - vitsit, tykkään molemmista tosi paljon!! :D Vaan onkohan Erin kuitenkin selvä, että se lausutaan (ainakin mun mielestä) kuten kirjoitetaan eikä "Eerin"?

Vierailija
36/41 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimosa

Vierailija
37/41 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elsalle, Almalle ja Evalle. Uutena ehdotan Martta, Hanna, Ellen, Selma, Mia tai Elma.



Pojalle Daniel, Patrick, Markus tai Samuel

Vierailija
38/41 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erin ja Eliel

Anastasia ja August

Fiona ja Frans

Sofia ja Matias

Kira ja Kaius

Emily ja Anton

Ria ja Daniel



Vierailija
39/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimosa ei ole makuuni, tulee mieleen Japani jostain syystä.

Vierailija
40/41 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna löytyy suvusta, Toni on liian "kevyt" nimi makuuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi