Olisko nimi-ideoita? Ei Emma ja Max vaan..... ??
Mielessä pyörii nyt kertakaikkiaan vaan Emma ja Max kaksosille, mutta valitettavasti erinäisistä syistä kumpikaan nimi ei ole lapselleni se paras mahdollinen. Heittäkääs siis muita ehdotuksia!
Haen siis nimiä sekä tytölle että pojalle, joita odotellaan vielä. Toive ja tavoite olisi, että nimet sopisivat sekä kansainväliseen että kotimaiseen suuhun ja olisivat sukupuoli-selkeitä (= tytön nimi kuulostaa tytön nimeltä, pojan nimi pojan nimeltä) :) En erityisesti pidä kirjaimesta J, ja A-alkuiset eivät yleensä englanniksi kuulosta kivoilta (Annasta tulee Äna)... tosin taas Adam on kyllä kiva nimi kunhan sen lausuu suomalaisittain. Ja niin, nuo nyt ovat kaikki lyhyitä esimerkkejä, pitkätkin nimet käy kyllä.
Suuret kiitokset etukäteen ehdotuksista!! :)
Martta - hmm.. voisin harkita, varsinkin muodossa Martha..
Hanna - löytyy suvusta
Ellen - tai sitten en, en pidä tästä nimestä kun en on jotenkin negatiivinen, jollen, ellen.. Selma - tää on aika kiva!
Mia - tykkään kovastikin! Mutta onko itsekästä kutsua tytärtään "omakseen" (eikös mia ole italiaa tai espanjaa ja tarkoita" minun"?) On kyllä tosi kiva nimi!!
Elma - pitää miettiä. Tulee topakka ja paksu vanha mummo mieleen..
Pojalle Daniel - ihana!
Patrick - tykkään paljon myös!
Markus - ei sovi sukunimeen
Samuel - Hmm.. listalle mietintään.