Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suomalainen ylempi keskiluokka pukeutuu? Lapset ja aikuiset

Vierailija
13.12.2012 |

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että muka kuulun jonkun mielestä yläluokkaan varallisuuteni takia, koen olavani kuitenkin ihan keskiluokkainen, samaistun tavallisiin ihmisiin, arvostan tavallisuutta ja halveksun ahneutta ja liiallista kunnianhimoa, monessa mielessä elänkin kuin keskiluokkainen, ainakin koen niin, vaikka en oikeastaan elä kun ajattelen asiaa tarkemmin, kuitenkin haluan olla tavallinen ja tykkään sulautua keskiluokan sisään, koska arvostan heitä niin paljon. ja pukeudunkin ihan tavallisesti.

Vierailija
62/62 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä korostuu lähinnä mielikuviteksottomuus, ei osata käydä kun stoccalla ostamassa sellaisia vaatteita, että muutkin tajuavat että niistä on maksettu paljon. Itse laitan myös paljon rahaa pukeutumiseeni, mutten osta vaatteita missä lukee vaikka GANT rinnuksissa tai takki on vuorattu Burberryn ruuduilla.

Vaikka nytkin päälläni olevaa mustaa mekkoa kehutaan usein kivan leikkauksen ja hyvän istuvuuden vuoksi, ei kukaan siitä näe päällepäin että maksoi 500 euroa. Tai näkee ne ketkä tietää mistä mekosta on kyse. Ja mulle on ihan sama, MUN mielestä mekko on täydellinen.

Lapseni puen mielummin pikkuputiikkien vaatteisiin kuin kiinassa valmistetuihin ylihintaisiin Burberryihin. Ja ostan myös H&mstä, siellä on hyviä perusvaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä