Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa köyhyyttä. :(

Vierailija
12.12.2012 |

Lapsi toivoo edess JOTAIN angry birds juttua jouluks, mut eipä mulla oo varaa ees 5e lahjaa!! Vihaan itseäni :(

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin tuota Angry Birds-juttua?

Vierailija
22/88 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iha oikeassa että kyllähä sen 5e raapii kasaan jostakin, mutta epätoivon hetkellä sitä vaan haluaa purkaa sen pahan olon (niiku nyt tänne) ku nii vituttaa olla luuseri - äiti, eipä se lapsikaa paljo halua, mutta.. no, jokainen äiti tietää kuinka kivaa on antaa lapselle edes ne pari pakettia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäiskö ostain Angry Birds-paidasta tms?

Vierailija
24/88 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laita vielä mainintaa siitä, mikä olisi mieluisin toive - pehmo, värityskirja, joku muu?

Nro 2, mirerole@luukku.com

Vierailija
25/88 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä voiko lähettää ilman kotiosoitetta? Tosin joutuisin ohjaa ne paketit tänne mun porukoille, meillä kun ei kämppää tällä hetkellä lapsen kans ole .. enkä uskalla viel ees omillee takas muuttaakaa.

Täällä on tänä yönä ihania ihmisia, mieli parani kummasti :)

Vierailija
26/88 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, että ihmisillä riittää joulumieltä! Ota, ap, lahjat vastaan, kun ihmiset haluaa niitä tarjota.

Vierailija
27/88 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi olisi iloinen vaikka mainoksesta missä on böörtsi, aika vaatimaton on hän, eikä vaadi hurjia :D

Uskokaa huviksenne, mä oon tällä hetkellä vaa onnellinen että mies antaa meä olla rauhas, pitää sit joulun jälkee alkaa vaatii noita lapsilisiä itelle.. perseestä :(

Vierailija
28/88 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla mahtiäiti ja näyttää miehenturjakkeelle nähden munat! Pidä puolesi, käy / soita heti huomenna sossun.

Vierailija
29/88 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja

Oma nimi c/o Vanhemman nimi

Osoite

Vierailija
30/88 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväntahtoisia ihmisiä!

Toivon, että voisin joku päivä auttaa itse vuorostani, en vaan tiedä onko se mahdollista :&

Vierailija
31/88 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäs piettää puoleni .. :/

Vierailija
32/88 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin soita huomenna vaikka seurakunnan diakonille ja pyydä, että paketit saa lähettää hänelle.

Ja mielellään laita jokin vinkki. Vaikka vaatteen koko tai jotain. Minkä ikäinen lapsi on?

Vierailija
33/88 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogi? :D

Vierailija
34/88 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tiiä miten toimia ku oo ikinä ollu tämmöistä tilannetta?

Pelottaa että jos vastaan sähköpostii nii mun vanhempien osoite alkaa levitä ko mikäki pitkin nettiä..

toisaalta olisin onnellinen lapsen puolesta pienestäkin jos jollakin ylimääräisenä löytyy näitä äkäisiä lintuja :)

Vierailija
35/88 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

, eiköhä me tästä suosta nousta :)

Vierailija
36/88 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viel kaike lisäks lapis ei millää isol paikkakunnal:)

Vierailija
37/88 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään uskaltaisi laittaa. Soitat sinne diakonille seurakuntaan huomenna tai laitat s-postia hänelle ja kysyt, mikä on srk osoite, johon tällaisia paketteja voisi laittaa tulemaan.

Sovit diakonin kanssa jonkun koodinimen teille, jonka laitamme paketin päälle. Vaikka Angry Birds-Antti tai mitä nyt keksit.

t. 18

Vierailija
38/88 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poste restante eli noutoposti tarkoittaa palvelua, jossa yksityishenkilö tai oikeushenkilö (esimerkiksi yritys tai yhteisö) noutaa Poste restante -osoitteeseen lähetetyn postin itse postitoimistosta. Poste restante -palvelu on täysin maksuton, eikä sen käyttöön ottamisesta tarvitse tehdä erillistä ilmoitusta postille. Poste restante -osoitteen voi ottaa käyttöön myös nimimerkillä.

Postinjakelu voidaan myös kääntää Poste restante -osoitteeseen, mikäli esimerkiksi väliaikaisesti ei voida käyttää tavallista postiosoitetta. Tästä tulee tehdä kirjallinen sopimus Postin kanssa.

Poste restante -osoite merkitään seuraavassa muodossa:

Matti Meikäläinen

Poste Restante

00100 HELSINKI

Tällöin Matti Meikäläisen posti ohjataan Helsingin pääpostikonttoriin, josta sen voi käydä noutamassa. Tilaaja voi itse valita minkä tahansa Itellan myymälän tai myyntipisteen, josta haluaa lähetyksiään noutaa. Lähetykset ohjautuvat toimipaikkaan postinumeron perusteella.

Tavalliset kirjeet ja lehdet eli ilman kuittausta luovutettavat lähetykset annetaan sille, joka niitä toimipaikassa pyytää.

Suomessa Poste restante -osoitteeseen tulleita kirjeitä säilytetään postikonttorissa kolme täyttä kalenteriviikkoa ja paketteja säilytetään kaksi täyttä kalenteriviikkoa.lähde?

Vierailija
39/88 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mun pitää selvitellä sitä postiasiaa mite sen kans toimitaa :) Kiitos nyt kuitenki :)

Vierailija
40/88 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pystynkö mä noutaa meä postista tolla poste restantella väliaikaisesti? Vai kuinka toimii, eihä sitä tiiä millo olis ees paketit perillä?