En jaksa köyhyyttä. :(
Lapsi toivoo edess JOTAIN angry birds juttua jouluks, mut eipä mulla oo varaa ees 5e lahjaa!! Vihaan itseäni :(
Kommentit (88)
Ja avaat poste restanten. Sit kaikki sulle tuleva posti tulee sinne.
Tietääkseni ei maksa mitään. Pistä noita sähköpostiosoitteita ylös ja palaa asiaan kun olet selvittänyt itsellesi sen restanten.
Keksi nimimerkki, vaikka Vilja Ruisrääkkä. Pitää antaa sun konttorin osoite tietty, jos et Heldingistä hae paketteja.
just selvitän et voinko antaa vaa tuon poste rentante osoitteen suoraan, siis jollai nimimerkillä ja oman postin mistä haen sen? Onko se sillä ok?
Iha uskomatonta tää juttu, onko ihmiset näin kilttejä?
Laita sitten s-postilla se osoite tai sitten tänne.
Laita myös lapsen ikä, ettei tule hankittua jotain, jota ihan pieni ei voikaan käyttää.
voi laittaa postia riinuliinu@hotmail.com jos hukkaan tän ketjun jos joku siis oikeasti haluaa auttaa
vai iha mikä vaa?
Kyseessä 6v poika :)
yrittää nukkua, kauniita unia :)
ap
Huom.Se pitää olla itellan konttori. Mikään siwa tai r-kioski ei käy.
laitan hu sähköpostia! :)
Laita mulle kans viestiä. Täältä tulis myös vihasia lintuja pikku ihmiselle. Bonnie83@gmail.com
Voin sitten s-postissa esitellä itseni niin tiedät että olen ihan tavallinen perheen äiti jonka sydän suli sinun pienen puolesta :-)
pääsen varmaan hu illasta koneelle niin katotaanko sitten viel uudestaan , jos löytyy apua tarjoavia..
vaikka jos teillä on niitä ab - mainosten kuvia lähettää, poika hyppisi niistäki kattoon :)
Kunpa voisin joskus auttaa samalla lailla teitä
tuo riinuliinu ei oo mun sposti =)
pistän hu vasta postia.
Juu, se on hyva, Smartpost, erittäin kätevä paketin lähettäminen ja siinä on ollut jotain edullisia kampanjoitakin
"Olen itsekin ollut kovin kovin köyhä jonkin aikaa, mutta onnistuin nousemaan sieltä runsaampien joulupöytien ääreen. Ihan omin voimin, ei lottovoittoa tai rikkaisiin naimisiin tms... Mutta tuo asenne että jäädään sängynpohjalle voivottelemaan köyhyyttä EI AUTA siinä köyhyyden poistamisessa. Anteeksi kovat sanani, mutta sinä itse päätät missä tilanteessa olet viiden-kymmenen vuoden päästä. Tämä ei ole pelkkää jeesustelua. Toki tiedän (kokemuksesta) että elämä välillä asettaa yllätyksiä ja koettelee, kaikkeen emme voi itse vaikuttaa. Jos et itse jaksa nostaa teitä köyhyydestä niin hae apua! Joulunviettoon saa yllättäviltäkin tahoilta apua."
Uskokaapa huviksenne, laps laitto nukkuu ja kävin tästä lähistöltä kattomassa, olsisko pulloja.. (asun siis vanhemmilla nyt tän tilanteen takia).. mies meät jätti ja no .. velkoja tuli mukana, ja täysin työkyvytön luuseri olen.
No, ehkä tää joskus tästä helpottaa!! :/
Ja löysin 5pulloa, itse en juo joten pulloja ei multa tuu... ja lapsilisät mies on ohjannu omalle tilille.
nyt nopsasti Kelaan ja ilmoitat että mies häipyi ja lapsilisä pitää saada sun/lapsen tilille. (ei tosin ehdi joulukuulle enää mutta kyllä diakonialta saa varmaan jonkin jouluavustuksen, muutaman kympinkin kenties) Eivätkö vanhempasi osta mitään lahjoja lapselle??
Arvaan, että mies ei maksa edes elatusmaksua.
Otapa nyt tänään tämän luettuasi yhteyttä lastenvalvojaan, vai mikä se viranomainen nyt onkaan ja pyydä järjestämääna asia.
Kelaan voit myös ottaa suoraan yhteyttä, että lapsilisät maksetaan jo tässä kuussa todellisen huoltajan = sinun tilillesi, jos lapsi on sinun huollettavana.
Vanhemmistasi ei taida nyt olla paljon apua asioidesi hoidossa. Siksi sinun täytyy ryhdistäytyä ihan itse, ja opetella huolehtimaan sekä itsestäsi että lapsistasi.
Työkyvyttömänä sinun pitäisi saada joko eläkettä tai jotain muuta tukea. Oletko edes hakenut?
Hyvää joulua joka tapauksessa, ja olet jo huomannut,että apua kyllä löytyy.
Jos haluatte helppoa rahaa niin tuolta saa sitä helposti ja nopeasti.
Itse tienaan noin 15 euroa päivässä pelkästään 2 minuutissa.
Voit hakea vaikka ensi voiko to tai pe? Niin mahd. Moni ehtii perille. Lisäksi kysyt varmuuden vuoksi joulun jälkeen.
Nimi voi olla vaikka se Angry-birds Antti