En jaksa köyhyyttä. :(
Lapsi toivoo edess JOTAIN angry birds juttua jouluks, mut eipä mulla oo varaa ees 5e lahjaa!! Vihaan itseäni :(
Kommentit (88)
Kysyn silti. Lapsesi on siis ilmeisesti birds fani?
Jos teiltä löytyy värikyniä, niin olisiko ihan tyhmää jos tulostat (jos mahdollista) birds kuvia ja koristelet ylläriksi huoneen/paikan jossa pojan kanssa oleilette?
Kerro sitten täällä, mitä poika sai :)!
Voimia!
hän on kova ab - fani :D
Ihana pikku mies, juuri tässä katoin että noita ab - hahmoja pystyy virkkaamaanki, joten otanpa hu kutimet käteen ja lankojakin löytyy niin hu alan kutomaan pojalle muutaman pehmon :D
Tuo piirustusjuttu kuulostaa kans tosi hyvältä, ehkä voisi jossain tutulla käyä tulostamassa niitä kuvia, meillä ei oo tulostinta.
ap
Mä olen pienen lapsen yh joka sain tällekin kuulle työvuoroja vain 15h viikko joten palkkakin on sen mukainen joten otan onnesta soikeena jonkun lahjoittaman Angry Birdin vastaan jos tämän ketjun aloittaja ei ota yhteyttä.
Laita viestiä toive2010@hotmail.com niin laitan pakettia tulemaan
ap.n viestejä näyttää olevan joka palstalla.. seksistä angstiin jne.. provo..
Ajattele lasta!
Täällä on paljon auttamishaluisia. Kuten tuolla on selitetty, henkilöllisyytesi on täysin turvassa jos poste restantesta haet postisi. Lue vielä ajatuksella ne restante-selitykset, kun jaksat, ja nuku vaikka yön yli. Aamu on taas viisaampi.
Noista häirikköviesteistä sinun ei tarvitse välittää yhtään mitään, ainahan noita urpoja on netissä liikeellä.