Kuinkahan eteleänhetelmät huomenna pärjää
luvattu taas 5cm lunta,hui hui :-)
Kommentit (10)
Paljon paremmin kuin paskajaakot landella, jossa on sattunut enemmän kolareita kuin täällä.
ja keksitty kilpaa uusia kivoja väännöksiä.
Käteinen, Audinmäki, Etelänvetelät, Etelänhetelmät...
Istuvat joka ikisen tv-uutisen katsomassa kun sekunnin tai kaksi näytetään ruuhkaisaa kehätietä ja jokunen ulosajokin..
Tekis varmaan itsekin mieli mennä vähän näyttämään miten taitavasti sitä mitsua ohjaillaan..
Vaan eihän siellä pohjoisessa ole edes ketään kymmeniin (satoihin) kilometreihin katsomassa sitä körryyttelyä lumisella maantiellä. Ja jos luulette, ettei etelänetevät tiedä, miten helppo siellä on ajaa niin väärässä olette.
Täällä etelässä sentään pitää OSATA ajaa, eikä vaan lonksutella leukoja.
...mites tämä nyt taas näin meni, kun lantasaappaat eivät päässeetkään hirnumaan hesalaisten huonolla ajotaidolla vaikka keli oli ultimaattisen huono?
Mä katon aikataulut netistä, kävelen 50m bussipysäkille ja jos on tarve niin jatkan matkaa metrolla. Töihin ja kauppaan kävelen. Mutta mä olenkin kotoisin pohonjanmaalta ;)
Jotkut rekat ovat jääneet sutimaan ylämäkiin ja muutama bussi myös mutta en ole nähnyt yhtään ulosajoa vaikka olen ajanut pitkin ja poikin pääkaupunkiseutua joka ilta. Vähän huonosti aurattu nuo pikkutiet mutta ei ongelmia.
olevansa kaikki Ari Vatasia.