Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko perheitä, jossa molemmat vanhemmat teette vuorotyötä ja on päivähoitoikäisiä lapsia?

Vierailija
09.12.2012 |

Minkalainen teidän lasten ensiviikko on hoidossa? Olisi kivaa kuulla ja vertailla. Ympärivuorokautinen hoito on vieläkin monelle kirosana, mutta minusta meillä lapset ovat suhteellisen paljon kotona verrattuna moneen päivätyöntekikä-ystävään.

Meidän ensiviikko lasten hoitoaikojen osalta (lapset pian 3v täyttävät kaksoset)

Ma vapaa

Ti vapaa

ke 13-16

To 20.30 ->yö

Pe yö - 17

La 19-> yö

Su yö - 12 + 15-17

Minä olen lääkäri ja mies ensihoitaja. Meillä on hyvin epäsäännölliset työajat (kuten tuosta voi päätellä)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parisuhteelle, että se saa olla mahdollisimman paljon kotona.

Nykyäänhän raahataan lapset hoitoon, vaikka äiti on kotona.

Hyi hyi, nyt teidän lapsi ei saa tarpeeksi virikkeitä ja miehesi menee vieraisiin kun lapset ovat niin paljon kotijhoidossa. Ai niin ja opettajien mielestä niistä tulee vässyköitä ja eivät pärjää koulussa.

Minkalainen teidän lasten ensiviikko on hoidossa? Olisi kivaa kuulla ja vertailla. Ympärivuorokautinen hoito on vieläkin monelle kirosana, mutta minusta meillä lapset ovat suhteellisen paljon kotona verrattuna moneen päivätyöntekikä-ystävään.

Meidän ensiviikko lasten hoitoaikojen osalta (lapset pian 3v täyttävät kaksoset)

Ma vapaa

Ti vapaa

ke 13-16

To 20.30 ->yö

Pe yö - 17

La 19-> yö

Su yö - 12 + 15-17

Minä olen lääkäri ja mies ensihoitaja. Meillä on hyvin epäsäännölliset työajat (kuten tuosta voi päätellä)

Vierailija
22/29 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vain minä teen vuorotyötä, mutta vastaan kuitenkin. Lapsia 2 kpl ja tällä viikolla hoidossa: Ma: 6.45-15.30

Ti: 6.45-15.30

Ke: vapaa

To: 6.45-15.30

Pe: vapaa, mummu hoitaa kun mulla on iltavuoro.

Mä olen todella tyytyväinen mun arkivapaisiin. Kauheeta se olis jos joutuis joka arkipäivä viemään lapset hoitoon koko päiväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla

MA 5.15-12.45

Ti 7.15-16.45

Ke vapaa

To 7.30-11.45

Pe vapaa

La 6.15-15.45

Su 14.15-19.45

Vierailija
24/29 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma: Olivat olleet yön päiväkodissa, hain heidät klo 12 kotiin

Ti: 10.15-17.15

Ke, to, pe, la vapaata

Su: Vien lapset päiväkotiin klo 17.45 ja jäävät sinne yöksi.

Olen tosi tyytyväinen meidän työ- ja perhe-elämään. Kuopus täytti elokuussa vuoden ja palasin työelämään syyskuun alusta. Ei ois tullut mieleenikään, jos meillä ois molemmilla 8-16 työ, jolloin lapset olisivat hoidossa 45t / vko. Nyt hoitopäiviä tulee 3-5 viikossa ja tuntimäärät pysyvät kohtuudessa.

Yöhoito on hassu juttu, kun osa sitä kovasti kauhistelee. Meidän lapset nukkuvat hoidossa tosi hyvin! Ja sitten on päiväsaikaan enemmän aikaa olla äidin ja isän kanssa.

Vierailija
25/29 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee hyvin vaihtelevia vuoroja, milloin mitäkin. Mä taas hyvin vaihtelevaa työaikaa, mutta "hereilläoloaikaan". Itse voin aika paljon säätää omia aikataulujani mutta työtunteja on paljon ja töitä teen vähintään kuusi päivää viikossa (yrittäjä olen). Lapsi päiväkodissa ehkä kolme-viisi päivää viikossa, harvemmin yli viittä tuntia kerrallaan. Aamut on kiireettömiä ja illallakin on aikaa vaikka mihin.

Vierailija
26/29 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LYHYITÄ? Normaaleja tai pitkiä nuo ovat

ma 9-14

ti 9-16

ke 12-16

to 8.30-16

pe-su vapaa.

Vanhemmilla ei yhteistä vapaata niin paljon ole mutta lapsella on lyhyitä päiviä päiväkodissa :)

Päivähoidossa on paljon lapsia joilla joka päivä 8-10 tunnin hoitopäivät kun kummatkin vanhemmat töissä ns. virka-aikaan.

Vierailija
27/29 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikko: Ma minä 6-14, mies vapaalla. Ti minä 8-16, mies vapaalla. Ke minä vapaalla, mies 16-4. To minä vapaalla, mies 16-4. Pe minä 8-16, mies 17-5. La minä 7-16, mies 17-5. Su minä 7-16, mies 17-5.

Vierailija
28/29 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatte aina toisiinsa sopivat työvuorot? Eiks pomo kyllästy teidän ainasiin pyyntöihin jo?

Vierailija
29/29 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkaatteko kotiin hoitajan siksi aikaa, kun olette illalla tai yöllä töissä?

Itse olen osittain siksi työtön, koska en voi vuorotyötä ottaa vastaan. Kouluikäisiä ei voi jättää heitteille yksin kotiin koko illaksi tai jopa yöksi.

Nyt lapsillanne ei ole mitään hätää, kun on vuoropäiväkodit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme