Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ajattelet aviomiehestä joka ei osta vaimolle synttäri eikä joululahjoja

Vierailija
09.12.2012 |

koskaan! eikä yhtään!

onko tämä pohjossuomalainen tapa? nimittäin kaverini mies toimii näin ja on minusta outoa.

hääpäivänä kerran tuonut kukkia

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen miehen tyyli. Kun ollaan naimisissa, mitä sitä muijaa enää lahjomaan, rahan tuhlausta.

Vierailija
2/32 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yhteisesti sovittu. En minäkään osta miehelle mitään. Hankitaan sitten pitkin vuotta mitä tarvitaan ja kunnioitusta voi paremmin osoittaa arjessa....laittaa vaikka auton lohkolämmittimen johdon kiinni jos toiselta unohtunut.

Mä yritän muutenkin pitää tarpeettoman tavaran suunnan ovesta ulos eikä sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät pikkuvaimot ovat niitä, jotka tarvitsevat

jatkuvasti suitsutusta. Yhdessä on oltu 20 vee eikä tämä liitto 'lahjattumuuden' vuoksi horju.

Vierailija
4/32 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät pikkuvaimot ovat niitä, jotka tarvitsevat jatkuvasti suitsutusta. Yhdessä on oltu 20 vee eikä tämä liitto 'lahjattumuuden' vuoksi horju.

..lastensairaalalle. Huom. Luoja siunasi meitä terveellä lapsella, joten oma asia ei ollut tässäkään motivaationa. Ja rikkaita ei olla. Normiperhe. Tavarapaljous ei vaan merkitse kaikkea.

Vierailija
5/32 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ollaan sovittu niin, ostetaan mielummin itse mitä halutaan, ei viitsi tuhlata rahaa sellaiseen, mistä toinen ei välttämättä edes tykkää. Joskus on ostettu lahjoja, enkä ole juuri koskaan niistä tykännyt, tai ainakin olisin halunnut käyttää rahat mielummin johonkin muuhun

Vierailija
6/32 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät pikkuvaimot ovat niitä, jotka tarvitsevat

jatkuvasti suitsutusta.

Näin ajattelen minäkin.

Joskus jos jompikumpi näkee jotain kivaa ja mainitsee asiasta, saattaa toinen sen sitten ostaa, mutta ei siksi että kalenteri osoittaa jotain tiettyä päivämäärää.

Vierailija
7/32 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se riitä että minä olen kotona ja tulen aina kotiin lämpimän karjalanpaistin ääreen mmmm.

Lasi punaviiniä päälle. Aaaaah

Eikö mies ole itsessään lahja naiselle? :o

T: 11cm mies

Vierailija
8/32 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se riitä että minä olen kotona ja tulen aina kotiin lämpimän karjalanpaistin ääreen mmmm.

Lasi punaviiniä päälle. Aaaaah

Eikö mies ole itsessään lahja naiselle? :o

T: 11cm mies

Olen samaa mieltä. Ihmisen paras lahja on perhe. Ei siinä muuta tarvita.

Vierailija
9/32 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisillemme lahjoja.

Tuntuisi omituiselta jos mies ei laittaisi lahjoja tai minä en voisi ostaa miehelle. Minusta on ihana matkalla katsoa miehelle jotain sellaista, mistä hän ilahtuu. Samoin mies tuo usein jotain yllätystä minulle, mistä tietää minun pitävän.

Ja ei, emme ole lapsia:) Silti se on minusta ihanaa. Kun olin synnyttänyt esikoisen, tuli tippa linssiin siinä herkitysneessä tilassa kun mies tuli timanttisormuksen kanssa meitä katsomaan. Tiedän, on kliseinen, mutta minä tykkäsin.

Vaikka voi toki olla keskenään sovittukin noin. Mutta oleellisempaa on se miten perheessä rahat ja varat muuten jaetaan ja kuka päättää mitä ostetaan kuin juhlapäivämuistamiset.

Näin kärjistäen mies joka tienaa/omistaa huomattavasti enemmän kun vaimonsa ja muistaa jouluna, synttärinä, nimpparina ja hääpäivänä mutta muuten elää leveästi vaikkei vaimolla ole varaa edes kahvilla käydä (kuten toisessa ketjussa) on kyllä huomattavasti juntimpi ja epätasa-arvoisempi kuin se, joka ei merkkipäiviä muista mutta on rahojen suhteen muuten tasa-arvoinen.

aivan naisen oma vika josa suostuu tuollaiseen kohteluun, meillä ei koskaan lasketa mitä kumpikin on tienannut, rahat on yhteisiä. Tuo muistaakseni kolmonen joka ostaa itselleen mitä haluaa ja milloin haluaa.

Vierailija
10/32 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin on keinotekoista koko elämä.

Vierailija
11/32 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tekee miehellä joka ei osta lahjoja? kovin on keinotekoista koko elämä.

Ai siitäkö se elämän keinotekoisuus (HÄH) onkin kiinni?

Mutta alkuperäiseen kysymykseen, minun mieheni ei osta kuin painostettuna. Muuten saan ainoastaan kukkia, ennen en saanut niitäkään. Kurjaltahan se tuntuu. Mulla on synttärit ylihuomenna ja mies sanoo, ettei ole rahaa (maksoimme juuri 3 viikon talviloman). Edellisistä synttäreistäni on kuitenkin vuosi aikaa, että olisi siinä voinut lykkästä sukanvarteen vaikka femman tai kympin kuussa, niin kivasti olisi lahjakassaa nyt.

Omasta mielestään mies ei ole välinpitämätön, mutta lahjojen ostaminen on kuulemma turhaa tuhlausta ja markkinamiesten metkuja. Joopa joo.

Olen ratkaisut asian niin, että ostan itse itselleni jotakin, mitä olen pitkään halunnut. Ja kerron myös, mitä toivoisin ja muistuttelen, että synttärini ovat tulossa, mene lahjaostoksille! Sen verran on auttanut, että saan niitä kukkia nykyisin...

Vierailija
12/32 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu vain kärräämään lisää paskaa roskiin.

Vierailija
13/32 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaa krääsää

Minä en ole mieheni äiti

Minä en ole mieheni lapsi

Minä en ole mieheni joulupukki

Minä en ole mieheni...vaimo ?

Vierailija
14/32 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mieheni on ostanut aina vain ihania lahjoja.

Vierailija
15/32 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mieheni on ostanut aina vain ihania lahjoja.

Minä haluan joululahjaksi juotavaa.

Vierailija
16/32 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä 14 vuotta. Tehtiin tällainen päätös. Ostetaan molemmat itsellemme mitä haluamme.

Vierailija
17/32 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä tuttavapariskunnassani nainen suostuu miehensä syntymäpäivän kunniaksi makuukammarissa toimeen, johon ei vuoden muina päivinä suostu. Mies odottaa päivää aina, kuin kuuta nousevaa täysin tietämättömänä siitä, että todellisuudessa nainenkin nauttii tästä tempusta suunnattomasti. Luulee rassukka vaimon tekevän suurenkin uhrauksen :D

Vierailija
18/32 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: Mies on joka köyhä, pihi tai idiootti.

Omani on köyhä ja siksi ei juuri lahjoja osta.

Vierailija
19/32 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Ihmisen paras lahja on perhe. Ei siinä muuta tarvita.

Vierailija
20/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on sovittu ettei mies osta mitään, paitsi jos olen erityisesti toivonut jotain tiettyä. Ostan sitten itte sellaista mitä haluan. Meillä yhteiset rahat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän