Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö 4-5-vuotiaiden poikien leikin, jossa

Vierailija
08.12.2012 |

he tönivät toisiaan nurin lumihangessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

he tönivät toisiaan nurin lumihangessa?

Sellaisia ei tietenkään saa töniä, jotka eivät halua olla leikissä mukana.

Mutta mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että suurin osa pienistä pojista tykkää kaiken maailman painimisleikeistä? Onneksi ekaluokkalaiseni IP-kerhossa tämä on tajuttu, ja siellä on pieni huone täynnä patjoja ja tyynyjä, joissa lauma pieniä poikia pääsee hiki päässä painimaan. Ja ai että on kivaa.

Vierailija
2/3 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei tönitä niitä, jotka ei halua olla leikissä mukana. Ja töniminen ei saa mennä liian rajuksi ja pitää lopettaa, jos joku sanoo, ettei enää saa töniä.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki leikissä olevat siitä tykkäävät ja ottavat tönimisen sen verran varovasti, ettei ketään pahasti satu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan