Lue keskustelun säännöt.
matkablogeja tai ulkosuomalaisten blogeja? Euroopasta?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Helvetianmoista elämää (hauska, nauran tälle aina)
Uusi, muutama tosi nätti kuva Irlannista:
http://arkeairlannissa.blogspot.ie/
Islannista:
http://www.salamatkustaja.com/
Tässä muutama;
At home with Sofia (Itävalta)
Kirjeitä keittiöstä (Ranska)
Kello viiden tee - Syanidilla (Iso-Britannia)
Maailman metrossa (Hollanti, mutta näköjään muuttamassa Espanjaan)
Tässä vähän erilainen ulkosuomalaisen matkablogi.Pieni pala meidän uudesta mukavasta elämän jaksosta. Paljon kuvia. :)
http://soleilblogi.blogspot.de/