Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noiden Inbody-systeemien ilmoittama rasvaprosentti

Vierailija
30.01.2013 |

luotettava?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun rasvaprosentti oli 30 ja BMI 24,9 eli lievä ylipaino. Mulla siis ei tuolla BMI:llä voisi olla rasvaprosentti huomattavasti vähemmän.



Ja ohjeet mittaukseen oli sellaiset että ei saanut syödä tai juoda pariin tuntiin ennen mittausta ja vessassa piti myös olla käynyt. Ei siis ylimääräistä nestettä kropassa.

Vierailija
2/2 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mulla kahdella peräkkäisellä mittauksella joiden välissä paino ei muuttunut, tulokset 36,5 ja 20. Sittemmin olen lukenut että esim. Kropan nestetasapaino, virtsarakon täyteys tai tyhjyys, jopa korut päällä yms tekijät voivat vaikuttaa tulokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä