Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kämppä ollut myynnissä jo 8 kk

Vierailija
08.12.2012 |

Pitäisikö jo alentaa hintaa? Kuitenkin pääkaupunkiseudulla ja arvostetulla alueella.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kiire myydä niin varmasti menee kaupaksi ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
2/10 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö jo alentaa hintaa? Kuitenkin pääkaupunkiseudulla ja arvostetulla alueella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki menee kaupaksi kun hinta on kohdallaan.



Vierailija
4/10 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko odotatte ties kuinka kauan oikeaa ostajaa, joka rakastuu siihen kämppään tai alennettu hintaa. Me ostettiin talo, joka oli ollut 8kk myynnissä, hintaa alennettu 20 000 eur ja päälle myyjän maksama 12 000 eur remontti, eli tavallaan hinta aleni 32 000e, kyseinen remontti oli välttämätön. Sitten oli hinta kohdallaan meidän mielestä.

Vierailija
5/10 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kohdillaan jos noin kauan on myyty. Onko tullut tarjouksia? Minkä tasoisia? Kyllä minä miettisin kiinteistövälittäjän (?) kanssa uutta hintaa ja ylipäänsä sitä miksi kohde ei ihmisiä kiinnosta. Meillä alettiin tätä miettiä jo neljännen näytön jälkeen, joista kahdessa ei käynyt katsojia...mutta viidennessä meni, joten ei sitten ehditty mitään toimenpiteitä tehdä.

Vierailija
6/10 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole 8kk mennyt niin hinta ei ole kohdillaan. Jos ei edes tarjouksia ole tullut niin mahdollisesti on sisustus yms aivan pielessä. Kysykää jonkun toisen välittäjän arviota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seuraan tiettyjen alueiden asuntokauppaa jatkuvasti ( jos osuisi jotain meille sopivaa kohdalle) ja kyllä pistää ne kämpät silmään, jotka ovat olleet pitkään myynnissä. Mietin aina itsekseni, että mikäköhän tossa on vikana kun ei ole vieläkään mennyt kaupaksi.



Kannattaa varmaan vakavasti miettiä hinnan laskemista, jos haluat saada asunnon pian kaupaksi. Ehkä uusia kuvia? Entäs välittäjä, onko hän todella mukana hommassa? Jos on oletko kuunnellut hänen ehdotuksiaan?

Vierailija
8/10 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kiire myydä niin varmasti menee kaupaksi ennemmin tai myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo oli kallis alueen hintatasoon. Jokaisen penninsä arvoinen, mutta hintaluokka sellainen, ettei suurin osa ostajista pysty siihen. Toisaalta samassa hintaluokassa on muitakin taloja + ostajia vähän, joten ei ihan helppo juttu. Välittäjä painosti ja painosti tuon hinnan kanssa. Olisi halunnut 100 000 Euroa pois. Sanottiin, ettei sitten myydä lainkaan, kun pakko ei ole. Tappiolla ei lähdetä myymään, koska tuo hinta oli se, mitä itsellä on mennyt ja oma työ jää vielä palkattomaksi.



Toki tuon 3 vuotta myynti oli ajoittain epäaktiivista eli asunto oli vain tiskin alla. Julkisia näyttöjä oli muutama ekana kesänä. Toisena kesänä tasan yksi katsoja ja nyt kolmantena kesänä taas vain yksi, joka väännön jälkeen maksoi pyynnin! Eli me saimme talon myytyä ja sillä hinnalla, johon kukaan välittäjä ei uskonut. Tiedettiin, että menee kyllä, kun tulee ostaja, joka haluaa just sen ja ymmärtää sen, mitä 300m2 kivitalo maksaa rakentaa ja kallis tontti päälle.

Vierailija
10/10 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juuri äsken mietin itsekseni, miksei yksi omakotitalo ole mennyt kaupaksi.

Kivan näköinen ja oloinen, hintakaan ei ole ihan kauhean paha. Jostain syystä ei ole mennyt 8 kk:ssa kaupaksi - enkä itsekään viitsi edes mennä katsomaan sitä. "Jotain vikaa kun täytyy olla..."

Itse seuraan tiettyjen alueiden asuntokauppaa jatkuvasti ( jos osuisi jotain meille sopivaa kohdalle) ja kyllä pistää ne kämpät silmään, jotka ovat olleet pitkään myynnissä. Mietin aina itsekseni, että mikäköhän tossa on vikana kun ei ole vieläkään mennyt kaupaksi.

Kannattaa varmaan vakavasti miettiä hinnan laskemista, jos haluat saada asunnon pian kaupaksi. Ehkä uusia kuvia? Entäs välittäjä, onko hän todella mukana hommassa? Jos on oletko kuunnellut hänen ehdotuksiaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä