Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävikö kukaan Disney on Ice -jääshowssa?

Vierailija
30.01.2013 |

Millainen oli?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok. Ei ihan niin hyvä kuin ollut joskus aiemmin. Siinä oli joku halloween juttu, jossa ainakin meidän lapsille (osalle, 4 ja 6 v:lle) oli liian pelottavia.

Vierailija
2/2 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty, sujuva ja tarpeeksi mielenkiintoinen, että jaksoi lapsetkin keskittyä. Plussaa selkeästi kuuluneista lauluista ja repliikeistä.



Ekaa kertaa oltiin, äiti ja lapset 4 ja 8 v, kaikki tykkäsivät.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme