Paljonko teillä on rahaa tileillä?
Siis konkreettisesti rahaa, ei mitään rahastoja ja sijoituksia. Ja säästättekö säännöllisesti?
Meillä nyt tänään laskettuna reilut 12 000 euroa. Rahaa jäi asunnon vaihdon yhteydessä ja ollaan saatu se pidettyä, ja nyt veronpalautusten tullessa vähän saatiin kasvamaankin säästöt. Säännöllisesti emme säästä kuin 150€ kuukaudessa.
Kommentit (51)
ja miehen käyttötilillä n.2000e ja säästötilillä n.38 0000e.
Teinillä 190e ja pikkuveljellä 2000e.
Siksi koska ei haluta kaikkia rahoja sitoa mihinkään osakkeisiin tms.
ap
Tileillä on yhteensä n. 3500e.
Onneksi taas alkuvuodesta alkaa palkka juosta.
pitkäaikaistileillä n 140 000, käyttötilillä n 8 500. Sijoitukset ja muu varallisuus sitten erikseen, mutta niistähän ap ei halunnut tietää.
Siksi koska ei haluta kaikkia rahoja sitoa mihinkään osakkeisiin tms.
ap
osakkeethan ovatkinpitemmälä aikavälillä tooosi huono sijoitus....
joo, ei ole häävisti.. mutta minulle se on saavutus.
Ennen aina piti laittaa tili menemään samantien.
Eihän tähän järkiintymiseen tarvittu, kuin kunnon masennuspojainen psykoosi ja dg bipo sekä tuhti neuroleptilääkitys.
Jos joskus tästä vielä töihin kykenen, saan vuodessa säästöön ihan kipeitä summia. Ei ole enää kulutus elämän pääsisältö.
Mulla on tilillä tällä hetkellä noin 150 euroa.
Ei ole säästötiliä. Hyvin pärjätään, nuori lapseton pari.
Ap kysyi myös, että säästättekö säännöllisesti kuukausittain...
yritän säästää, mutta opiskelen, joten säästö on ollut melko vähäistä nyt opiskeluvuosina. En käy töissäkään tässä ohella.
Säästötilillä 12 000 e, määräaikaistalletuksessa 15 000 e. Käyttötilillä ei ole kuin n. 2000 euroa. Rahastoja tai sijoituksia ei ole, mutta pitäisi varmaankin aloittaa, kun tietäisi, miten.
että säästetään säännöllisesti vaihtelevin summin.
en oikeastaan säästä vaan kulutan kohtuudella.
Tosin unohdin että onhan minullakin säästötili ja siellä rahaa n. 10 000e mutta sijoitan sen alkuvuodesta osakkeisiin.
Vaikka olen opiskelija ja ollut kokopäivätöissä ehkä reilun vuoden yhteensä. Mutta säästänkin tällä hetkellä palkastani 1000 euroa kuukaudessa vähintään, kun vuokra on vielä toistaiseksi pieni ja tarvetta kulutukseen ei juuri ole. En kyllä pihistellyt mielestäni silloinkaan kun tulot olivat opintotuki+asumislisä+palkka yhteensä reilu 600e/kk. On siis aina ollut pienet menot.
20.000 sidotuilla (mutta käytettävissä olevilla) tileillä ja 5.000 käyttötileillä. Osakkeita, rahastoja ja säästövakuutuksia jonkin verran.
700 eur, lainan lyhennykseen, vessaremppaan ja yllätyskuluilhin varatulla tilillä 10 500.
Olen keskituloinen sinkku
Mulla on joku 5-numeroinen summa rahassa. Osa määräaikaistalletuksissa, osa ihan tilillä. Säästän säänöllisesti. Muutama satanen kuussa menee yleensä säästöön.
vai onko niin, että vaan ne vastaa, keillä on sellaiset summat joilla voi vähän retostella?
Mulla on paljon, koska olen myynyt asunnon ja asun vuokralla. Siirtelen rahoja vähin erin osakkeisiin.
Mun tileillä on 16100 e.
Miehen tileillä on 13200 e.
Rahat meillä on yhteisiä.
Inflaatio rouhaisee joka vuosi 3%