Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä on rahaa tileillä?

Vierailija
07.12.2012 |

Siis konkreettisesti rahaa, ei mitään rahastoja ja sijoituksia. Ja säästättekö säännöllisesti?

Meillä nyt tänään laskettuna reilut 12 000 euroa. Rahaa jäi asunnon vaihdon yhteydessä ja ollaan saatu se pidettyä, ja nyt veronpalautusten tullessa vähän saatiin kasvamaankin säästöt. Säännöllisesti emme säästä kuin 150€ kuukaudessa.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ketään kiinnostaa, rahastoissa yhteensä saman verran. Ei muuta omaisuutta.

Tilillä oleva raha ei ole säästössä, vaan pahan päivän vara. Olen pätkätyöläinen ja yh.

Vierailija
42/51 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 300 euroa tilillä. Ei siinä, on mulla sellainen varatili, mutta se on nollalla. Nää joilla on vittu +10 tai satoja tuhansia tilillä, onnea vitun savolaiset kukkaruukkukauppiaan perijättäret :) Kellään normaalilla ihmisellä ei edes ole monia tilejä...

Ap pitää itseään ihan normaalina ihmisenä. Tilejä on monta koska minulla oli tietysti oma tili ja miehellä oma tili kun tavattiin. Nykyisin tuo miehen tili on molempien nimissä, mutta oman tilini jätin juuri säästelyä varten. Lainanhoitotili on nimensä mukainen. Ja S-tili tuli vähän niinkuin väkisin kun oltiin Bonus-asiakkaita kun S-pankki perustettiin. Itseasiassa meillä on viideskin tili, jäänne minulta kun minulla oli lapsena jostain syystä tilit sekä Sypissä että Kopissa ja näiden yhdistyessa minulle jäi Meritaan kaksi tiliä. Sillä ylimääräisellä tilillä ei kyllä ole rahaa kuin muutama kymppi.

Ja siis tosiaan ihan tavallinen työssäkäyvä perheellinen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käyttötilillä 150 euroa ja säästötilillä 1200 euroa. Avomiehelläni käyttö- ja säästötileillä yhteensä 700 euroa veronpalautusten jälkeen.

Olemme molemmat opiskelijoita eikä näillä tuloilla (ja menoilla) pahemmin säästetä. Tosin nyt olen työharjoittelussa ja yritän vähän säästöön kuussa. Ehkä satasen, pari jos ei ole paljon muita menoja.

Vierailija
44/51 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää nyt näitä uskoko. Mäkin voin sanoa että mulla ja miehellä tilillä joku 25000 euroa yhteensä vaikka todellisuudessa joku 250. Jos joku tosi varaskas täällä roikkuu on tilanne todella säälittävä!

Vierailija
45/51 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avomiehellä joku 3500-5000e ja yhteisessä pari sataa (pitäiskin laittaa lisää). säästetään asp-tileille, nyt ollaan opiskelijoita vasta ja asunnonosto edessä oletettavasti 6-10 vuoden päässä, helsingissä voipi olla että tehdään töitä muutama vuosi ennen lainan ottoa.

Vierailija
46/51 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muutama kymppitonni, laskujen maksua odottamassa.

Suuret summat sitten muualla.

Vierailija
47/51 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin. Pätkätyöläinen yh. Työttömänä välillä. On pakko pitää sukanvarressa rahaa, että pärjää.

Vierailija
48/51 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että paskat niiden tileillä mitään on. tyhjää täynnä.

Vierailija
49/51 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntosäästötilillä n. 70 000€. Olen äitiyslomalla oleva opiskelija.

Vierailija
50/51 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Miehen nkäyttötili 973€

- Minun käyttötili 321€

- Yhteinen säästötili 1248€

- Lapsen tili 272€

Ihan normaalitilanne meillä. Seuraava tilipäivä on 20.12. ja lapsilisät meillä menee säästötilille, eli se karttuu niillä sitten pikkuhiljaa (meillä on yksi lapsi, vielä vauvaikäinen). Muuta rahaa emme säästötilille laita.

Meillä siis kaksi vanhempaa, minä olen ollut vanhempainvapaalla ja menen töihin takaisin tammikuun loppupuolella. Mies töissä. Asumme keväällä ostetussa rivariosakkeessa.

Vierailija
51/51 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttörahoihin n 2000€, sohvaan 1500€ ja on varattu myös ensikesäksi terassin lasitukseen 2000€. Kesään mennessä pitäisi tulla tosin n 18000 € lisää säästöjä joista maksetaan sitten moottoripyörä ja kesän matka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi