Nuoret äidit
Hei!
Löytyisiköhän täältä muitakin nuoria äitejä kuin minä, oisi mukava jutella?
Minulla siis tulossa esikoinen 1.heinäkuuta, nyt rv 11±4. Ikää minulta löytyy vain 20-vuotta, niin olisi tosiaan mukava jutella tästä kaikesta ikätoverien kanssa kun kaikki ihan uutta. :)
Kommentit (65)
Tääl ois kans nuori tuleva äiti tosin parisen vuotta suakin nuorempi. Laskettu aika on 29.4 :) mulla on se reilu kolmisen kuukautta viel jäljellä mut tää poju tahtois jo ulos :( parisen viikkoa sitten jouduin sairaalaan osastolle kovien supistusten takia ja olin siellä melkein viikon tarkkailussa kun kohdunkaula lyheni niin reippaasti, oon nyt ollut kaks viikkoo saikulla ja mulla on ollut ns liikkumiskielto :s eilen oli kontrolli ja lääkärit päätti sitten että antaa mulle sen kortisonipiikin mikä kehittää vauvan keuhkoja jos se nyt tulee ennenaikaisesti tuolta :( iso riski on ja huoli on kova !! Oisko täällä ketään jolle olis käyny samalla tavalla ? :o toivottavasti ei, mutta olis kiva jutella jonkun samassa veneessä olevan kanssa :)
Moikkamoi! Täällä myös muutaman viikon päästä 22 vuotias tyttö Espoosta ja laskettu aika toukokuun alussa. Neuvolassa poikaa lupailtiin. Maaliskuun lopussa alkaa äitiyslomat ja kovasti jo odottelen tulevaa esikoistani :)
Itse oon kanssa nuori odottaja, alottajaa vuoden nuorempi eli 19-vuotias :) Laskettu aika on 7.7.2013, nyt siis viikot 17+3 eli puoliväli häämöttää jo parin viikon päässä! :)
Ois tosiaan kiva jutella jonkun samassa tilanteessa olevien kanssa! :) Mulle saa kans laittaa spostia, sarita.k@kolumbus.fi
Hei. Täällä kans 23-vuotias ensimmäisiä odottaa. Kaksosia odotan ja aika jännittävää. Hieman kyllä pelottaakin :D Olisi mukava kuulla miten teidän raskaus etenee. Itselläni LA on Elokuun alussa ja raskaus tähän mennessä mennyt todella hyvin.
Täällä kans 21-vuotias tuleva mamma. LA olis 17.7 ja olis kyllä kiva jutella muiden kanssa joille tää kaikki on uutta ja jännää :) itellä ei kaveripiirissä oo tällä hetkellä raskaana olevia tai ees vasta lapsen saaneita, joitten kans vois jakaa nää kaikki fiilikset :)
Ai niin ja kirjottelen pohjosesta