Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apu couperosaan + muihin iho-ongelmiin

29.04.2008 |

Dr Hauschka on ihan hyvä ja trendikäs.Provida kanssa, mutta ryppyjen syntymistä ei estä mikään voide, turha haaveilla :D

Kokeile Weledan mantelituotteita ihon rauhoittamiseksi -jätä pois tekninen kosmetiikka eli älä sekoita kahta erityyppistä ihonhoitofilosofiaa. Herkkä kaverini vannoo sen nimiin, naama on kuin vauvan peppu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli nenällä ja poskilla tätä monelle suomalaiselle tuttua couperosaa. Joskus olen kokeillut Detria Arbutinia, mutta en huomannut mitään vaikutusta.

Onko pellavasiemenöljy hyvää couperosan hoitoon?

Lisäksi minulle tulee vieläkin, lähes keski-ikää lähentelevänä näppylöitä ja nenässä on mustapäitä kovasti.

Osaatteko vinkata mikä voisi olla apu?

Vierailija
2/3 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutkin tuotteet aivan ihania, en enää pois vaihtaisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Frantsilan " Lemminkäisen äidin terva-pihkasalvasta" olisi joku saanut apua couperosaan. omakohtaista kokemusta ei ole ko. vaivasta, mutta tuohan on 100% luonnonmukainen tuote, ja sikäli varmasti kokeilemisen arvoinen. itselleni se auttaa kyllä finneihin, pehmittää niitä. olikohan salvassa myös jotain desinfioivaa vaikutusta... se on myös tosi riittoisaa.

itse käytän kasvojen pesuun jojobaöljypohjaista puhdistusainetta, Providan. sen jälkeen aamuin illoin pelkkää jojobaöljyä. jojobaöljyhän estää liiallista talin syntymistä, ja sen koostumus on jotenkin lähellä ihon omaa talia. itselleni ainakin nuo toimii loistavasti. mulla siis pintakuiva rasvoittuva iho. epäpuhtaudet eivät jää ihon sisään, vaan tulevat ulos itsestään. jojobaöljy estää myös tehokkaasti ryppyjen syntymistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme