Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kilttien miesten tyytyväiset vaimot!
06.12.2012 |
Onhan meitä? On!
Kehu kilttiä miestäsi ja todistetaan vääräksi että naiset haluaa vain huonosti käyttäytyvän rentun.
Mun mies on reilu ja rehti ja avulias ja ystävällinen. Todella voimakas, hyvä itsetuntoinen, viisas ja ennen kaikkea rakas!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Siis kaikilla meillähän on omat hyvät ja huonot puolemme, eihän täydellisiä ihmisiä olekaan, mutta miten kiltti on TODELLA hirveä? En ilmiselvästi määrittele kilttiä samoin kuin sinä. Kai tiedät että on oikeasti kilttejä ihmisiä? Ei ne ole todella hirveitä..