Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan sittenkin liian teoreettinen, etten kelpaa naisille?

Vierailija
25.11.2022 |

Vaiko liian arkinen vailla ihmeitä, että minua on helppo ymmärtää ja olen tylsä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a

Vierailija
2/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun kerroit niin tarkasti millainen olet, niin on helppoa vastata kysymykseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun kerroit niin tarkasti millainen olet, niin on helppoa vastata kysymykseesi.

Kuvailisin itseäni ujoksi piiloutujaksi, joka kätkee itsensä tietäjän viittaan ja taiteilen sanahelinällä läpi arkeni vaikuttaen fiksummalta kuin oikeasti olen.

Vierailija
4/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit teoreettinen, olisit varmaan määritellyt asiaa vähän enemmän, esim. kuvannut itseäsi ja tilanteita, joissa nuo asiat voisi ilmetä. Että veikkaan jälkimmäistä arvaustasi tylsyydestä. Kukaan ei nimittäin osaa lukea ajatuksiasi, joten ollaksesi kiinnostava sinun täytyisi osata kuvailla asioita.

Vierailija
5/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailisin itseäni ujoksi piiloutujaksi, joka kätkee itsensä tietäjän viittaan ja taiteilen sanahelinällä läpi arkeni vaikuttaen fiksummalta kuin oikeasti olen.

Ei tuollainen mene kellekään läpi. Olet vain outo.

Vierailija
6/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos annistanne. Olen siis ujo tavis.

Vierailija
7/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa teoreettisen vastakohdalta.

Vierailija
8/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos annistanne. Olen siis ujo tavis.

Musta se tietäjänviitta oli kyllä kiva 😍

Vierailija
9/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin kerran yksissä juhlissa juttusille viisikymppisen miehen kanssa. Silloin oli naapurimaan sota aika uusi juttu, joten kysyin häneltä, vaikuttaako se hänen töihinsä. Vastaukseksi sain vartin luennon yksinpuheluna. Ehdin miettiä monta kertaa, miten pääsen tilanteesta pois.

Vierailija
10/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi miesryhmä jolla on vaikeuksia pariutua on semmoiset armottomat pätijät. Ärsyttävät molempaa sukupuolta. Ei tarvi aina yrittää olla oikeassa. Parempi yrittää vähän relata.

Vierailija
11/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Vierailija
12/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kannattaa mammapalstalla näin perjantai-iltana pohtia

Vierailija
13/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis huijarisyndroomainen mies, miksi se olisi kenellekään erityisen kiinnostava?

Vierailija
14/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Allu niin ei pelkoa liiasta teoreettisuudesta

Vierailija
15/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen mene kellekään läpi. Olet vain outo.

Helpottaa kuulla olevansa outo, kun ymmärtää itsekin toimivansa ihmissuhteissa oudosti. Ihannoin älykköjä ja jäljittelen vaistomaisesti heidän edesottamuksia. Ehkä nyt olisi korkea aika elää omaa autenttista ujon elämää johon moinen pinnistely ja ponnistelu ei kuulu.

Vierailija
16/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet tyhjä valehtelija, joka vieläpä puhuu liikaa. Upeaa.

Vierailija
17/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kätkenyt persoonaani ytimen niin syvälle rooleihini, että en koe enään aitoja tunteita.

Vierailija
18/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma, tylsä, epäsiisti ja/tai lihava.