Ei helve**i! Kävin stalkkaamassa minuun ihastuneen luuserimiehen exän FB-profiilin ja huh....
mikä sotanorsu sieltä ilmestyi!
Ovat kyllä olleet huvittava pari, kun mies on lyhyt, pieni kukkakeppi ja tämä nainen valtavan kokoinen.:D Mutta kieltämättä ovat samaa tasoa.
Kommentit (21)
Sellainen sotanorsuko, joka tärisyttää maata "juostessaan"? Sellainenko, jonka telaketjujen alta miehet juoksevat henkensä edestä, kun kyseinen taisteluvaunu vyöryy tanssilattialla miehiä kohti naisten vuorolla?
No sellainen, joka on lähes yhtä leveä kuin pitkäkin, naamassa roikkuvaa läskiä, iho ja hiukset hoitamattomat. Konkreettinen esimerkki siitä, että pienet, hintelät miehet ja lihavat naiset on samaa tasoa...
:D
Oho. Klikkasin vahingossa tuota FB-kuvaa otsikon alla ja nyt tämä keskustelu näkyy mun FB-seinällä. Miten sen saa pois?
Oho. Klikkasin vahingossa tuota FB-kuvaa otsikon alla ja nyt tämä keskustelu näkyy mun FB-seinällä. Miten sen saa pois?
Ahaha, ei sais nauraa kun voishan tuo sattua joskus itsellekin.
Kai siinä on joku painoke josta voit sen poistaa niin kuin muutkin jutut seinältä.
Kai siinä on joku painoke josta voit sen poistaa niin kuin muutkin jutut seinältä.
Alla on "Tykkää Kommentoi Jaa". Mistä painan?
t.ap
Alla on "Tykkää Kommentoi Jaa". Mistä painan?t.ap
...niin homma saa sille kuuluvan kruunun. Nyt napsahti nätisti omaan nilkkaan.
Painaa tykkää ja laita jakoon sille miehelle ja exälle.
Poistuuko tämä seinältäni noin?
Tärkeintä on, että pomo ja työkaverit eivät näkisi. Olen juuri aloittanut unelmatyössäni virkamiehenä ja tällaisia päivityksiä ei kai ole kovin suotavaa tässä asemassa olevalla ihmisellä julkisesti olla näkyvillä....
t.ap
Tai ajatuksena ihan hauska mutta toteutit tän tosi amatöörimäisesti. Sun olis pitänyt jatkaa kauemmin tuota exän nyxän (vai kenen vitun se oli) dissaamista ja sitten vasta pitkän ajan päästä vetää mukaan tuo "Oho, nyt keskustelu näkyy mun seinällä".
Amatöörit tunnistaa useimmiten just tuosta että ne paljastaa provon jutun juuren ihan liian aikaisin.
Poistuuko tämä seinältäni noin? Tärkeintä on, että pomo ja työkaverit eivät näkisi. Olen juuri aloittanut unelmatyössäni virkamiehenä ja tällaisia päivityksiä ei kai ole kovin suotavaa tässä asemassa olevalla ihmisellä julkisesti olla näkyvillä.... t.ap
sun ei olis pitänyt noin paljon korostaa sitä miten nyt oot "unelmatyössä" vaan vain jossain sivulauseessa mainita jotain työpaikasta.
Tärkeintä on, että pomo ja työkaverit eivät näkisi. Olen juuri aloittanut unelmatyössäni virkamiehenä ja tällaisia päivityksiä ei kai ole kovin suotavaa tässä asemassa olevalla ihmisellä julkisesti olla näkyvillä....t.ap
Mutta koska hyökkäys on paras puolustus, kannattaa varmuuden vuoksi laittaa linkki myös pomolle ja työkavereille ja samalla kovaan ääneen ihmetellä kuka tällaista paskaa viitsii kirjoitella. Näin saat epäilykset käännettyä pois itsestäsi. Toimii!
Tärkeintä on, että pomo ja työkaverit eivät näkisi. Olen juuri aloittanut unelmatyössäni virkamiehenä ja tällaisia päivityksiä ei kai ole kovin suotavaa tässä asemassa olevalla ihmisellä julkisesti olla näkyvillä....t.ap
Mutta koska hyökkäys on paras puolustus, kannattaa varmuuden vuoksi laittaa linkki myös pomolle ja työkavereille ja samalla kovaan ääneen ihmetellä kuka tällaista paskaa viitsii kirjoitella. Näin saat epäilykset käännettyä pois itsestäsi. Toimii!
Selvä. Suosittelen linkkiä työkavereille ja pomolle. Tämä on nyt erityisen tärkeää, kun aloitin täällä maanantaina, eikä ole varaa mokata.
Hyvin sulla menee, uusi työpaikka ja ihailijamies...
Laitoin pomolle ja näille uusille työkavereille inboxiin linkin tänne ja litteeksi, että "Kaikkea tuolla Vauva-lehden palstalla kirjoitellaankin. Näin kaverini seinällä tällaisen linkin."
Luuletteko, että nyt minua enää epäiltäisiin tästä?
t.ap
PS:Ja edelliselle kommentoijalle: Kiitos, hyvin mulla muuten meneekin. Mites sulla? Ei ilmeissti kovin hyvin, kun vaivauduit tuollaisen kommentin kirjoittamaan.
Hmmm, vaikka toisaalta kuulostaa aika normaalilta virastotyöpaikalta, kun aika menee kaikkeen muuhun kuin tuottavaan tulokselliseen työntekoon. :) Muistas ystävä hyvä kirjata työaikarapsuun että taustojenselvittelytyötä tai muuta ihan asiallisen kuuloista, niin kaikki on tyytyväisiä kunhan raportti näyttää hyvältä. Näytä kiireiseltä ja tärkeältä!
Poistuuko tämä seinältäni noin? Tärkeintä on, että pomo ja työkaverit eivät näkisi. Olen juuri aloittanut unelmatyössäni virkamiehenä ja tällaisia päivityksiä ei kai ole kovin suotavaa tässä asemassa olevalla ihmisellä julkisesti olla näkyvillä.... t.ap
siis oikeesti... unelmatyössä oleva virkamies käy kirjoittelemassa vauvapalstalle jostain vitun SOTANORSUISTA??? sivistymätön paska sä oot, toivotaan että munaat FB:n kanssa ja kaikki näkee sun älyvapaat kirjoitukset. da.
täällä uppoo mikä vaan.
Totta. Mutta ei ole ap:n vika jos vastaajat on tyhmiä.
täällä uppoo mikä vaan.
Huvittavia nämä, jotka kauhistelevat että kaikki täälläkin menee idioottimammoille läpi. Luultavasti te olette niitä joille nauretaan.
Provoilun idioottimaisuus kulminoituu juuri siihen, että kun myös vastaajat voivat olla provoja (ja usein ovatkin, siis nämä jotka muka tuohtuvat tms ja vastaavat "tosissaan"), niin koko provoilussa ei ole mitään ideaa koska jokainen voi kusettaa muka uskovansa provoa. Provo siis luulee olevansa tosi nokkela vaikka oikeasti on se urpoin kaikista jos luulee niiden "tosikoiden" vastaavan tosissaan. Mutta eihän provoilijat sitä ikinä opi, liian vaikeeta tajuta.
sinussa