Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi moni ei tiedä tai välitä perusoikeuksiensa loukkaamattomuudesta?

Vierailija
30.03.2023 |

Minä välitän.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ne ovat? Minun fyysisiä ja henkisiä rajoja on loukattu, olen tullut sulkeutuneeksi.

Vierailija
2/10 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma kostaa ja paska valuu kiusaajan omaan nilkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en tee mitään.

Vierailija
4/10 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entisenä vartijana täytyy sanoa että ihmiset ovat aivan pihalla siitä, mitä vartija heille saa tehdä. "Minut vietiin takahuoneeseen ja laukkuni pengottiin" - hohhoijjaa, siis ihan itse vapaaehtoisesti menit ja annoit penkoa laukkusi. Sanopa ens kerralla vaan ei laittomuuksiin, ei tarvi tyhmänä vaan suostua kaikkeen mitä pokkana ehdotetaan ja kokeillaan meniskö läpi.

Vierailija
5/10 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entisenä vartijana täytyy sanoa että ihmiset ovat aivan pihalla siitä, mitä vartija heille saa tehdä. "Minut vietiin takahuoneeseen ja laukkuni pengottiin" - hohhoijjaa, siis ihan itse vapaaehtoisesti menit ja annoit penkoa laukkusi. Sanopa ens kerralla vaan ei laittomuuksiin, ei tarvi tyhmänä vaan suostua kaikkeen mitä pokkana ehdotetaan ja kokeillaan meniskö läpi.

Sinä edustat viranomaista vastaavaa henkilöä. Sinun kuuluu kertoa perusoikeudet, tai annat disinformaatiota ja käytät ammatin suomaa valtaoikeutta väärin perustein.

Minä ilmoittaisin tuollaisen mätämunan.

Vierailija
6/10 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vmp...vain rikolliset kokee 'oikeuksiaan' luokatun

Vierailija
7/10 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusoikeudet on kaikkien luettavissa. Kuuluu aika paljon sellaista mitä ei tule heti ajatelleeksi ja mistä ei edes ole ollut tietoinen.

Esim mitä tulee yksityisyyden suojaan.

Vierailija
8/10 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä edustat viranomaista vastaavaa henkilöä. Sinun kuuluu kertoa perusoikeudet, tai annat disinformaatiota ja käytät ammatin suomaa valtaoikeutta väärin perustein.

Vartijat eivät edusta viranomaista, ei ole valtuuksia. Merkillinen harhaluulo.

Vierailija
9/10 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vmp...vain rikolliset kokee 'oikeuksiaan' luokatun

Niitä oikeuksia loukataan, ja monesti rikollinen on se joka loukkaa.

Vierailija
10/10 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartijat eivät edusta viranomaista, ei ole valtuuksia. Merkillinen harhaluulo.

He ovat siihen verrattavia. Eli heidän tulee toimissaan yrittää kohdella ihmisiä oikein.