Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoittelin viime viikolla lapsen kaverin äidistä...

Vierailija
04.12.2012 |

Uusia vaiheita: Eilen illalla koulun juhlan jälkeen tulee kello kahdeksalta tekstari ohjeista tälle päivälle.

Että lapsi menee tänään niin ja niin, nämä ja nämä vaihtovaatteet pitää huolehtia ja että isänsä sitten hakee tänään näin ja näin. "Jooko?"

Koulun juhlissa ei edes tervehditty, mutta sitten illalla taas tulee käsky, ei edes pyyntö.

Viime viikolla minulle erikseen vittuiltiin, kuinka sillä ei ole mitään arvoa, että hoitaako luokan puolesta jotain päivällä vai ei, mutta näemmä nyt sitten ko. äiti ei pääse edes oman lapsensa asioita hoitamaan, mutta minun pitäisi...

En ole vastannut yhtään mitään. Eihän edes maksullinen ip-kerho päivystä iltakahdeksalta!

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttäytynyt heitä kohtaan aivan samalla tavoin kuin kaikkia muita.

Vierailija
62/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et selkeästi aio tehdä asialle mitään kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ap nauttii alistettuna ja käskytettynä olemisesta ja merttyyrin asemasta. Ehkä hän surisi, jos asia ratkeaisi. Tilanne ei ole syntynyt itsestään vaan se on synnytetty, kahden toimesta.

Vierailija
64/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ap nauttii alistettuna ja käskytettynä olemisesta ja merttyyrin asemasta. Ehkä hän surisi, jos asia ratkeaisi. Tilanne ei ole syntynyt itsestään vaan se on synnytetty, kahden toimesta.

Vierailija
65/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
66/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän sairaus tääkin on, että pitää tulla solvaamaan?

Vierailija
67/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

54, mitä vikaa minussa on? Olen sanonut jo monta kertaa, että puhuminen ei onnistu. Ai että nyt minun pitäisi vielä käyttää sitä vähäistä vapaa-aikani tämän naisen kahvittamiseen, kun ensin ruokin päiväkaudet hänen lastaan?

Aika monta kuppia kahvia olisit ehtinyt jo tässäkin ajassa keittää...

Nyt olet etusormi ojossa läksyttänyt ja evankeliumisi levittänyt, mitä nyt?!

Vierailija
68/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lopeta valitus täällä ja toimi aikuismaisesti. Jos puhe ei auta, niin käänny viranomaisten puoleen. Miksi et ole vielä toiminut? Saan sen kuvan, ettet halua luovuttaa marttyyrin kruunuasi.

Vierailija
69/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittänyt ne monet kupit kahvia. Mitä sitten? Olisiko siitä jotain parempaa hyötyä kuin tästä kirjoittelusta tänne?

54, mitä vikaa minussa on? Olen sanonut jo monta kertaa, että puhuminen ei onnistu. Ai että nyt minun pitäisi vielä käyttää sitä vähäistä vapaa-aikani tämän naisen kahvittamiseen, kun ensin ruokin päiväkaudet hänen lastaan?

Aika monta kuppia kahvia olisit ehtinyt jo tässäkin ajassa keittää... Nyt olet etusormi ojossa läksyttänyt ja evankeliumisi levittänyt, mitä nyt?!

Vierailija
70/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saa samanlaiset käskyt ja sitten kuuliaisena toimii niiden mukaan. Jos yritän puhua hänelle, hän sanoo että heillä päätösvalta on vaimolla... En edes näe tätä äitiä koskaan, koska isä hoitaa kaikki lapsen asiat, kun ei äiti ehdi...

kun sinä suostut antamaan ilmaista hoitoa heidän lapselleen ja kuskaamaan sitä. Ilmoita vaan nyt jatkossa että teille ei voi tulla enää iltapäivisin ja sillä selvä.

Vierailija
71/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen voi tehdä nimettömänä niin ei tule tuo ko. äiti perään huutelemaan.

Pelkkä sossujen käynti saattaisi vähän ravistella ongelmaäitiä.

Mitä sille pienelle lapselle tapahtuu kun kasvaa vähän isommaksi eikä ole silloinkaan ketään ympärillä? Eikä isompaa muksua kukaan enää ole säälivästi katselemassa ja hyysäämässä...

Auta häntä oikeasti. Tee se ilmoitus!

Vierailija
72/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletetaan että ap olisi tässä ajassa nyt keittänyt ne monet kupit kahvia. Mitä sitten? Olisiko siitä jotain parempaa hyötyä kuin tästä kirjoittelusta tänne?

Aika monta kuppia kahvia olisit ehtinyt jo tässäkin ajassa keittää... Nyt olet etusormi ojossa läksyttänyt ja evankeliumisi levittänyt, mitä nyt?!

Enemmän se kahvikeittäminen tuolle äidille olisi alistetun ja hyväksikäytetyn ap. asemaa parantunut. Tämä ei ole, kuin huonosti piilotettua itsekorostusta.

Ehkä tämä on vain tapa, jolla hän voi osoittaa ympäristölleen oman hienoutensa, eikä hän edes halua tilanteeseen muutosta, keneen hän sitten kokisi olevansa suhteessa parempi ihminen.

Kiltit ihmiset voivat jäädä itsekkäiden ihmisten jalkoihin, mikä tietenkin on todellinen ongelma. Emme voi paljoakaan ihmisten itsekkyydelle, mutta vääryyttä voimme vastustaa.

Vierailija
73/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitätkö että minä olen huolehtinut lapsesta jopa 25 tuntia viikossa. Syöttänyt, kuivatellut vaatteet (lapsella saattaa olla talvella liian ohuet, vääränlaiset vaatteet, joten pihaleikeissä kastuu läpimäräksi), huolehtinut läksyt, jopa unohtuneet kirjat koululta, kuskannut harrastuksiin, saatellut ratikkaan, käyttänyt ravintolassa jne. Loma-aikoina aamusta iltaan monta päivää putkeen. Käskyjä on sadellut ennen aamuseitsemää, pyhäpäivinä jne. ap

Ja ennen kaikkea miksi suostut siihen vieläkin? Ilman korvastakin? Miksi et ilmoita äidille suoraan että hoitaminen loppuu nyt? Se ei lopu vain sillä että jätät vastaamatta tekstiviesteihin, koska äiti olettaa edelleenkin lapsensa olevan sinulla hoidossa, jos et toisin ilmoita. Jos et toisin ilmoita ja jätät ottamatta lapsen hoitoon se on todellakin kiukuttelua sinulta.

Vierailija
74/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi seisoo itkuisena kynnyksellä ja kysyy, voiko tulla. Tai huutelee koulun käytävillä, että kenelle kelpaisi tänään.

Vierailija
75/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko, että tämä aloitus on tosi. Aloittajahan ei tee YHTÄÄN MITÄÄN tilanteen ratkaisemiseksi. Kirjoittelee täällä vain koko ajan samoista asioista ja jankkaa ja jankkaa.

Miksi ap ei ole ottanut kouluun/lastensuojeluun yhteyttä?

Miksi ap olisi jo kolme vuotta suostunut tämmöiseen kynnysmattoiluun?

Kuka mukamas oikeasti tekee sen, mitä jokin tuntematon käskee tekstarilla seitsemän aikaan aamulla/pyhäpäivisin/lomilla??

Jos ei enää jaksa hoitaa, niin miksi ensin kiukuttelee ja sitten tekee kuitenkin?

Liikaa esitettyjä kysymyksiä aloittajalle, johon hän ei ole antanut yhtäkään järkevää perustetta. Se ei riitä perusteeksi, että kun tämä tuntematon nainen vain laittaa kaiken kiukuttelun piikkiin ja painostaa yhteisöllisyydellään. Ei ketään kiinnosta toisen mielipiteet niin paljon, että niiden takia jaksaisi silti tehdä asioita, niinkuin ei itse halua.

Tosin ihan hyvä provo ap, harvoin tämmöiset aloitukset ottavat tuulta alleen :)

Vierailija
76/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku työstää muutosta käytökseensä kirjottelemalla pari viestä asiasta av:lle ja ihan aina keskustelu päättyy siihen miten joku omaan tulkintaansa rakastunut huutaa että miiiikseeeeiiii aaaapeee teee mitääää. No koko aloituksen pointtihan on se että ap aikoo saada tilanteeseen muutoksen.

Vierailija
77/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koulun käytävillä huutelee, minne voi tänään mennä, niin miksei mene kotiin? Jos ketään ei ole kotona niin avaimella ovesta sisään ja soitto vanhemmille, oon nyt kotona?

Tällä tavalla on ainakin oamt muksuni ohjeistettu... Ja silti nuo joka päivä huutelee koulun käytävillä, että minne sopii tänään mennä (eli voitsäollamunkaa?)

Jos taas lapsella ei ole avaimia, joilla kotiinsa pääsisi, niin sitten lienee syytä tehdä se ls-ilmo, se alkaa jo lähennellä heitteillejättöä.

Vierailija
78/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi äitihän on sairas. Ei kukaan terve noin käyttäydy.

Lastensuojeluilmoitus on tarpeen silloin kun on syytä epäillä ettei lapsen tarpeista huolehdita.

Vierailija
79/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aloittaja on jo useammassa aloituksessaan kirjoittanut ja jankannut tästä samasta asiasta, eikä muutosta ole tapahtunut. Eli mitä ihmettä hän työstää, kun lopputulos ei ole kuitenkaan muuttunut? Ja täällä on monet ihmiset kuitenkin antanut jo vaikka minkälaisia neuvoja. Ap silti vain jankkaa, että ei hän aio tehdä mitään, kun mikään ei auta. Kerro mulle, että mitä hän työstää näillä teksteillään? Ei ainakaan omaa taikka lapsen parasta.

Joku työstää muutosta käytökseensä kirjottelemalla pari viestä asiasta av:lle ja ihan aina keskustelu päättyy siihen miten joku omaan tulkintaansa rakastunut huutaa että miiiikseeeeiiii aaaapeee teee mitääää. No koko aloituksen pointtihan on se että ap aikoo saada tilanteeseen muutoksen.

Vierailija
80/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap silti vain jankkaa, että ei hän aio tehdä mitään, kun mikään ei auta.

Ap tekee aloituksen aiheesta nyt se on loppu ja av-sisälukutaidolla lopputulema on tämä :DDD.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi