Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisko kukaan myydä pk-seudulla suht edullisesti köyhälle opaikelija-yh:lle lapsen joululahjaksi

Vierailija
03.12.2012 |

käytettynä lundby nukkekodin kalusteita ja kanin loikka - peliä?

Huutonetistä en ole löytänyt. Muita pieniä ja halvempia lahjoja on toki hankittuna jo, mutta noita tyttö (7v) toivoo niin kovasti, että äidin sydäntä särkee ;'(

Uskoo vielä joulupukkiinkin, ja on siksi vakuuttunut saavansa ne, kun on ollut niin "kiltti ja reipas" (mikä on ihan totta).

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti AV:ltä löytyy sydämellisiä äitejä, jotka haluavat auttaa sinua ikimuistoisen joulun järjestämiseksi lapsellesi.

...Jospa täällä kuitenkin asuisi se "joulun henki"...ja kaikki vain järjestyisi parhain päin.

(jos rohkenisin, laittaisin samantapaisen aloituksen... t, syöpään sairastunut yh)

Vierailija
2/60 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se ei ole niin pilalle hemmoteltu lapsi, että välittäisi onko lahja käytetty vai ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun ei "pitäisi" ostaa niin montaa lahjaa kummilapsille, olisin enemmän kuin mielelläni ostanut tytöllesi jotain noista lahjoista. Itselläni on ystävänä eräs työtön yh-äiti, ja heillä ei kyllä ole varaa mihinkään ylimääräiseen, saati lahjoihin, joten ymmärrän tilanteesi täysin. Toivon todella, että tyttösi saisi jotain noista lahjoista!

Mukavaa joulunodotusta teille ja kiitos tuolle ihanalle ihmiselle joka lupasi tuon kani-pelin ostaa :) Hienoa, että noin ihania ihmisiä vielä löytyy.

Vierailija
4/60 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin kuin ap:llä. Harvoin tapaa kieliopillisesti näin alkeellista tekstiä...

Itselläni samoin 7 vuotias tyttö , jolle olemme jo ostaneet joulu lahjoja n. 300 eurolla. Lisäksi saa sukulaisilta , tuttavilta ja kummeilta lahjoja myös.

Ja sitte joku toinen syytön reppana saa tyytyä jouluna vain muutamaan jonkun parempi osaisen heivaamaan kirppis kamaan.

Lisääntyminen luvan varaiseksi Suomessa, sitä mieötä olen. Säälittää lapsesi, AP.

Vierailija
5/60 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tuli tosi hyvä mieli tästä ketjusta, olen tosi yllättynyt siitä, miten moni on valmis auttamaan teitä. sä ansaitset varmasti apua lapsesi iloiseksi tekemiseen. mäkin olen vain opiskelija, tosin lapseton mutta kovin lapsirakas, mutta haluaisin auttaa sinua tai jotakuta vastaavassa tilanteessa olevaa. ei se ole minulta pois kuin korkeintaan pari kymppiä. mieluusti kuitenkin haluaisin tietää edes vähän, kuka sen lahjan saa, vaikken lapsen ilmettä näkisikään. siksi esim. joulupuukeräys tuntuu jotenkin kylmältä. mulla on myös muutama sellainen hoitolapsi, jolle haluaisin kovasti ostaa lahjan, kun tiedän, että vanhemmilla on tiukkaa. en kuitenkaan uskalla, pelkään että mulle palkkaa maksavat äidit nolostuisivat.. en tiedä, tulisiko heille ilahtunut vai enemmän häpeilevä olo. harkitsen jopa vieväni oven taakse nimettömänä yllätyksen. :)

Vierailija
6/60 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahdon vaan sanoa, että me käymme töissä ja asiat hyvin taloudellisesti. Silti ostan useimmiten kirpparilta vaatteet ja muutakin tavaraa. Se on paljon hauskempaa ja järkevämpää kuin kaupassa shoppailu. Joskus toki uutenakin. Älä kirppariostoksia häpeile!

Vierailija
7/60 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uskon ap:n olevan vedättäjä.

Vierailija
8/60 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietävät sitten kersat oikean summan ilmoittaa kavereille.

Vierailija
9/60 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uskon ap:n olevan vedättäjä.

elämästä var,asti tosi kurjaa. Elämässä ei ole mitään mieltä edes herätä aamulla, jos ei usko ja luota mihinkään. Tietysti on olemassa myös valhetta ja petturuutta, mutta niiden odotteluun ei kannata elämäänsä hukata. Toivottavasti säkin saat jostain vähän joulumieltä ja hyvää tahtoa.

Vierailija
10/60 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytölle toivomamme ihana uusi lämmin talvipuku. En jotenkin kehdannut perättäisenä vuonna uudestaan hakea, jotta ei ole pois muilta. Vielä kun mun ois *pitänyt* valmistua jo tänä syksynä, opintoihin vaadittavaa harjoittelupaikkaa vaan en ole saanut yrityksistä huolimatta. Ja gradukin roikkuu :( Syyllisyys, unettomuus ja ahdistus vaivaa. Kierrätyskeskuksesta olen löytänyt tytölle muutaman ihan kivan lahjan siistinä ja käytettynä edullisesti (kävelevä ja naukuva kissa, pari ihanaa kirjaa ja toinen lautapeli, jota toivoi), käytettynä olen ostanut myös synttärilahjoista aina osan, eikä se ole tuntunut häntä haittaavan, en usko, että kiinnittää edes huomiota, kunhan ei ole kovin kulunut se lahja, ja paletoin kivasti ja mielikuvituksella. Nukkekotiin olen aina ommellut ja askarrellut itse tarvikkeita, ja kaikki vaatteet suunnilleen hankin meille aina kirpparilta, en usko että tyttö (vielä...) osaa ajatella eroa käytetyn ja uuden välillä. Iän myötä se tietty muuttuu, nyt jo olen huomannut, että koulun aloitus on jonkin verran vaikuttanut, kun verrataan itseä toisiin :/ Toki hän nyt uutenakin jotain saa, koulutarvikkeita yms pienempää olen ostanut, ja toisen puolen isovanhemmilta ehkä tulee jotain pientä. Kummilapsiakin mulla niin monta, että suurimmat rahat menneet heidän lahjoihin - heille kun ei tietenkään kehtaa eikä voi mitään käytettyä antaa. Ja jouluruokiin kun laskin, mitä suunnilleen menee rahaa, ei vuokran + muiden laskujen jälkeen jää tytön lahjoihin enää yhtään enempää. Sinulle joka lupasit ostaa kanin loikan minun tytölle.. En tiedä mitä sanoa. Olen oppinut, että pitää(pitäisi!) pärjätä omillaan, hävettää pyytää/ottaa toisilta sellaista, joka ois oikeesti mun velvollisuus hankkia omalle lapselleni. Ihana ihminen olet kyllä, jos olit tosissasi. Mulla ei ole kuin yliopiston kautta sähköpostiosoite, josta selviää nimeni, en sitä uskalla tänne laittaa. ap

Suomen suurinta kusetusta. Kummeilta vaaditaan lahjoja ja rahaa joka kissanristiaisiin ja sitten viikkokaupalla valitetaan miten halvan lahjan antoi. Daylight robbery!

Toivottavasti sinunkin lapsella on kummeja, ap.

Vierailija
11/60 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihanaa että löytyy ihmisiä jotka haluavat auttaa, jos pystyvät. Meilläkin vaikeaa joululahjojen kanssa, mutta onneksi lapsemme saa isovanhemmilta ainakin ne kaikista toivotuimmat lahjat. Kerrankin tuli hyvä mieli av:ta lukiessa :) tsemppiä ap:lle ja kiitos ihanille ihmisille jotka hänen tytölleen näitä lahjoja lupasivat ostaa

Vierailija
12/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että av:lla on oikeasti näin hyvä sydämisiä ihmisiä! Nostelenpas ketjua ylemmäs, jotta muutkin pääsevät iloitsemaan avn joulumielestä! :)

Tsemppiä ap, eikö ole ihana huomata, että joulussa on kuin onkin taikaa? Erittäin hyvää joulua sinulle ja tyttärellesi! :)

Vierailija
13/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla tällaisesta hyväsydämisyydestä, tottunut vain epäluotettaviin ihmisiin.

Muta ap, ei sun arvii vähäisiä rahoja laittaa kummilapsien lahjoihin. Voit ilmoittaa vanhemmille että osat kun sulla on töitä. Lapset ei lahjavuorien takaa huomaa jos et ole heille ostanut mitään. Panosta vain omaan perheeseesi.

Hyvää joulua teille!

Vierailija
14/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti AV:ltä löytyy sydämellisiä äitejä, jotka haluavat auttaa sinua ikimuistoisen joulun järjestämiseksi lapsellesi.

...Jospa täällä kuitenkin asuisi se "joulun henki"...ja kaikki vain järjestyisi parhain päin.

(jos rohkenisin, laittaisin samantapaisen aloituksen... t, syöpään sairastunut yh)

Laita sinäkin tänne anonyymi sähköpostiosoite, esim. minulla siistejä käytettyjä ja joitakin uuisiakin leluja ja vaatteita.

Vierailija
15/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti elämä vain ei kosta lapsillesi vaan sinulle.

Itselläni samoin 7 vuotias tyttö , jolle olemme jo ostaneet joulu lahjoja n. 300 eurolla. Lisäksi saa sukulaisilta , tuttavilta ja kummeilta lahjoja myös.

Ja sitte joku toinen syytön reppana saa tyytyä jouluna vain muutamaan jonkun parempi osaisen heivaamaan kirppis kamaan.

Lisääntyminen luvan varaiseksi Suomessa, sitä mieötä olen. Säälittää lapsesi, AP.

Vierailija
16/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksuparka hukutetaan roinaan jo pienenä. Kermaperseiset vanhemmat hyvittelevät kalseaa vanhemmuuttaan törsäämällä ylen määrin lahjoihin.

Kyllä tosiaan pitäisi lisääntyminen saada luvanvaraiseksi eräiden osalta!

Vierailija
17/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap saa tyttärelleen ja itselleen iloisen joulumielen! Kaikille tsemppaajille hyvää joulun odotusta!

Vierailija
18/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksuparka hukutetaan roinaan jo pienenä. Kermaperseiset vanhemmat hyvittelevät kalseaa vanhemmuuttaan törsäämällä ylen määrin lahjoihin.

Kyllä tosiaan pitäisi lisääntyminen saada luvanvaraiseksi eräiden osalta!

Tulee ikävä kyllä varmasti niitä lapsia, jotka eivät osaa itse tehdä tulevaisuudessa mitään ja kuvitellaan, että raha kasvaa puussa :( Toivottavasti kuitenkin lapsi oppisi ennen kuin on liian myöhäistä, että raha ei kasva puussa, tärkeintä ei ole omaisuus ettei mene tytön elämä kokonaan piloille vanhempien takia! :(

Vierailija
19/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin sulle sähköpostia :) Täältä lähtee myös paketti teille, olisin osallistunut joulupuukeräykseen muutenkin niin annan vaikka sen suoraan teille.

Vierailija
20/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kirjoittakaa tähän ketjuun. Varmasti halukkaita auttajia on monia. Minä ainakin voisin auttaa.