Miksi tuosta Citizen Vigilante leffasta nyt kohistaan?
Kommentit (5)
Onhan se aikamoisen lapsellinen äärioikeiston märkä uni. Sitä paitsi jos tuo tapahtuisi oikeasti, leffan sankarit olisivatkin vain X:ssä juttelemassa asiasta, yrittäen olla se jolle Elon vastaa "concerning".
Leffana vähän meh eli ei mitään erityistä, muuten tää epäkeskustelu leffan liepeillä menee tähän ideologioiden kilpatumputukseen taas kerran jossa vastustetaan pelkästään sillä perusteella että kuka sanoi, eikä sanomisella ole väliä. Ja sitten onkin rintama pystyssä poteroineen ja piikkilankoineen ja loppu on pelkkää sonnanheittelyä eikä keskustelua.
Voi olla genrelle tyypillinen kostoleffa ja joskus tykkään itsekin katsoa sellaisia. Mutta näillä tekijöillä varmasti täynnä typeriä, epäuskottavia stereotypioita ja poliittista propagandaa. Laatu kärsii koska ykkösenä on oma ideologia. Vähän kuin olisi leffa jossa musta queer feministi nainen kostaa valkoisille heteromiehille, se olisi varmaan roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla genrelle tyypillinen kostoleffa ja joskus tykkään itsekin katsoa sellaisia. Mutta näillä tekijöillä varmasti täynnä typeriä, epäuskottavia stereotypioita ja poliittista propagandaa. Laatu kärsii koska ykkösenä on oma ideologia. Vähän kuin olisi leffa jossa musta queer feministi nainen kostaa valkoisille heteromiehille, se olisi varmaan roskaa.
Leffoissahan ei ole koskaan stereotypioita varsinkaan siinä kun valitaan "vihollista" kuvitteelliseen tarinaan?
Tuossahan näkyy amerikan ideologiset käänteet vuosikymmenittäin aika suoraan siitä mikä ryhmä tai maa on valittu viholliseksi.
Yhdessä vaiheessa vihollinen oli usein nasset ja vastaavat, sitten kommunistit, neuvostoliitto, sitten lähi itää, ja venäjän mafiaa, välillä itämaisia rikollisryhmiä.
Kuvastaa todellisuutta liian hyvin.