Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Implantin laiton jälkeinen särky?

Vierailija
29.11.2012 |

te joille on laitettu implantti hampaaseen, kauanko kesti särky? mulle laitettiin maanantaina, särky meni jo aika hyvin pois, mutta viime yönä palasi todella kovana ja tänään myös. syön särkylääkkeitä nyt tähän. kasvojen turvotus on melkein poissa mutta ikenessä tuntuu turvotusta ja on arkana.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kesti yhtä kauan myös aikanaan viisaudenhampaan poistostakin. Implanttisärky ei ollut ihan yhtä helvetillistä sentään mutta viikon sekin kesti. Panacodeilla pärjäili onneksi.

Vierailija
2/8 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla särky vaan yltynyt nyt kolmantena päivänä. hammaslääkärin suosittelema 8 tunnin välein särkylääke, ei oikein tunnu enää riittävältä. pakko ottaa lisälääkitystä buranasta...tulehdusta ei hammaslääkärin mukaan ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
4/8 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antibioottiprofylaksia. sain 500mg Kefexin 3x vuorokaudessa otettavaksi.

Vierailija
5/8 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka googlaisit. se on hammasimplantti jolla korvataan hammas.

Vierailija
6/8 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kolmesti päivässä, mutta siitä ei enää ole apua tämän säryn kanssa.....tuntuu että ien leukaluun alueelta turvonnut ja kipeä.

Vierailija
7/8 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksilöllistä tämä,ja riippuu mikä hammas korvattu. Mun miehelle laitettiin keinojuuri toisen etuhampaan tilalle, niin hän ei syönyt yhtään särkylääkettä.Lääkäri kirjoitti 800mg buranaa mutta hän ei ottanut siitä yhtään.sanoi että ei ollut oikeastaan ollenkaan särkyä. Tiedä sitten oliko totta.

Vierailija
8/8 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alhaalle laitettu ja on aika takana, joten isohko paikka, ja luusiirrännäisen kanssa. mietin että voiko tikit myös osaltaan aiheuttaa kipua, kun ovat kuitenkin melko kireällä....toi 800mg burana kuulostaa hyvältä, verrattuna minun 50mg, mutta en tiedä sitten onko tuo voltaren jotenkin erilaista sitten...