Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYSKUISET 2013

Kommentit (351)

81/351 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin jomottaa kokoajan ja finnejä tuli viikko sitten (niinkuin aina kun menkat alkaa muttei alkanut).. Ja mua ihmetyttää kyllä mikä on :/ minäkin hätäpäissäni tein testin ja nega se oli.. ja illalla vielä pissasta joka oli ollut parisen tuntia rakossa :D Pakko oli testata vaikka tiesin et puhdas nega se on :D Joo minäkin siirryin sinne lokakuisiin juttelemaan :D

Vierailija
82/351 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa sitten kävin ultrassa, sydän pumpsutti, viikkoja 7+2. Tänään sitten kirkasta vuotoa tullut, ristiselkää särkee ihan oikeasti. Oireet on vielä tallella, palelu, rintojen arkuus, huono olo. Mieli on ollut koko päivän alavireinen, verentulon jälkeen olenkin sitten vain itkeä pillittänyt. Mieheltä ei ihan hirveästi myötätuntoa tule... :( "minkäs sille voi..." niinpä...No, huomenna olisi eka neuvola, taidan sinne mennä saamaan vähän tukea (toivottavasti). Pääkoppa ei vaan kestä näitä keskenmenoja, josko yrittäminen jää sitten tähän ja otan kissan tai jotakin...nyt on vaan niin rikkinäinen olo...

t. Muumu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/351 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Muumu :´(

Tiedän miltä susta tuntuu... Mä plussasin tästä syyskuisten pinosta, mutta se meni kesken 6+ viikoilla. Tämä tuntuu pahalta, tiedän. Mutta älä ajattele että sussa olis jotain vikaa! Tämä vain on totuus että tämä on yleistä. En tiedä onko tämä eka vai toinen vai monesko km. Mutta itse pahasta mielestä huolimatta aion jatkaa täysillä eteenpäin, keho on kuulemma todella vastaaottavainen uudelle raskaudelle heti km:n jälkeen! Oothan muistanu popsia foolihappoa, B12 ja d-vitskua? Itse en ja pelkään että mulla oli foolihapon puutosta aiemmin.. Nyt on kyllä joka vitsku tullu muistettua.

Ja miehesi myötätunto. Hän pystyy tällä hetkellä ajattelemaan paljon kirkkaammin.. Viikko sitte omat fiilikset oli ihan järkyttävät hormoonien vuoksi.. Oikeestaan koko alkuvuosi.. HCG:n laskettua ajatuksetkin tuli paljon selvemmiksi ja elämä alkoi maistua paremmalta..

Kovasti toivon että saat käännettyä sivun paremmalle mielelle. Ja jos niitä keskenmenoja on useampi jo takana, niin pääset tutkimuksiin onko sulla kaikki arvot kohdillaan jne.. Kyllä se tuska siitä laimenee kun oot käsitellyt asian

84/351 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein meille syyskuisille jo oman pinon, kun oma kierto venyi niin pitkäksi, että hyppäsin kokonaan elokuisten yli. TUlkaahaan mukaan kuumeilemaan! :)

Itsestäni pikainen esittely niille, jotka eivät ole vielä minuun aiemmissa pinoissa törmänneet. Eli pitkän linjan vauvakuumeilija kyseessä. Olen 27v, mieheni 29v ja esikoista olemme kuumeilleet yli 2,5 vuotta. Mitään varsinaista vikaa ei ole eikä löydy, mutta vauvaa vaan ei kuulu. Takana on nyt 3 inseminaatiota (keinohedelmöitystä) ja 1 koeputkihedelmöitys (ICSI-tekniikalla).

Koeputkihedelmöityksestä meillä jäi pakkaseen 3 alkiota, ja viime kierrossa tehtiin ensimmäinen pakastealkionsiirto. Se epäonnistui ja lisäksi yksi alkio ei kestänyt sulatusta. Nyt pakkasessa on enää yksi alkio, joka toivottavasti on niin supertyyppi, että kestää sulatuksen ja tarraa sitten kohtuun kiinni tiukasti! Eli tässä kierrossa olisi tarkoitus tehdä uusi pakastealkionsiirto (PAS). :)

Minulla on maanantaina 10. päivä gynen käynti, jossa ultrataan ja katsotaan tilanne ja mahdollisesti päätetään alkionsiirtopäivä. Sinne asti pitäisi nyt koittaa kestää housuissaan. :D Tuntuu, että sitä on odottanut niin kauan, että voisi kuvitella sen menevän jo rutiinilla, mutta ei. Kyllä se odottaminen on aina yhtä kamalaa!

Jos tästä kierrosta ei siis tärppää, niin joudumme koeputkihedelmöityksen hoitojonoon, joka taitaa tälläkin hetkellä olla lähemmäs puoli vuotta... Hui, en edes halua ajatella, että tulee taas lisää odottelua. Toki mikään ei estä meitä yrittämästä ihan luomusti koko ajan, koska mitään estettä luomuraskautumisellekaan ei ole.

Olen siis ehkä aika eri tilanteessa kuin moni muu täällä, mutta mukavampi silti kuumeilla täällä muiden joukossa. :)

Marjana kp 3/29-34 yk 32

Vierailija
85/351 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Liitänpä itseni tänne jo, vasta vaihtui kierto ja siirryin elokuisista.

Faktat: Minä 23, mies 22, esikoista yritetään.

Kierto epäsäännöllinen. 15 kiertoa ehkäisyrenkaan jättämisestä ja kierron pituuksissa vaihtelua ollut välillä 24-38, keskiarvo 30. Yrityskierto 5 lähti eilen käyntiin. Ongelmana tällä hetkellä tuntuu olevan lyhyt luteaalivaihe ja ylipäänsä epäsäännöllisyys koko kierrossa.

Rena kp 2/30, yk5

Vierailija
86/351 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmoittautuisin mukaan tähän ryhmään. Taustoista sen verran, että miheni ja minä olemme molemmat 27v.

Ehkäisyä ei ole käytetty huhtikuusta alkaen ja takana on kesäinen kohdun ulkopuoleinen raskaus, joka onneksi meni itsekseen ohi pelkällä tarkkailulla (joka kesti kyllä loputtoman kauan, aina syyskuulle asti).

Mitään hampaat irvessä yrittämistä ei ole vielä ollut, mutta minulla alkaa kyllä mennä hermot tähän odottelun odotteluun. Ajatus siitä, että ehkäisyn jättämisestä alkaa olla jo 8kk, syö mieltä, vaikka välillä oli yrityskiellossakin. On varmaan ihan pakko hankkia tähän kiertoon ovisliuskoja.

Ihana kun voi purkaa tuntemuksiaan, johonkin..miehen asenne, kun on sellainen älä ressaa...no ei tässä kai saisikaan ressata. Nyt on menossa kp2/27-30, yk3

Näköjään meillä kaikilla kolmella mukaan ilmoittautuneella on ollut vaikeuksia. Toivottavasti saadaan kaikki plussia uudeksi vuodeksi :)

87/351 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen saanut jo seuraa tänne pinoon!

Rena: Miten lyhyeksi tuo luteaalivaihe on sinulla sitten jäänyt?

Tui85: Niin näköjään on ollut meillä ollut kaikilla hieman hankaluuksia. Mutta yritä sinä tosiaan ottaa rennosti, koska jos raskaus on kerran jo alkanut, sen mahdollisuus alkaa uudestaan on suuri! Ja tällä kertaa toivotaan, että alkio kiinnittyy oikeaan paikkaan. :) Miten se kohdunulkoinen sinulla huomattiin? Tuliko kipuja tms?

ON: Olen taas yrittänyt alkukierron keskittyä omaan hyvinvointiin ja hyvään ruokavalioon. Ei niissä minulla sinänsä mitään ongelmia olekaan, mutta saa jotain muuta ajateltavaa tämän vauvakuumeilun sijaan. :D Ja kieltämättä tämän pitkään jatkuneen vauvakuumeilun takia olen hankkinut itselleni jo nyt muutaman "raskauskilon" valmiiksi. :D Eli varmaan on ollut stressiäkin tämän suhteen, niin on tullut syötyä liikaa. Nyt sitten pudottelen ne pois tässä vaiheessa, kun se on vielä helppoa. 1,5 kiloa jo lähti ja 2,5 kiloa vielä taion pois. :) Tottakai ihan pienillä ruokavaliomuutoksilla pelkästään, ettei tämä häiritse raskautumista, kun en kuitenkaan ylipainoinen ole.

Reilu viikko ultrakäyntiin! Toivottavasti kierto olisi edellistä lyhyempi ja tällä kertaa ultrassa nähtäisiin jo selvä johtofollikkeli. Viimeksi jouduin käyttämään ovulaatiotestejä ja vasta sen perusteella saatiin päätettyä PAS-päivä.

Marjana kp 4/29-34 yk 32

Vierailija
88/351 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Mun luteaalivaihe on vaihdellut välillä 5-17 päivää eli melkoista heilahtelua... Viime aikoina kuitenkin ollut yleensä 10-12 päivää eli ainakin melkein normaalin rajoissa ja jonkin asteista vakiintumista ehkä havaittavissa. Luteaalivaihehan pitäis käsittääkseni olla vakio joka kierrossa, mutta ei vaan mulla ihan niin mene. :S Lähteestä riippuen normaali on 10-16 tai 12-16 päivää, joten vähän hilkulla ollaan.. Nyt oon ruvennut syömään vehnänalkioöljykapseleita (sanahirviö...), joiden kaiketi pitäisi jotenkin auttaa kiertojen tasoittumista ja luteaalivaiheen pidentymistä.. Saas nähä. Ovulaatiokin on ollut aiemmin jossain kp 22 tienoilla, mutta esim viime kierrossa oli kp 16, joten sekin alkaa hilautua pikkuhiljaa alemmas.

On ollut kyllä tosi mielenkiintoista seurailla oman kropan palautumista hormonaalisesta ehkäisystä ja alan olla aika vakuuttunut siitä, että mä en semmosta enää edes harkitse.. Mutta mieli voi muuttua vielä moneen, moneen kertaan. :D Ja onneksi lopetin sen ehkäisyrenkaan käytön, vaikka vielä ei ruvettukaan yrittämään lasta, luulen että tulos ois tällä hetkellä ihan sama kuin nytkin, eli nolla raskautta. Saa nähdä joutuuko tässä vielä kauankin odottelemaan, vähän on sellainen kutina.. Ei pidä kyllä vielä heittää kirvestä kaivoon. :)

Sinä, Marjana, vaikutat suhtautuvan hirveän positiivisesti hoitoihinne ym, vaikka toive vauvasta on ollut tosi pitkään jo. Ainakin teksteistäsi jotenkin semmoinen tunne tulee, en tiedä sitten mikä sinun fiilis oikeasti on..?

Vierailija
89/351 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi.

Minun kohdunulkoiseni havaittiin vasta, kun olin luullut raskauden keskeytyneen jo viikkoja aiemmin. Vuoto se vain kesti ja kesti (alkoi 5+3 ja oli aluksi sellaista kirkkaan punaista ei menkkamaista). Kävin päivystyksessä ja siellä lääkäri totesi, että kohtu on ainakin tyhjä ja vuoto on menkkamaista, mutta laitetaan nyt ihan vaan varmuudeksi lähete naistenpoliklinikalle. Aikaa odotellessa oli yhtenä päivänä ihan järkkyjä kipuja, ei voinut liikkua yhtään mihinkään suuntaan ilman ettei olisi sattunut (kuvittelin menkkakivuiksi, kun ennen ehkäisyn käyttöä oli ollut järkkyjä).

Poliklinikalla ultrattiin ja oikealla puolella munanjohtimessa näkyi tummentumaa ja vatsaan oli vuotanut verta, eli oli luultavasti irronnut silloin kun oli kovimmat kivut. Toteamisen jälkeenkin oli vielä kipuja ja ekat oikeat menkkakivut oli ihan järkyt.

Minulla ei ollut ulkoiselle tyypillistä vain toisen puoleista kipua tai hartiapistosta. Tämän kokeneena menen vaikka yksityiselle jos tulee keskenmeno, että pääsee heti ultraan varmistamaan että kaikki on ok. Ulkoinen kun voi olla hengenvaarallinen. Toivottavasti en nyt pelotellut ketään ulkoisesta se, kun on kuitenkin aika harvinainen.

Marjaana: Tuo on kyllä hyvä juttu tuo ruokavalioon keskittyminen ja muutaman kilon saat tosiaan varmaan aika helposti pois :) Pitäisköhän itsekkin keskittyä siihen syömiseensä (tosin pikkujoulut ja joulut tulossa..aijaijai), kun vaikkei minulla ole yhtään laihdutettavaa, niin ruokavalio koostuu vähän liikaa herkuista. Kun nyt jo on niin himojensa vietävissä niin mitä siitäkin sitten tulee jos vielä saa jotain raskausajan himojakin ;)

90/351 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu kans yks kuumeilija mukaan. Minä 24v, mies 28. Yritetty vauvaa elokuusta saakka, eli yk5 menossa. Minulla endometrioosiepäily, joulukuun puolessa välissä on aika yksityiselle gynelle varattu, saa nähdä saanko varmistusta asiaan sieltä.

Kierto minulla melko säännöllinen, pillereitä en ole syönyt koskaan. Toivon niiiiiin kovasti että jo tärppäisi! Stressaan itse asiasta aivan hullun lailla juuri tuon endoepäilyn vuoksi ja olenkin hankkinut itselleni migreenin tässä syksyn aikana...

Nyt menossa kp 4/25-29 Yk 5

Vierailija
91/351 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmoittaudu nsyyskuisiin jos nyt tärppäisä. Elikkä minä 37 ja mies 39. Mulla 14v ja 10 v lapset. Miehellä olis eka. No joo lisää myöhemmin. siis nyt (miten nyt merkittiin) vuotopäivä 4. kk pituus 28-30. 0+km+6

92/351 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rena: Kieltämättä tuossa luteaalivaiheessa on ollut hurjiakin heittoja, mutta niin niitä kyllä voi olla ehkäisyn poisjättämisen jälkeen. Positiivista joka tapauksessa, että tilanne on tasoittumaan päin. Kyllä tuon mittaisella luteaalivaiheella jo pitäisi ehtiä alkion kiinnittyäkin.

Olen kyllä ihan oikeastikin aika positiivisella mielellä näiden hoitojen suhteen. Aluksi pelkäsin, että ne käyvät henkisesti todella raskaaksi tai negatiivisen tuloksen tultua romahdan täysin. Minulla oli kohtuullisen helppo tuo koeputkihedelmöityshoito, joten ei jäänyt sellaista kauhukuvaa, jos se hoito täytyy vielä uusiakin. Tottakai välillä ahdistaa, kun miettii miten kauan tässä on mennyt ja mieleen tulee väkisin pelko, että entäs jos sitä vauvaa ei meille suodakaan. Olen vain kylmästi työntänyt sen pelon pois mielestä ja päättänyt muutenkin elää hetken kerrallaan. Minulla on ihana mies ja meillä on ihanaa yhdessä, ja haluan nauttia siitä juuri nyt. Se ei auta meitä kumpaakaan, jos alamme itkeä illat tätä lapsettomuutta tässä vaiheessa, kun kaikki on kuitenkin mahdollista. :)

Tui85: itseasiassa minun tutultakin jouduttiin toinen munanjohdin poistamaan kokonaan, kun se alkio kiinnittyi sinne. Itsekin olen aika varpaillani siitä asiasta ja varmasti hakeutuisin heti lääkäriin, jos alkuraskaudessa esiintyisi mitään ylimääräisiä kipuja. Eihän sitä pelätä pidäkään, mutta oireisiin pitää reagoida.

Itseasiassa juuri ne muutamat kilot on hankalia pudottaa silloin, kun sitä ylipainoa ei ole. :D Mutta taistelen kyllä painoni niihin lukemiin takaisin, jossa se vuoden alussa vielä oli! Minulla puolestani ei ole tuollaista herkutteluongelmaa. Yksinkertaisesti syön illalla liikaa, kun tulen nälkäisenä ja väsyneenä kotiin töiden ja harrastusten jälkeen, vaikka minulla on välipalaakin mukana aina.

Aurinkoiselle ja Sylille tervetuloa!

ON: Pikkuhiljaa alkaisi vuoto olla hiipumaan päin. Jes! Mitä nopeammin se loppuu, sitä nopeammin pääsisi uusi kierto varsinaisesti käyntiin ja ultrassa ehkä nähtäisiin jo johtifollikkeli reilun viikon päästä. Ei siis mitään uutta tänne. Töihin pitäisi vielä tänään lähteä ja sitten pääsee viikonlopun viettoon. :)

Marjana kp 5/28-34

Vierailija
93/351 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

ajattelin liittyä tänne syyskuisiin, kierron puolesta olisi mahdollista olla elokuun puolellakin, mutta en kauheasti tällä hetkellä elättele toiveita raskaudesta.

Olen 30v, mies 33 ja ensimmäisestämme haaveillaan. Vuoden verran ollaan jo yritetty, surkeana tuloksena yksi kohdun ulkoinen raskaus syys-lokakuussa 2012. Nyt olen kokeillut ensimmäistä kertaa ovistikkuja ja taitaa jäädä myös viimeiseksi kerraksi.. Mulle ne aiheuttavat näköjään suorituspaineita.. :D Miehelle en ole kertonut tikutteluista, tiedän, että siitä tulee hänelle(kin) stressiä. Kävin yksityisellä gynellä viikko sitten ja käskynä oli yrittää vielä puoli vuotta!!! Sitten voisi kuulemma "tehdä tutkimukset nopeutetulla aikataululla". Jotenkin yllätyin ja järkytyinkin tästä ohjeistuksesta, koska hakeuduin yksityiselle kun ajattelin saavani sieltä kautta nopeasti haluamani avun ja tietoa. Mikään ei tietysti estä menemästä toiselle lääkärille, mutta jotenkin nieleskelen vielä pettymystäni... Jospa sitten keväällä..??

Viestistä tuli nyt todella sekava, on jotenkin mieli ihan maassa. Minkä myötä täälläkin ruoka maistuu!! EIkös suklaa parannakin kaiken..?? Pahan mielen, vatsakivut, ketutuksen..? :)

Terveisin

Pumba 17/28-33, yk10 + ku + yk1

Vierailija
94/351 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tänne, ikävä kyllä.

Olin mukana heinäkuisissa ja luulin olevani raskaana, kävin veritestissä joka oli negatiivinen. Menkat kuitenkin myöhässä ja alkoviat yli 20pv myöhässä. Skipattiin siis elokuiset ja tultiin suoraan syyskuisiin.

Minä 20v, mies 25. Yritetään esikoista. Kokonaisuudessaan yk8 menossa, jonka aiana oli tauko stressin yms takia, ja tällä rupeamalla yk4.

Mitään "vikaa" ei oo kummassakaan todettu eikä oo käyty tutkimuksissa, mutta ei vaan oo vieläään tärpännyt. Syy lienee ylipainossa?

Nyt yritellään sitten toivottomasti syyskuista vauvantuoksua..

Bella, kp6, yk4(8)

95/351 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli skipattua kokonaan elokuu, joten heinäkuisista tänne.

Esikoista yritetään, vähän päälle parikymppisiä ollaan. Apuna lugesteron, pitkittämässä luteaalivaihetta ja pitämässä tiputtelut pois.

Tikuttelen ovista, joka ei auta tähän stressailuun ollenkaan mutta ei auta. Voi kumpa vois olla ajattelematta tätä!

Yritän tämän kuun olla notkumatta täällä jos vähän laittaisin ajatusta syrjään, mutta varmasti luen jokaisen teidän viestin! :)

Toivotaan, että tää on meijän kaikkien kuu!

elluh kp10/32 yk6

96/351 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumba: Oliko siellä gynen reissulla kaikki hyvin kuitenkin? Toisaalta varmaan ihan järkevääkin yrittää nyt ihan ilman lääketieteen apua jonkin aikaa, koska raskaus on kuitenkin kerran jo alkanut, vaikka kiinnittyikin väärään paikkaan. Tiedä vaikka tärppää jo tästä kierrosta ihan oikeaan paikkaan! :)

Kaikille tervetuloa mukaan!

ON: Menkat loppuivat eilen. Aivan mahtavaa! Nyt on viikko aikaa ultraan. Toivottavasti vaan reippaasti alkaa folli kasvamaan. Siinäkin mielessä yritän saada ne muutamat tulleet kilot pois painosta, että se helpottaa tätä kuukautiskiertoa. Minulla on hyvin aktiiviset munasarjat ja molemmilla puolilla lievää monirakkulaisuutta, jonka takia kierto venyy helposti pitkäksi, kun johtofollikkeli ei valikoidu niin nopeasti. En tiedä onko sillä muutamalla kilolla mitään merkitystä tähän asiaan, mutta ei niiden pudottamisesta ainakaan haittaa ole. Jos on reilusti ylipainoa, niin silloinhan sillä on selvä merkitys, mutta normaalipainoisena tuskin niin suuri merkitys. Jotenkin sitä vaan haluaa tehdä kaiken mitä pystyy helpottamaan tätä raskautumista.

Marjana kp 6/28-34 yk 32

Vierailija
97/351 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat loppuivat minullakin eilen, jihuu. Eilen oli aika kosteat juhlat ja tämä päivä meneekin vähän puolivaloilla.. Sen siitä saa. En kyllä muista millon viimeksi olisin ollut juhlimassa, mutta olosta päätellen ilmeisesti liian kauan aikaa sitten. :D Seuraavaan kertaan varmasti sitten onkin taas aikaa. Hyvä niin :)

Unohdin laittaa nuo kp:t "oikeassa muodossa" , viitsitkö Marjana korjata.

Eli minun kohdalle kp7/29

Kiitos :)

Vierailija
98/351 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun Marjana aloitit syysvaavia kuumeilijoille oman pinon - thanks!!!

KP 3 (30-32) yk 5 (clomit)

Taustaa; olemme uusperhe, yhteistä vaavelia toivomme ja hän olisikin iltatähtemme, jos sellaisen haikara löytäisi tuomaan...

Minulla on aikasemmasta liitosta nuorena tehty 4 lasta (3 clomivauvaa ja yksi luomu), siinä oli useita keskenmenojakin eli ei ihan helpolla ole selvitty eikä raskaudet alkaneet...mutta lapsia on tullut ja terveitä ovat olleet. Nyt lapseni on nuoria teinejä :) (2 poikaa 2 typykkää). Miehellä on 2 lähes aikuista lasta, tyttö ja poika.

Ikää meillä on 36 ja 44. Olemme siis vanhuksia joukossa... ;)

Me alettiin vaavia yrittämään ajatuksella "tulee jos on tullakseen" noin vuosi sitten. Kiertoja en kyttäily, emme tietoisesti ajottaneet pupuiluja tms. kunnes mua alko mietityttää oikeesti jo ikäni ja sen takia raskautumisen mahdollinen vaikeus ja kun häikkää on ennenkin ollut tuon oviksen kanssa. Kävin loppukesästä lekurissa ja hän sanoi ultran perusteella mun ainakin siinä kuussa ovuloineen, oli hieno keltarauhanen. Sain kuitenkin clomit avuksi (1 tbl kp 5-9). No viime kierrolla natsas, testi osotti plussaa...mutta suuri riemu käänty pian pettymykseksi kun alkoi runsas vuoto ja oli kamalat kivut :(. Nyt oli luomukierto, enkä testien mukaan ovuloinut. Nyt alkaneet menkat oli todella niukat (siis vuotoa oli vain viiruiksi). Gyne sanoi, että kp 5.-9 kokeillaan annoksella 2 tbl. Josko sitten alkaisi lyyti kirjoittamaan.

Mä olen tuon km:n takia surullinen, mutta se antoi myös toivoa, että voisin raskautua uudestaan...nyt siis jännittelemään kera clomien, ahkeraa pupuilua ja tikkuilua puolentoista viikon päästä...onneksi tulee joulunaika niin on muutakin ajateltavaa kuin vauva...

Tsemppiä kaikille!!! Kiva päästä mukaan.

99/351 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelblue, olen samaa mieltä, että tuo harmillinen keskenmeno kannattaa pyrkiä kääntämään kuitenkin kannustukseksi, että se raskaus on mahdollinen. Uskon, että se vaavi ilmoittaa pian itsestään, kun molemmat kuitenkin tunnutte olevan hedelmällistä sorttia. :)

Vierailija
100/351 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille. En pysty kirjottaa paljoo taas km mielessä (kesänen) tulee aika ajoin ja itkettää. Nyt pitää yrittää alkaa siivoo jos sais vaik loput jouluvalot ja verhot. Lauantaina olis meillä kavereitten kanssa pikkujoulut ja niihin pitäs ruokaa valmistella, joten tämä itku vaan puuhasteluuksi. Onneksi kuitenkin pääsääntöisesti pystyn minäkin ajattelemaan, että kerran onnistunut miksei toistenkin. Kuitenkin pelottaa, että kun plussaan meneekö taas kesken.