SYYSKUISET 2013
Kommentit (351)
rosalieaful: ai sinullakin on :D täällä pääsen vasta vkl hakee testin.. tosiaan on.. ja liiiiankin pitkä :/ :D toivottavasti plussia tulee :) mitkäs on sun kpt nyt?
pimpelipom kp 36/31-32
Pimpelipom mun kpt 35/29-? Ei oo varmaan kyllä muutenkaan vielä vakiintunu luomukierrot kun ehkäsyrenkaan lopettamisesta joku 4 kk ja sen jälkeen söin vielä yhen laatan pillereitä kun tuli renkaasta vasta melkein kolmen vuoden käytön jälkeen virtsatulehdusmaisia oireita.
Toivottavasti en toista itteeni. Tosiaan on ollu sellasta että kaikki itkettää, jatkuvasti kylmä ja nälkä. Ihan kummallista. Toivottavasti tulis tänään selvempiä vastauksia
tuutsitten tänne kertomaan testituloksia ja toivotaan et on plussa:):) joo täälläkin palelen ihan kokoajan. se ei ole mun tapaista. töissäkin olen kääriytynyt huopaan :D vaikka liikun kokoajan ja kuuma pitäis olla :D eilen kaveri sai suloisen pikku prinsessan :) mäkin haluaaaan :D
Tuun kyllä kertomaan. Neljään saakka pitää vaan koulussa olla. Ja voi olla et ne tulee vasta huomenna. Meilläkin on porukoilla alta puol vuotia pieni poika :) tyttö ois kyllä kiva esikoiseks. Onko kellään tietoo onko periytyvää ku mun äiti, sen sisko, äitinäiti ja osänäiti on kaikki saanu ekana tytön niin voiko se olla periytyvää? :)
Onks tää nyt sitten plussa vai ei kun toi toinen viiva ei oo niin vahva. Ohjeissa kyllä sanotaan että on positiivinen vaikka toinen viiva ei oo yhtä selkee
Tein kp 24/24 raskaustestin ja se oli nega.. Sit aattelin että se siittä sitten, ei tärpännyt. Kunnes sit viime viikolla kipeyty nännit kosketusaroiksi ja tuli etova olo joka parani vaan syömällä lähes koko ajan.. Nyt sitten kp 39/24 tein clearbluen digitaalisella testillä ja sain vastaukseksi raskaana 3+. Oli aika ylläri!
Kai se on ku kumminki toi pystyviiva on vahvempi ja eihä sitä olis jos ois nega
rosalieaful onhan toi PLUSSA!!! :) Kun noin selvästi sen näkee:) hei oikein paljon ja varovaiset onnittelut :) Testaa vielä digillä niin se ainakin varmistuu :) Olitko aikaisemmin testannut vai vasta nyt..? Teitkö aamupissasta? Mä haen kohta apteekista testin kun en pysty enään odottaa :D
Ja onnittelut myös aiaic!!! :):)
ottanu aamupissasta. pitäsköhän huomen aamulla vielä tehä se toinen kun niitä kaks tuli.. voi apua tekis nyt jo mieli ilmottaa asiasta koko maailmalle. kaikki muu menee varmasti hyvin, mutta hermot saattaa olla pian kireellä kun päätin että lopetan polttamisen kun se plussa tulee... melkein töys aski katkottiin roskikseen. onhan mulla hyvä syy, vielä ainakin oon hyvillä mielin. onneks ei koulussa oo ketään jonka kanssa tarttis käydä tupakalla. töissä on sitäkin pahempaa ku oon viikonloput pubissa töissä...
En oo vielä sisäistäny tätä asiaa :)
rosalieaful 4+6
mull meni nimet sekaisin :D siis onnea lootusneiti :) äsken testattu digillä ja ei raskaana :(:(
vaihoin vaa. ku alko jänskättää että joku tunnistaa. olen siis rosalie...
ahaa okei :D ajattelin jo et pää sekoo :D on se kumma kun meneillään tänään kp 38/31-32 ja ei tietookaan kuukautisista ja testi eilen nega :( cb digillä teststtu. mä tuun hulluksi!!:(
Moikka vaan vielä niille, jotka täällä keikkuu!
Ainakin pimpelipom näyttää olevan.
Missähän sun plussa luuraa??? Onhan tuo nyt ihmeellistä kun ei tule plussaa eikä tätiä!
Taas uusia plussia, upeaa!
Minulla ei ole menkat alkaneet vieläkään=(
Olin ihan varma, että kierto ei venyisi näin pitkäksi, mutta niin vaan venyy. Huomenna jos muuttuisi kp 1:ksi, niin sitten olisi tuo 33 vrk kierron pituus ja lienee se siihen on sitten jämähtämässä. Näillä megakierroillahan en enää olisi alun alkaenkaan syyskuisiin kuulunut, mutta sitähän en silloin tiennyt, joten tänne tulin ja täällä pysyn nyt menkkoihin asti. Hieman turhauttavaa, mutta minkäs sitä kropalleen tekee... tai oikeastaan TOSI turhauttavaa!!!
En nyt edes muista mitä piti spekuloida, joten siirrynpä takavasemmalle kieriskelemään ketutuksessani (joka kyllä enteilee menkkoja). Koitan tehdä nyt töitä ja ihmetellä tätä typerää kroppaani myöhemmin.
Ai niin, siitä voin ainakin olla iloinen, että nuo jokakierrossa olleet kolmen vrk:n tuhrut ovat nyt jääneet pois!!!! Se on oikeasti ihanaa.
Tellu kp 33/28-33
ja jos kp 1 olisi ollut edellisessä kierrossa jo tuo eka vähäisemmän vuodon päivä, niin nyt olisi menossa jo kp 36. Mutta lasken kierron alkaneeksi vasta siitä kun lorisi oikein kunnolla...
Teillekkin plussa tai menkat. Tsemppiä!++++
On: täällä vaan väsymys painaa. Nää viikonloppu yöt kännisten parissa ei ehkä oo paras mahollinen juttu. Pakko sitä on vaan jostain rahaa saada. Ai niin ei täälläkään kaikki suju niinku piti. Tupakasta on vaikee päästä eroon noin 6 vuoden jälkeen... /:
se on.. itse olen poltellut jo 10v. lopetin kun odotin esikoista ja sitten se alko taas jostain kumman syystä kun palasin takasin töihin äitiysloman jälkeen.. Vaikeeta se oli mutta hyvin sain lopetettua. Kyllä se vielä onnistuu sinullakin Lootusneiti :)
Ja missähän mun kuukautiset tai plussa luuraa :( :( torstaina testasin je negahan se digi anto :( ois viel parit testit kaapissa.. tänään menossa JO kp 39/31-32. Viikon myöhässä.. arghhh!!
...huhhuh varmasti hermoja raastavaa. Sain kuulla tänään kun kävin porukoilla että tädille oli tullut keskiviikkona keskenmeno. onhan se tietysti ymmärrettävää kun on yli 40. harmittaa silti.
ottaa päähän joo tämä epätietoisuus * nyyyyh *.. Voih :/ keskenmenot on aina kamalia :(
Testasitko Lootusneiti uudestaan ?:) Kyll tuo ainakin selvä plussa oli :) Jeeee! :)
Missä meidän menkat luuraa pimpelipom?
Mulla on menossa muistaakseni kp 35/28-33.
Mietin jo, että jospa kyseessä olisi ns. anovulaarinen kierto, muttei sekään tunnu oikealta diagnoosilta. Minullahan oli valtaisat oviskivut sekä -limat. Oikein venyvät kananmunan valkuaiset ;D Ja lisäksi minulla on alkanut olla ovulaatiovuotoa joka kierrossa. Sitä ei pitäisi tulla, jos ei oikeasti ole ovuloinut... eikä kai noita limojakaan tule muulloin kuin ovulaation tapahduttua???
Ja noiden oireiden takia ovulaatio on helppo tunnistaa ja siksi tiedänkin, että se jäi hyödyntämättä... eli raskauden takia täti ei loista poissaolollaan. Meillä yritettiin niitä peittoja viuhutella, mutta miehelleni iski rimakauhu, joten hommat jäivät puolitiehen ja tuokin yritys taisi olla muutaman päivän (3-4 vrk) ennen ovista. Eli vaikka olisi ollut huippusuoritus, niin raskautumisen mahkut olisivat ehkä aika pienet.
Menkkakipuja mulla on ollut jo ties kuinka kauan. Ja naamaan paukahti viimeviikolla ne kolme valtavaa pommia! Onneksi ne on jo tipotiessään.
Eilen tein jo hätäpäissäni kaapissa lojuneen r-testinkin, vaikka tiesin, ettei siihen mitään viivoja tule. Halusin vain varmistuksen, enkä ollut edes pettynyt, koska olen vain odotellut sitä tätsyä enkä edes elätellyt toiveita raskaudesta.
Kuinkahan kauan tässä saa hmetellä?
Minä taidan siirtyä jorisemaan tuonne lokakuisiin...
Parahin terveisin,
Tätiä metsästävä Tellu
Pimpelipom kuullostaapa tutulta tuo valkovuoto. Oispa jo huominen jos vaikka postiluukkuun tipahtais pari testiä, jos noi apteekin tosiaan on tollasia.. odottavan aika on pitkä.
Plussatuulia+++ :)