SYYSKUISET 2013
Kommentit (351)
No niinhän se on että ne haamut on pelkkiä haamuja se pitää olla oikee viiva että kannattaa uskoa.. Täällä siis yksi pettynyt piinailija on päässyt piinastaan ja siirtyy masentumaan tonne lokakuisiin..
Onnea teille kaikille jäljellä oleville syyskuuta piinaaville, toivon todella että en näe teitä enää tuolla lokakuisissa piinailemassa!
Pettynyt TeePee kp 2/21-31 yk5
Eli illalla tuli clearbluella raskaana 1-2.. :)
Kai se pitää uskoa..
:)) jeeeee
Yöllä alkoi menkat, siis lokakuisiin. Ainoa hauska asiassa on se, että varmaan tunnilleen oviksesta kaksi viikkoa...
Aliina kp 1/30-33, yk 14
mä en kai ole sit suomalainen=/ HRRR!!!!
Takassa tuli... jospa se vähän tasais sähkön kulutusta!?!
Onnea taasen plussanneille, tähän pinoonhan on tullut plussia ihan kivasti=)
TeePeelle pahoittelut=( Onhan siinä haamussakin edes sehyvä puoli, että tietää hedelmöityksen onnistuneet. Tosin tuskinpa lohduttaa tällä hetkellä...
Minun pitäisi lähteä kohta esikoisen lätkämatsiin kannustamaan. Onneksi jäähallissa ei ole iahan noin kova pakkanen kuin ulkona!
Täällä ei mitään uutta, mutta eipä vielä pidä ollakaan. Nyt on kaikki menkat alkaneet muutamaa päivää edeltäneellä tuhrulla, näin on siis ollut viimeisen synnytyksen jälkeen kaikissa kierroissa. Toivoisin tuon loppuvan... se on inhottavaa. Mutta jos taas alkaa tuhruvuodolla, niin odottelen punaisia läikkiä jo alkuviikoksi!
Kp:stä en ole varma, mutta loppupuoliskolla mennään se on varma! En ole jaksanut edes kp:tä laskea. Lasken vasta kun menkat alkaa... eipähän ainakaan kierto veny stressaamisen vuoksi=)
Onkos täällä vielä muita loppukiertolaisia mukana... alkaa olla niin hiljaista?
mä en kai ole sit suomalainen=/ HRRR!!!!
Takassa tuli... jospa se vähän tasais sähkön kulutusta!?!
Onnea taasen plussanneille, tähän pinoonhan on tullut plussia ihan kivasti=)
TeePeelle pahoittelut=( Onhan siinä haamussakin edes sehyvä puoli, että tietää hedelmöityksen onnistuneet. Tosin tuskinpa lohduttaa tällä hetkellä...
Minun pitäisi lähteä kohta esikoisen lätkämatsiin kannustamaan. Onneksi jäähallissa ei ole iahan noin kova pakkanen kuin ulkona!
Täällä ei mitään uutta, mutta eipä vielä pidä ollakaan. Nyt on kaikki menkat alkaneet muutamaa päivää edeltäneellä tuhrulla, näin on siis ollut viimeisen synnytyksen jälkeen kaikissa kierroissa. Toivoisin tuon loppuvan... se on inhottavaa. Mutta jos taas alkaa tuhruvuodolla, niin odottelen punaisia läikkiä jo alkuviikoksi!
Kp:stä en ole varma, mutta loppupuoliskolla mennään se on varma! En ole jaksanut edes kp:tä laskea. Lasken vasta kun menkat alkaa... eipähän ainakaan kierto veny stressaamisen vuoksi=)
Onkos täällä vielä muita loppukiertolaisia mukana... alkaa olla niin hiljaista?
Onnea pikkukkoira!! :) Ihanaa plussia!!
Tellu: Täällä vielä roikutaan! Tuhruilu joka kierrossa kuulostaa kyllä ärsyttävälle.
Bella: Sulla voi laihdutuskin sekottaa nyt kiertoa, mutta varmaan eniten se stressi, mitä itsekkin veikkasit aiemmin. Toivottavasti noi megakierrot loppuu.
ON: Kuljen kolmatta päivää pikkuhousunsuoja pöksyissä eikä siihen tule mitään. Vessassa käydessä on paperiin tuhrua kuitenkin tullut vähän. Ja välillä mahassa menkkamainen olo?!
Taikku kp31
Nyt tuli punanuttu. Kp1. Tipun lokakuisiin.
Plussatuulia vielä täällä kuumeileville! :)
Harmi Teepee :(:( Ja muille pudonneille!! :( Täällä menossa nyt sit kp 32/31-32.. ei kyll yleensä veny niin pitkään.. Ja negaa näytti testi eilen vielä.. Jos ei täti kurvaa paikalle niin testaillen maanantaina :) Ihme nippailuja ja jomotusta on edelleen ja ollut jo jonkin aikaa.. Hmm...
Minäkin ilmottauduin ketjuun =)
Elikkäs ensimmäistä lasta yritetään, minä 29 (kohta 30) ja mies 32. Ehkäisypillereitä söin 11 vuotta ja lopetin ne viime syksynä, sitten odottelin luomumenkkoja jotka olikin sitten epäsäännöllisiä. Koko ajan kyllä ollaan sitten saada vauvaa alulle =) Ja monta negatestiä tehty. Mutta nyt tämä tammikuu ollaan oikein ahkeroitu ja mahassa on nyt tuntunut erilaiselta, tuikkimista, vihlontaa ja hirveästi tullut valkovuotoa että pöksyt märkänä, joutunut pitään ohutta sidettä välillä. Viikon päästä pitäisi alkaa menkat jos alkaa.. Kovasti niin toivoisin olevani jo raskaana.
Tosi monta tuntuu tässäkin ketjussa siirtyneen odottajiin. Hienoa! Toivottavasti se luo toivoa tippuneillekin, että vielä se omallekin kohdalle sattuu :)
Omaa napaa sen verran, että nyt viikkoja kasassa jo 8 (LA 1.9.)ja on ollut jo pidemmän aikaa sellainen olo, että olen niin raskaana, niin raskaana. Käytiin keskenmenohistorian takia varhaisultrassa ja oli kyllä superhuojentavaa nähdä, että tällä kertaa kaikki oli kunnossa ja pikkuinen sydän löi. Jotenkin hassua, että täällä vielä moni piinailee ja itsellä jo kohta ensimmäinen neuvola.
Tulkaa perästöä!
jee:) lisää kuumeilioita:) tervetuloa ja toivottavasti on tärpänny. ei näy tätiä vieläkään ja kp 33/31-32.. ajattelin huomenna testailla vai odotanko vielä? perjantaina digi antoi ei raskaana..
Ihanaa kun on vielä tänään vapaa=) Teen nelipäiväistä työviikkoa, joka sopii minulle tosi hyvin!
Pimpelipom, eiköhän se jo nyt rupea plussaa näyttämään, perjantai on ollut ehkä vähän liian aikainen testiajankohta;) Uskon vahvasti, että useampi viiva sulle pärähtää!
Täällä alkaa tosiaan olemaan hurjan hiljaista. Toivon, että menkat alkaisi ennen perjantaita, jotta pääsisin itsekin tuonne lokakuisiin. Tosin uskon niiden alkavan vasta silloin=/ Nämä kierrot kun ovat synnytyksen jälkeen olleet nyt vissiin kaikki n. 33 vrk:n mittaisia. Minullahan on ollut vasta kolmet menkat, että ehkä ne ei vielä ole ihan normaalit muutenkaan?!? Toivossa on hyvä elää;)
Nyt alkaa koululaiset heräilemään, joten heipat!
Moikkaz olin jo elokuisissa ehkä liiankin ahkerasti. Nyt vasta toinen luomukierto ehkäisyrenkaan ja yh pillerikuukauden jälkee. Edellinen kierto 29 päivää. Nyt menossa kp 32 ei tietoakaan menkoista. Tänään tein testin vahva haamu tuli. Jossei niitä menkkoja ala kuulua niin parin päivän päästä uudestaan testailemaan.
Onnea plussanneille ja plussatuulia kuumeileville :)
Rosalieaful 32\29?
Onko kukaan käyttäny apteekin omaa raskaustestiä?
joo olen joskus testaillut apteekin omalla ja minun kokemuksistani huonot. joka testiin ilmestynyt hailakka ohut viiva vaikken raskaana ole ollut. pakko oli upottaa tikkua pottaan kun esikoinen kävi pisulla ja ohhoh siihenkin tuli viiva :D
kp 35/31-32 ja tätiä ei näy ja testikin nega eilen :( cb digillä testattu... on kyll vittu omituista :( nyyyh
Apteekin omasta... Itse en muista olenko ko. testillä aiemmin testaillut, mutta olen kuullut tuosta testistä, että on ihan luotettava. Tuo Pimpelipomin kokemus kyllä kertoo aivan muuta :O
Minä testasin viimeksi ihan markettitestillä kun kuopusta aloin odottamaan ja näytti heti menkkojen oletettuna alkamispäivänä plussan, joten luotan niihin ainakin toistaiseksi. Itse en edes viitsi mihinkään kalliisiin testeihin tuhlata rahaa=)
Pimpelipom, no jopas nyt! Olisko oviksen ajankohta voinut olla myöhemmin ja siksi ei näy testissä vielä?
).( Täällä alkaa jo pikkuisen olemaan menkkaoireita ilmassa. Minulla on kolme (!) ihan järjetöntä pattia naamassa ja mulle ei yleensä ikinä tule finnejä! Tai no kun menkat on niin on usein voinut tulla YKSI finni, mutta nyt niitä on KOLME!!!! Tosi kivaa. Toivottavasti alkais ne menkat nyt sit ainakin tosi äkkiä! Mulla nimittäin on aina finnit valuneet veren mukana vessanpyttyyn ;D
Selkääkin kolottaa tosi inhasti... nice=(
On taas tosi hehkeä olo...
No viimeistään perjantaina alkaa menkat, mutta edelleenkin elättelen toiveita, että kierrot pikkuhiljaa lyhenisivät. Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato!
Täällä taas selkää juilii hyvinkin menkkoja enteilevästi... tätä ollut jo eilisestä asti. Ja vaihtelevasti oli jo muistaakseni aiemminkin. Myös edellisessä kierrossa selkäkipuja oli jo hyvin aikaisessa vaiheessa.
Harmi vaan kun ei täti suostu saapumaan jo. Olin ajatellut, etten kyttää kiertopäiviä, niin ei sitten ainakaan stressaamisen takia siirry menkkojen alkaminen... vaan eipä auta näköjään sekään=(
En nyt tiedä, onko normaaliksi kiertoni pituudeksi tulossa 33 päivää. Se on kyllä aikamoinen harppaus säännöllisestä 28-29 vrk:n kierrosta!
Noh, ei auta kuin odotella. Ja tosiaan perjantaina noiden on tarkoitus alkaa, jos vertaa noihin aikaisempiin kiertoihin. Sitä vaan tulee näköjään tässä loppukierrossa malttamattomaksi.
Olenkos minä ainoa jäljellä olevä tässä pinossa?
Tellu
Tellu et ole ainoa.
Minä täällä edelleen. Ei vieläkään merkkiäkään menkoista. Parina päivänä nopea ohimenevä menkkamainen kipuilu. Tässä on jo pari viikkoa ollut tosi voimaton olo ja paha mieli ilman syytä. Itku meinaa tulla mitättömistä vastoinkäymisistä. Kummallista.
Pitää testailla uudestaan ku tulee pari testiä postissa.
Rosalieaful kp 34/29-?
edelleen menkat hukassa tai sit ollaan raskaana.. ei maanantaina vielä ainakaan testi positiivinen. neuvolatäti sanoi kun kysyin et voi mennä jopa hurjat 2 viikkoa ennenkun testit positiiviset mutten kyll usko. esikoista plussasin 3 päivää ennen kuukautiset ja oli vahvat kaksi viivaa silloin. tänään meneillään jo kp 36/31-32.. -.- nyt te muut jotka vielä olette jäljellä niin hirmusti plussatuulia sinnepäin :) täällä on ihan kamalan paljon valkovuotoa. ihan valuu vain. anteeksi yksityiskohdat :D mut tuntuu välill et jaahas kuukautiset alko niin eipäs alkanutkaan.. olikin pelkkää valkovuotoa :D
Pimpelipom
Aamu päivällä testatessa tuli haamu tikkuun mut ei mitään hajua kuinka luotettqca testi kyseessä.. Clinic merkkisellä liuska testillä tein. Ihan apteekista ostetulla kyllä.
Kokemuksia?