SYYSKUISET 2013
Kommentit (351)
Tuolta odottajien puolelta kävin vierailulla. Tervetuloa mukaan.
Mutta siis oli vastattavaakin. Eli yksityiseltä voi lekuri kirjoittaa lähetteen suoraan naistenklinikalle (tai muualla päin suomea johonkn muuhun). Me käytiin aikanaan yksityisellä pari kertaa. Ekalla kerralla ultrattiin ja mies sai lähetteen labraan ja sit mä sain clomit. Toka kerta oli kolmisen kuukautta ekan jälkeen ja sit oli jo simpat tutkittu ja todettiin ettei clomit riitä.
Rontsu
taidetaan kaikki olla samassa tilanteessa oireilujen kanssa :D nyt on kauhee vilu päällä. ollu jo muutaman päivän ja armoton väsymys.. -.- ja jos meen kyykkyyn ja nousen ylos vihloo alavatsassa.. ja ei ole rinnat arat sit yhtään vaikka viimeinen vuosi rinnat aristunu enemmän ja enemmän päivä päivältään viikko kaksi ennen kuukautisia.. nyt tekis jo mieli testats :D
Pimpelipom: Tuu kertoo testitulokset! :D Lupaavalta kuulostaa!
Täällä äsken tyylipuhdas nega testattu. Tosin tätiä odottelen aikaisintaan perjantaina saapuvaksi.
Mies väläytteli riidan aikana jo vauvaprojektin jäihin laittamista.. Toivottavasti saadaan tänään sovittua.
Hoihoi..
Ei oo täälläkään suunnalla tapahtunut mitään. Menkkojen olis pitänyt alkaa välillä la-ke, Ei oo alkanut. Ti testasin negan, ja tänään ollu välillä juilimista mahassa. Oon ravannu vassassa sata kertaa tarkistamassa josko olis punasetpäivät alkaneet, mut ei ole. Hmph, nyt en tiedä missä mennään?
Toisaalta on vähän pettynyt olo kun se nega sieltä pärähti, toisaalta mietin että voiko tulla juilimisia menkkojen tapaan vaikka olisinkin tullut nyt sitten raskaaksi.. Ja jos se testi näyttikin tiistaina (kp28) negaa, mut jos sitten näkys testissä vasta vähän myöhemmin?
Onko tollanen edes mahdollista? Vai varaanko lääkärille aikaa epäsäännöllisen kierron takia.
Ja sitte jos varaan ja se ronkkii tota alapäätä ja olisinkin raskaana, niin hysterisoin että se menis sitte kesken :DDD Hahaha, lievä hysteria..
Noh, ehkä joku teistä tietää näistä?
paljon onnea plussanneille, toivottavasti pysyvät kyydissä.
Ja toivottavasti tärppäis lopuilla jäljellä olevilla.
Mä varmaan kohta hyppelehdin tonne lokakuisiin...
Nii joo, kp30/24-28 tai jotain yk3
Pikaisesti ennen töihin lähtöä..
Ei pitäisi mitään haamuja testailla ja sitten nostaa odotuksia. Tänä aamuna melkoista menkkajuilimista ja melko selkee nega.. Valmistaudun siis menkkojen alkuun tänään ja siirryn todennäkösesti masistelemaan tonne lokakuisiin..
Hieman valmiiksi pettynyt TeePee kp 29/21-31 yk4
Täällä testattu hailakka plussa, ei mikään tumma, mutta erottui selvästi. Nyt jännätään vahvistuuko viiva vai häviääkö.
En testannut aamupissasta, vaan ihan äsken.
Kp:t ois nyt 28/25-29 ja dpo 12
Jännä tunne, elämäni ensimmäinen raskaustesti"plussa" :)
Aurinkoinen: Hieno juttu!! :) Toivottavasti viiva vahvistuu ja salamatkustaja pysyy kyydissä.
TeePee: Voi kurjuus. Ilmottele kuinka käy. Tsemppiä!
Pikkukkoira: Ei kaikilla plussa näy noin aikaseen. Uutta testiä kehiin jos tätiä ei ala näkymään.
ON: Eilen illalla sängyssä nukkumaan mennessä ylösnoustessa sattui menkkamaisesti (repäisykipuja??) ja tuli ihan vähän tuhrua vessassa käydessä. Olin ihan varma, et nyt ne alkaa ja laitoin siteenkin. Tänään kaikki kivut poissa ja mitään punaista ei näy. Toki ootin alunperin vasta huomiselle punanuttua.
Rontsukka. Noin ajattelinkin jotta se menee :) Ja varmaan vastauksen olisin tältä palstalta jostain löytänytkin vaan ei jaksa haeskella, vallankaan kun minkäänlaista hakutoimintoa ei ole.
Aurinkoiselle tsemppiä ja onnea, muille myös. Viimesiä jänniä viedään!
Aliina kp30/30-33 ja yk 13
pikkukoira: aina se masentaa kun se nega sinne pärähtää mutta älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Toivoa on kunnes täti pärähtää paikalle :) eli testaa vain uudelleen.
Aurinkoinen: Mahtavaa onnea paljon. eiköhän se sitten oo menoa:)
Taikku: Kuulostaa kyllä niin tutulta, kuin mun tän aamunen olotila..(ilman sitä tuhrua)mutta ei vaan menkkoja tullu ja olokin meni ohi.
ON: Eli aamulla meinas jo epätoivo vallata mielen mutta menkkaolo helpotti ja normaalit juilimiset (siis mikä on nyt ollut normaalia pian pari viikkoa) tuli takas. Että jos sitä punanuttua ei nyt lauantaihin mennessä oo kuulunu nii taidan taas testata ja kattoa sitten valtaako mielen epäusko vai epätoivo ;)
Kiitos kaikille, testaan vielä huomenna aamupissasta, jotenkin ei uskalla vielä täysin luottaa... Jännittää!
Tänään lääkäri soitti kilpirauhaskokeen tuloksista, kysyi myös onko menkat alkaneet. Sille sitten selitin että "Oon muuten ehkä raskaana, en ihan varma oo kun testiin tuli vaan haalea viiva" :D Mutta kilpirauhaslääkitys siis aloitettava, kärsin kilpirauhasen vajaatoiminnasta... Vähän vaan harmi juttu, saattaa vaikuttaa vauvan kehitykseen jos ei saada arvoja kohdalleen, tämäkin vielä!
TeePee: Toivotaan, että molemmilla viivat vahvistuisi ja menkat pysyisi poissa!
Tsemppiä vielä kuumeileville! :)
Eilen oli niitä menkka juilimisia. Olin 100% varma että nyt alkaa menkat. Noh, ei alkanut ja tänään ei oo ollu edes samanlaita kipua. Välillä vähän pistänyt.. Ajattelin testata taas la eli kp32 jos ei edelleenkään tätiä näy.
Mites muilla?
Tuskallista tää odottaminen..
TeePee: Menkkajuilimiset saattaa liittyä ihan raskauteenkin, monella sellaista on ollut joten älä heitä vieläkirvestä kaivoon, toivoa ei todellakaan ole menetetty! Tule kertomaan miten testauksen kanssa kävi. Täälläm peukut pystyssä plussan puolesta!
Aurinkoinen: Hirmusti onnea, ihanaa kun tulee plussia pinoon. paljon tarrasukkia matkaan! Ja uskon että varmasti saat kilpparijuttuun sellaisen lääkityksen josta ei vauvalle ole vaaraa :)
ON: Ei menkkoja vieläkään. Kierto on ollut monta kuukautta säännöllisesti 29 päivää ja tänään taitaa olla jo 30 mitä tuon listan mukaan laskin. En ole viimeisiä menkkoja laittanut minnekään ylös joten en muista tarkalleen edes alkamispäivää. Mitään oireita ei ole suuntaan eikä toiseen mutta onhan mulla näitä kiertojen venymisä ollut ennekin. Kerran kierto oli 35 päivää (siitä jo 1,5 vuotta mutta tämän yrityksen aikana kuitenkin) ja luulisin että silloin ei ovista tapahtunut ollenkaan kun niin paljon venyi. No, katsellaan. Jotenkin en vaan raskauteen uskalla uskoa. Sitä tulee niin skeptikseksi kun yritystä on yli 2 vuotta. En vaan käsitä miksi antaa odotuttaa niin hirmusti kun kaksi aiempaa on nopeasti tärpänneet ja mieskään ei ole vaihtunut. Toki tässä on keskenmenoja ollut, ikäviä kyllä mutta antavat ainakin toivoa siitä että raskaus on mahdollinen. Jospa se joskus vielä meillekin onni suodaa.
Puhaltelen hirmusti plussia +++++++++++++++++
Ja pahoittelut lokakuisiin siirtyneille, onnea kuitenkin seuraavaan kiertoon jospa se olisi se teidän kierto!
Ele kp30 (?)
Ele: Jospa ois tärpänny!! :) Testiä kehiin :)
Pikkukkoira: Ei näy täälläkään ei. Plussatuulia sinne!! Onko sulla kaapissa testejä? Mulla loppu..
Tuhrua tullu aavistus tänään. Ihan himppusen vaan. Ihan outoo.. Aukeaakohan hanat huomenna? Suihkussa ollessa nyt illalla oli aaltomainen pahanolonhetki. Meni nopeasti ohi.
Ruokahalu on myös hirmuinen :/
Taikku: Ei oo kaapissa. Loppu ku tein testin kp 24 ja kp 28... Huomenna hakemaan siis uutta :) toivottavasti tulis plussaaaa! :)
Aamulla, tai pikemminkin aamuyöllä testasin selvän plussan clearbluen testiin. Se ei ollu enää haamu, mutta Davidin testiin tuli edelleen vaan hailakka viiva.
Kai tää on nyt uskottava, ihanaa! :)
TeePee: Minulla myös ollut kuluvalla viikolla menkkajomotusta ja vihlontaa, ja plussa silti, eiköhän se sinunkin vielä vahvistu :)
- Nenän tukkoisuus öisin
- etova olo jos ei syö säännöllisesti
- vihlaisut ja nippailut alavatsassa, sekä menkkamainen jomotus, joka erosi menkkakivusta niin, että hävisi aina esim. päiväksi kokonaan.
hmmm, vieläköhän jotain muuta...
onneeeeaaaa Aurinkoinen:):)
itse testason tänään clearblue digin testillä ja antoi ei raskaana :(
Onnea aurinkoinen!!!!
Ele, jospa se olisi vihdoin plussa sinnekin?!?
Minä en ole juurikaan ehtinyt tai jaksanut käydä päivittämässä omia olotilojani.
On ollut kaikkia työkiireitä yms. Tänään on onneksi vapaapäivä=)
Minulla on vähän kipeä olo, tai no nuhainen. Ei ole onneksi muuta kuin nokka tukossa. Jaksoin hyvin siivoilla äsken.
Pikkuinenkin on räkäinen, se harmittaa=(
Minä kirjoittelin tuonne aiemmin ihan itseäni varten näitä menkkoja edeltäviä oireita, joita jatkan tähän (nämä siis ovat vain minua itseäni varten, joten hyppikää vaan reippaasti yli).
Nyt on ollut joinakin päivnä tosi kivuliaita menkkajomotuksia=( Toivottavasti nämä eivät jää pysyväksi vaivaksi. Ennen edellistä synnytystä minulla alkoi kivut vasta silloin kuin menkatkin, nyt jokaisessa kierrossa on kipuja jo hyvin aikaisessa vaiheessa.
Alavatsaa viiltelee joskus ikävästi, tämä oli myös ainakin viimekierron loppuvaiheessa.
Jaahas, taidanpas pukeutua ja koittaa uskaltautua tuonne pakkaseen:)
Tellu (joka ei muista kiertopäiviään lainkaan. Muistelen, että ensiviikon loppupuoliskolla vasta on tädin tulo, jos kierto on taas yhtä pitkä kuin viimeksi)
Niin se täti punainen kurvasi taas paikalle joten mut saa poistaa listalta jälleenkerran :(
Eikä oo menkat alkanut vieläkään. Testejä oon tehnyt silloin tällöin, mutta ei niissäkään mitään. Edes pieniä haamuja. Ostin jopa ihan itseä kiusatakseni sellaisen clearbluen plussa-testin kun niissä on kuulemma ollut valehaamuja, mutta eipä tullut siihen edes sellaista :D
Maanantaina tuli paperiin pieni viiru verta, mutta ei mitään sen kummempaa. Olin laskenut, että mahdollisesta oviksesta olis ollut maanantaina 14pv. Eli odottelin menkkoja maanantaiksi. Mutta ei oo ollut mitään menkkakipujakaan. Ja sitten toisen kerran toissapäivänä tuli kans pieni veriviiru, mutta ei sen jälkeen taas mitään.
Hassua.
Testit loppu niin en oo voinut enää testatakaan. Mutta ihmettelen, miksi menkat poissa?
Minni: Pahoittelut tippumisesta :(
Aliiina: Mulla oli viime kierrossa vähän sama ettei oikein ollu mitään kerrottavaa.. Nyt hakemalla haen normaalista poikkeavaa oloa..
ON: Tekisi mieli testata vaikka eihän siinä mitään kuitenkaan näy. Tänään oon riidelly ja käyny ihan kierroksilla niin eiköhän täti tee tuloaan. Pieni toive vielä elää entä jos sittenkin..
Taikku kp28 dpo12