Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää panna silloin, kun on vieraita yötä?

Vierailija
27.11.2012 |

Siis jos on vaan yhden yön yökylässä ja silloinkin pitää alkaa panemaan seinän takana? Eipä tulisi mieleenikään mieheni kanssa ryhtyä panemaan, jos olisi vaikka mieheni sisko yökylässä. Kuvottavaa touhua.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon, kun ystäväni harrasti aviomiehensä kanssa seksiä, heidän aviovuoteessa, heidän kodissa, kun nukuin viereisessä huoneessa. Minä olin vieraana heidän kotonaan, hyi yöööööks!

Siis ette oikeasti ole tosissanne? Maailman luonnollisin asia, ollaan tasan harrastettu oman miehen kanssa vaikka mitä, kun on ollut yövieraita kylässä. Ja silti tulevat kylään uudestaan. Mutta tokihan sinua voi vituttaa, kun ei ole kumppania ketä panna :(

Ja tässä reipastelukisan voittaja tällä kertaa. Onnea!

Vierailija
42/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siis mennä sukulaisten sijaan hotelliin yöksi, mutta sielläkin yleensä joku rynkyttää seinää vasten.

ap

No todellakin kannattaa. Se on sukulaisillekin varmasti mukavampi vaihtoehto!

Pikkuisen vaan ihmettelen tuota "hotellissakin joku rynkyttää"- kohtaa. Oletkohan turhan herkkä? Toki hotellissa rynkyttää monikin, mutta enpä muista koskaan vaivautuneeni moisen vuoksi. Tai edes kuulleeni. Ja minä sentään matkustan sekä kotimaassa että ulkomailla kymmeniä reissuja vuosittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on kolmas osapuoli läsnä, vaikkei olis edes samassa huoneessa. Et siks meil naidaan aina jos on yövieraita.

Vierailija
44/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä pannaan milloin huvittaa ja meillä useesti panevat vieraatkin ja mikä sen mukavenpaa kuin kuunnella ihania panon ääniä ja vaipua uneen

Vierailija
45/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl maar vieraskin olisi pitänyt pyytää mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan