Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää panna silloin, kun on vieraita yötä?

Vierailija
27.11.2012 |

Siis jos on vaan yhden yön yökylässä ja silloinkin pitää alkaa panemaan seinän takana? Eipä tulisi mieleenikään mieheni kanssa ryhtyä panemaan, jos olisi vaikka mieheni sisko yökylässä. Kuvottavaa touhua.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä he tiesivät, että valvottavat sinua. Kun minä harrastan seksiä, en mieti kuka kuulee tai ei kuule. Silloin olen vain partnerini kanssa ja muu "häviää".

Vierailija
22/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä he tiesivät, että valvottavat sinua. Kun minä harrastan seksiä, en mieti kuka kuulee tai ei kuule. Silloin olen vain partnerini kanssa ja muu "häviää".

vastaavaa blackoutia sulla ei ole ennen seksipuuhiin ryhtymistä? Suosittelen siis, että ette ryhdy hommiin, kun on vieraia seinän takana. Mun mielestä se on epäkohteliasta niitä vieraita kohtaan.

Kun lapsi kasvaa aikuiseksi, impulssikontrollin pitäisi parantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat olleet luulossa, että klo 4.30 on turvallista jo harrastaa seksiä, kun muut nukkuu...

Vierailija
24/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka naivat yöllä. Minä ainakin nukun kello 4 ja harrastan seksiä silloin kun olen valveilla ja pirteä.

Vierailija
25/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se että isäntä/emäntä runkkaa itseään vessassa on ok, mutta jos he omassa kodissaan panevat se on väärin.

Maassa maan tavalla sopii myös tähän..

Vierailija
26/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sivistyneet ihmiset tuollaista harrasta.

Vierailija
27/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se että isäntä/emäntä runkkaa itseään vessassa on ok, mutta jos he omassa kodissaan panevat se on väärin.

Maassa maan tavalla sopii myös tähän..

tai runkkaaminen ole se ongelma, vaan se, että se kuuluu myös yövieraan korviin, ymmärrätkö? Vai olisko susta kiva kuunnella nussintaa naapurihuoneesta?

Vierailija
28/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosiaan koko yö katsoivat telkkaria, juttelivat, ramppasivat huoneesta toiseen ja yritin siinä nukkua. Sitten kun vihdoin tuli hiljaista kello oli jo jotain neljä ja yritin siinä sitten nukahtaa, kun en vieraissa paikoissa muutenkaan niin hyvin nuku ja kas kummaa pitää vielä alkaa panemaan. Hienosti tuli nukuttua ehkä tunti sinä yönä ja aamulla lähtö matkalle.

Kannattaa siis mennä sukulaisten sijaan hotelliin yöksi, mutta sielläkin yleensä joku rynkyttää seinää vasten.

Ja en ole mitenkään kieroutunut, joka pitää seksiä kuvottavana touhuna. En vain jaksa tajuta, miksei yksityisasioitaan voi harrastaa silloin, kun voi olla oman perheen kesken. Tässäkin tapauksessa olisi heillä ollut aikaa nussia aivot pihalle ne muut 364 päivää vuodessa. ap

Vierailija
29/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne yrittää tehdä vauvaa ja niillä on just ovis kun sä tunget yökylään? :)

Vierailija
30/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon, kun ystäväni harrasti aviomiehensä kanssa seksiä, heidän aviovuoteessa, heidän kodissa, kun nukuin viereisessä huoneessa. Minä olin vieraana heidän kotonaan, hyi yöööööks!

Siis ette oikeasti ole tosissanne? Maailman luonnollisin asia, ollaan tasan harrastettu oman miehen kanssa vaikka mitä, kun on ollut yövieraita kylässä. Ja silti tulevat kylään uudestaan. Mutta tokihan sinua voi vituttaa, kun ei ole kumppania ketä panna :(

Vierailija
31/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisivat voineet naida sivistyneesti eli hiljaa.

Vierailija
32/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi on maailman ihanin asia!

En siltikään toivoisi, että minun yövieraani mällästäisivät minun petivaatteeni ja valvottaisivat talon asukkaita koko yön naimaäänillään.

En myöskään osaisi itse olla niin vapautunut omassa kodissani, että voisin harrastaa juuri sitä äänekkäintä seksiä juuri silloin, kun vieraita on kylässä. Silloin voimme harrastaa mieheni kanssa hellää pusuttelua ja halailua.

Mikä ihmeen pakko kenelläkään on naida niin, että kaikki siitä kuulevat? Te, jotka pidätte paljastumisen mahdollisuudesta, menkää sellaisiin paikkoihin, jossa muutkin sellaisen asenteen hyväksyvät ja naikaa siellä äänekkäästi piilossa.

Tietty, jos ei halua kyseistä vierasta enää yökylään, niin tuo on varmasti melko tehokas keino karkoittaa epätoivottu vieras pois.

Olen samaa mieltä ap:n kanssa tästä asiasta. Ei ketään ole edes pakko ottaa yökylään, jos ei halua. Sen voi sanoa ihan suoraan kylään tunkevalle vieraalle, ja viimeistään tämän jälkeen ei tarvitse pelätä kyläilyitä.

Onneksi mun suku ja ystäväpiiri osaa olla hienovaraista tässä asiassa.

Vierailija
33/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin tapauksessa olisi heillä ollut aikaa nussia aivot pihalle ne muut 364 päivää vuodessa. ap

Voihan olla, että heillä on muitakin ystäviä ja sukulaisia kuin sinä? Ja että nämäkin käyvät yökylässä? Sitten vielä lasten kaverit, omat työmatkat tai muut.

Ap:lle suosittelen lämpimästi korvatulppia.

Vierailija
34/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan hirveesti tekee mieli niin en pysty ehkä jättää väliin. Mua himottaa ihan eläimenä kun on ovulaatio. Mutta tietysti äärimmäisen hiljaa, minustakin noloa esittää ja pitää ääntä kuin sikaa tapettais. Kyllä kunnon orkunkin pystyy puhisemaan vaikka tyynyyn.

Vierailija
35/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siis mennä sukulaisten sijaan hotelliin yöksi, mutta sielläkin yleensä joku rynkyttää seinää vasten.

Vierailija
36/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin me ollaan sit menty yöllä suihkuun, kun meilläkin on vierashuone makuuhuoneen vieressä. En itsekään halua kuulla kaverini tai sukulaisteni seksiääniä, joten tietysti oletan, että heitäkään eivät omani kiinnosta.

Vierailija
37/45 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos haluaa ottaa miestä huomioon, niin on vähän pakko panna, vaikka ympärillä nukkuu lapsia.

Jostain syystä nuoriso hoitaa parisuhdettaan ilman lapsia, meillä on pakko keksiä vaikka mitä, että saadaan lapsenlapsilta aikaa toisillemme.

Jos ei ota lapsenlapsia kylään, saa kuulla olevansa itsekäs.

Vierailija
38/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun alkaa kusettaa, niin mitään vessaan mennä, vaan se pitää suorittaa siinä juuri vaikka missä olisi. Vastikään puusta pudonneita..

Vierailija
39/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohteliasta käytöstä. Joillakin on vain niin kova näyttämisen halu kuin monilla vastaajilla reipastelun tarve.

Vierailija
40/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siinä ole mitään kuvottavaa.

Menee sitten ihan vaikka hotelliin yöksi jos ei kestä sitä että isäntäväki elää kuin kotonaan.

Miksi ylipäätään pitää tunkea toisten nurkkiin yöpymään. Minulla on jopa muutama kollega, jotka työmatkoillakin pyrkivät yöpymään tuttavillaan ja sukulaisillaan. Yrittävät varmaan säästää työnantajan rahoja vai mitäh?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän