Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 25-vuotias nainen haluaa olla 45-vuotiaan miehen kanssa?

Vierailija
26.11.2012 |

Tunnen kolme tapausta. En voi millään käsittää. En kuitenkaan ihmettele heille ääneen. Ehkä joku tällä palstalla osaa selittää?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se vaan on.

Vierailija
2/50 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

analysoida, miksi parikymppinen mies haluaa olla 35 vuotiaan naisen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syistä, mitä edellä on mainittu: raha, seksi, elämänkokemus ja -näkemys, rakkaus, äitikompleksi.

Miksi te pienet ihmiset otatte ongelman jostain sellaisesta, mikä ei edes liity teihin mitenkään :D Tuskin nämä suuren ikäeron pariskunnat huudattavat itsestään kovinkaan paljon. Ei meillä ainakaan ole ollut mitään pakkomiellettä huudella ikiämme tuolla kaupungilla. Eikä mieheni ystävät, joihin pikkuhiljaa olen tutustunut, ole olleet mitenkään erityisen varautuneita minun nuoreen olemukseeni. He luottavat siihen, että välitämme oikeasti toisistamme, kun kummallakaan ei oikeastaan ole mitään materialistista syytä olla toisen kanssa. Omat ikätoverini taas ovat olleet hyvinkin varautuneita, mutta ovat myös ajan myötä rentoutuneet, kun ovat tottuneet.

Toki maailmassa on monta ihmeellistä asiaa, joka hämmästyttää ja kummastuttaa pientä kulkijaa. Hämmästelkää te siellä ihan rauhassa, mä menen kauppaan, jotta saan tuolle "vanhalle ukonrahjukselle" pötyä pöytään, kun se pääsee töistä kotiin :)

Vierailija
4/50 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

analysoida, miksi parikymppinen mies haluaa olla 35 vuotiaan naisen kanssa?

Oma kokemus on sellainen, että täysin sattumalta tapasin nuoren miehen, joka paljastuikin ihan ja täysin sielunkumppaniksi. Ulkoisesesti "ihan liian nuoren näköinen", "väärän tyylinen" ja vaikka mitä. Ja varmasti ollaankin ulkosesti jotenkin hullunkurinen pari, mutta kun sillä ei ole merkitystä, vaan sillä, että kemiat toimii niin hyvin ja toisen kanssa on vaan käsittämättömän hyvä ja helppo olla.

Vierailija
5/50 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sain erittäin hyvää seksiä ja hyvänä pitämistä. Mies todella tiesi miten nainen pidetään tyytyväisenä.

Vierailija
6/50 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tänä päivänä hakee kumppanin sukupolvea nuoremmasta naisesta, ei ole omassa seksuaalisuudessa kaikki kohdillaan.

Miesnarsisti hakee aina myös huomattavasti nuorempaa naista. (vrt. yllä)

Eli tästä voimme vetää johtopäätöksen, että puumanainen on myös aina narsisti kun metsästää raukkoja nuorempia miehiä. On täällä joka alan erikoisasiantuntijaa :))

Vierailija
7/50 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ja ainoastaan seksin takia joka oli mahtavaa.

Vierailija
8/50 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuten meillä. Ne eivät katso ikäeroa. Tiesimme molemmat heti ensinäkemältä että tuossa se on, minun puolisoni. Siinä ei olisi ollut väliä vaikka toinen olisi 20 ja toinen 70.

Vierailija
9/50 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo ainakaan ikinä saanut niin hyvää seksiä kuin 47-vuotiaan kanssa. Ite oon REILUSTI nuorempi.

Taju lähti kun oli niin taitava. Siis todella.

Vierailija
10/50 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niitä perverssejä naisiakin. Eikös lehdessä mainittu se yksi luurankojen nussija?

Ei 45v ole ihan luuranko, mutta onhan se lähempänä luurankoa, kuin 25v.

T: 11cm mies

Vierailija
11/50 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niitä perverssejä naisiakin. Eikös lehdessä mainittu se yksi luurankojen nussija?

Ei 45v ole ihan luuranko, mutta onhan se lähempänä luurankoa, kuin 25v.

T: 11cm mies

Mulla oli nuorempana melkein 30 v. vanhempi mies. Kiihotti tosi paljon, kun se oli karvainen läskimahainen äijä, joka haisi hieltä ja nahalta. Ehkä se on yleisemminkin syynä? Mä en tosin kehdannut kenellekään kertoa, että tapailin tollasta. Rumia miehiä mulla on ollut muitakin, jotenkin kiihottavaa. Perheen perustin tietysti normaalin miehen kanssa.

Vierailija
12/50 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset luurangoista ja osa vähän nuoremmista.

Sitten on terveitä ihmisiä, jotka solmivat suhteita saman ikäisistä.

Vierailija
13/50 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on terveitä ihmisiä, jotka solmivat suhteita saman ikäisistä.

Vierailija
14/50 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sängyssä mukavampi puristella kiinteitä tisuja ja saada tiukempaa pillua kuin vanhemmilta naisilta. Nuoret naiset toisaalta eivät vaadi omaa elämää ja itsenäisyyttä. Kun on rahaa tarpeeksi, saa tehdä nuorelle naiselle, mitä haluaa.

Vierailija
15/50 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut eivät sitä ikää niinkään tuijottele....

Vierailija
16/50 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tasan siks et satun rakastaa sitä miestä! annanko sulle vielä vähä lisää mietittävää, mun kaveri 25v. seurustelee 58v. miehen kans! että kukin tyylillään ja sillee, eikö?

Vierailija
17/50 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku isäkompleksi? Koska tuolla ikäerolla mieshän voisi mennä isästä tuolle naiselle... Ties vaikka naisen oikea isä olisi puolisoa jopa nuorempi.

Mua on joskus tullut iskeen jokunen nelikymppinen, mutta aika kylmästi suhtaudun näihin. Mies joka on kiinnostunut naisesta, joka voisi olla oma tytär, ei anna itsestää mitenkään fiksua kuvaa...

t. 25 vuotias nainen

Vierailija
18/50 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli älykäs alfa, erittäin hyvännäköinen ja nuorekas, loistava keskustelija, taitava kuuntelija. Pomoni.

Joten ymmärrän aivan hyvin tällaisissa tapauksissa, ei mitään ongelmaa.

Vierailija
19/50 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku isäkompleksi? Koska tuolla ikäerolla mieshän voisi mennä isästä tuolle naiselle... Ties vaikka naisen oikea isä olisi puolisoa jopa nuorempi.

Mua on joskus tullut iskeen jokunen nelikymppinen, mutta aika kylmästi suhtaudun näihin. Mies joka on kiinnostunut naisesta, joka voisi olla oma tytär, ei anna itsestää mitenkään fiksua kuvaa...

t. 25 vuotias nainen

Kuullostat katkeralta, ei hyvä!

Vierailija
20/50 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 25 vuotias nainen

Kuullostat katkeralta, ei hyvä!

Miksi ihmeessä olisin katkera? En vaan siis ihan rehellisesti ymmärrä noin isoa ikäeroa. 25 vuotias ja 45 vuotias ovat ihan eri elämänvaiheessa (jollei mies sitten ole ikiteini, mikä ei mun mielestä myöskään ole hyvä).

Ei siis mitään katkeruutta vaan ymmärtämättömyys. Ihan yhtä vähän ymmärtäisin, jos nainen olisi 45 ja mies 25.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä