Miksi 25-vuotias nainen haluaa olla 45-vuotiaan miehen kanssa?
Tunnen kolme tapausta. En voi millään käsittää. En kuitenkaan ihmettele heille ääneen. Ehkä joku tällä palstalla osaa selittää?
Kommentit (50)
Minä kun nyt vain satuin rakastumaan itseäni 20 vuotta vanhempaan =) Mitään isäkompleksia ei ole. Meillä on isäni kanssa hyvät ja läheiset välit.
Niin ja siis minä olin 18v. kun tutustuin mieheeni ja näin 10 vuotta myöhemmin olemme edelleen yhdessä =)
Ehkä joku vaan oikeasti rakastuu ikää katsomatta, tai jollakin on joku isäkompleksi, tai joku vaan viehättyy vanhemmista miehistä, joku iän tuoma karisma tai jotain. Sitten on varmaan kans näitä, jotka mielellään ottaa vähän vanhemman ukon, jos sillä sattuu olemaan tarpeeksi varallisuutta.
Itse en kyllä pystyisi noin paljon vanhempaa miestä ottamaan. Miettisin vain miten vanha se on jo silloin ja silloin kun minä olen vasta tietyn ikäinen ja kuinka se suurella todennäköisyydellä voi kupsahtaa paljon ennen minua. Myös kiire tulisi lapsia hankkia, jos ei haluaisi, että isä on jo pappaiässä heti lapsen synnyttyä.
Yksi päälle nelikymppinen mies tuossa naapurissa on kyllä ikäisekseen ihan komea, mutta en kyllä haluaisi alkaa ikinä mihinkään suhteeseen hänen kanssaan. Sillä on tietääkseni mun ikäisiä lapsiakin.
Tuttavapiirissäni myös on pariskunta, jossa mies on 26v tyttöä vanhempi, tyttö on nyt 21v. Musta tuo on ällöttävää, sillä miehen omat lapset on vanhempia kuin kumppani. Ei ole edes komea eikä rikas mies.
Tuossa on jo niin kova sukupolvikuilu että en tiedä mitä yhteistä vastaavilla pariskunnilla on.
Ainoa nelikymppinen, jonka ottaisin on Jared Leto, mutta olenkin itse jo 27v.
Mies joka on kiinnostunut naisesta, joka voisi olla oma tytär, ei anna itsestää mitenkään fiksua kuvaa...
t. 25 vuotias nainen
Itse melkein 45-vuotiaana miehenä ymmärrän näitä miehiä hyvin. Kyllä itse tekee mieli paneskella 25-vuotiaita naisia.
Että sen neuvon annan 25-vuotiaille ja muille nuorille naisille, että siitä vaan nopeasti sänkyyn sen yli 40-vuotiaan miehen kanssa.
Tuttavapiirissäni myös on pariskunta, jossa mies on 26v tyttöä vanhempi, tyttö on nyt 21v. Musta tuo on ällöttävää, sillä miehen omat lapset on vanhempia kuin kumppani. Ei ole edes komea eikä rikas mies.
Tuossa on jo niin kova sukupolvikuilu että en tiedä mitä yhteistä vastaavilla pariskunnilla on.Ainoa nelikymppinen, jonka ottaisin on Jared Leto, mutta olenkin itse jo 27v.
Kyllä noi Bruce Willikset, Saku Koivut, Teemu Selänteet, Pittit ja Clooneyt on ihana kamalia kaikki. Ei juuri kukaan huolisi.
Tuossa on jo niin kova sukupolvikuilu että en tiedä mitä yhteistä vastaavilla pariskunnilla on.Ainoa nelikymppinen, jonka ottaisin on Jared Leto, mutta olenkin itse jo 27v.
Kyllä noi Bruce Willikset, Saku Koivut, Teemu Selänteet, Pittit ja Clooneyt on ihana kamalia kaikki. Ei juuri kukaan huolisi.
Ehän siinä ookkaa kuin julkkisstatus, tuskinpa kukaan parikymppinen aidosta ja vakavasta suhteesta kuitenkaan haaveilisi ko henkilöiden kanssa. Riittää niitä omankin ikäisiä idoleita.
komean, nuorekkaan tai charmantin näköisen miehen kanssa, ei välttämättä tule kysyneeksi ikää. Ok, mies saattaa näyttää pikkuisen vanhemmalta, mutta juttu luistaa. Sitten voi vähitellen viikkojen tai kuukausien kuluessa tanssikaverista tulla ihastus. Sitten kun on korviaan myöten ihastunut, ei ikäerolla enää ole merkitystä.
Tunnen kolme tapausta. En voi millään käsittää. En kuitenkaan ihmettele heille ääneen. Ehkä joku tällä palstalla osaa selittää?
Koska mies on elämäni rakkaus.Mikä ikä, mitkä kilot mikä tupakointi ja mitä mikään, vei multa välittömästi jalat alta ja vieläkin 7v:n jälkeen vatsassa nippasee kun ees aattelen häntä! :)terv. n.30 ja ukko n.50
p.s. En pidä isästäni johon on monta,hyvää syytä mutta hevoako sillä on tekemistä asian kanssa.
45 v miehellä voi olla
-rahaa
-statusta
-kokemusta
Ei tarvii hommata jotain juomutettuja extroja kun on kurttuinen kumppani?
"Oh daddy please.."
Jos menee päälle sen 20v. ikäero niin terapiapenkinpaikka!
mutta jos miehellä on jo talo, lapset ja muukin aikuinen elämä, niin miten se nuori haluaa päästä valmiiseen pöytään eikä rakentaa kaikkea alusta asti yhdessä ikäisensä kumppanin kanssa?
no jos huomioidaan se, miten hitaasti miehet kasvavat henkisesti, niin 45v mies voisi nipinnapin olla henkisesti itseni tasolla ;)
T. nti 25v,samanikäisen miehen kanssa tulee vaan hulluksi
Itsellä ikää alle 30v ja lapset tehty. Etten kertakaikkiaan voisi tähän enää ottaa jotain samanikäistä joka haluaisi sen perheen perustamisen aloittaa kun mulla on se jo. Eli parhaiten mulle sopisi mies jolla on sama elämäntilanne ja ikä tuntuu aika merkityksettömältä.Miksei joku samanikäinenkin kävisi mutta kun näiden pikkupoikien kaa on kättä vääntänyt niin kyllä iän tuomaa viisautta ja kokemusta osaa arvostaa
38-vuotiaaseen mieheen. En ymmärrä miksi, mitään isäkompleksia ei ole. Käytiin ulkona monet kerrat ennenkuin kumpikaan tajusi kysyä ikää, luulin miestä n. 32-vuotiaaksi.. Mies taas oli luullut minua vähintään 25-vuotiaaksi.. Hiljaiseloa oli ikäjärkytyksen jälkeen, kunnes törmättiin kaupassa ja kumpikin oli selvästi helpottunut kun nähtiin, ja rakkaus vaan oli ehtinyt syttyä eikä siitä päässyt yli, iästä huolimatta. Nyt ollaan oltu 8 vuotta yhdessä, meillä on yksi lapsi. Olemme tasavertaiset kumppanit, mies tuo kokemuksen kautta tuodun tiedon elämääni ja minä aina välillä herättelen häntä näkemään asioita eri kantilta. Mies on kypsä ja rakastava isä, paljon kotona kun ura on jo luotu, niin töitä ei ole pakko paiskia niska limassa koko ajan. Minulla on itselläni menestyvä yksityisyritys, enkä ole mieheni elätti, enkä siihen ikinä suostuisikaan.
En usko että voisin kenenkään muun kanssa olla yhtä onnellinen,joten ainakin meille se ikä on kliseisesti vain numeroita..
että meillä 40-vuotialla äijillä on sen verta pätäkkää. 25-vee ajaa mieluummin omalla avomesellä kuin kulkee dösällä.
Nimim. life is good. :)
että meillä 40-vuotialla äijillä on sen verta pätäkkää. 25-vee ajaa mieluummin omalla avomesellä kuin kulkee dösällä.
Nimim. life is good. :)
Mutta eiköhän suurin syy ole rakkaus. Kaveripariskunnalla on ikäeroa 17 vuotta ja tällä hetkellä sitä ei juurikaan edes huomaa. Mies on nuorekas ja nainen taas sellainen "iätön". Suurin osa luulee että heillä on ikäeroa alle 10 vuotta.
tilanne voi olla aivan toinen sitten kun mies on jotain 65+ mutta turhaa sitä nyt etukäteen murehtimaan.
voimakas turvallisuuden tarve.
Tiedän tapauksia, joissa naisen oma isä on jättänyt perheen lapsuudessa. Nämä naiset etsivät yhä uudestaan vanhemmasta miehestä jotain turvaa tai "selitystä".
Jos joku mies ottaa naiseksi 45-vuotiaan niin kyllä miehessä on jotain pahasti vialla vrt sitä mehukaveria. Rakkaus sinällään ei ikää katso.