Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin kahvin juomisen, kamalat vieroitusoireet..

Vierailija
23.11.2012 |

Mieletön päänsärky, joka kesti vuorokauden! Ei auttanut hieronta, ei särkylääkkeet, ei lepo, ei ulkoilu. Yöllä heräsin monta kertaa päänsärkyyn ja vielä seuraavana aamunakin vähän jomotti.

Ja kyllä, olin todellinen kahvikissa. Join MONTA kupillista kahvia päivässä. Ja pakko oli päästä kahvista eroon, kun vatsa alkoi oireilemaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pääsin eroon kahvista vähitellev noin viikon aikana. Ei tullut oireita ollenkaan. Muuten olis tullut kyllä kun pää alkoi aina särkemään jos ei saanut aamukahvia.

Vierailija
2/25 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lopetin kahvinjuomisen maanantai-aamuna join viimeisen aamukahvini. Tiistai-aamuna heräsin kamalaan päänsärkyyn, johon ei auttanut särkylääke. En pystynyt syömään mitään ja mehukaan ei pysynyt sisällä. Lipittelin vettä pitkin päivää ja vilvoittelin päätä kylmillä kääreillä. Onneksi ei tarvinnut mennä mihinkään.

Iltaa kohti päänsärky vähän lieventyi ja keskiviikko-aamuna tuntui enää lievänä, ja särkylääke auttoi vähän. Koko ajan juon paljon himalajan vuorisuolalla terästettyä kylmää vettä sekä kuumaa vettä maidolla (ei, ei todellakaan korvaa kahvinautintoa) mutta nyt kun edes ajattelen kahvia, niin pelkkä ajatuskin kuvottaa.

Toivottavasti pääsen nyt lopullisesti eroon tuosta myrkystä. Join 3-4 mukillista päivässä, lisäksi teetä ja satunnaisesti colajuomia, eli kofeiiniannokseni oli ihan tarpeeksi hurja. 

Edelleen nyt torstainakin vielä on heikko ja voimaton olo, mutta kyllä tämän kestää! Ajatella, että linkki tähän vanhaan keskusteluun löytyi peräti tohtori.fi sivustolta :) av on kuuluisa mesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvii lopettaa samalla tavalla kun alko. Eli hitaasti. Vaikka 1-2 viikkoa vähitellen vähentää määrää. Kofeiini on riippuvutta aiheuttava aine. Itse lopetin samasta syytä 4 vuotta sitten HITAASTI. Vieläkin saan kiksejä ihanasta kahvin tuoksusta ja joskus aamuisin olisi niin hirvee himo keittää mokat. Tiedän vaan, että lankeaisisn taas. Perhanan vatsa!!! Miksi mulle on suotu tollanen pötsi, mikä ei mokkaa kestä. PRKL!

Vierailija
4/25 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vieroittanut monesti, tarttis taas, kun menee puol pannua aamulla ja iltapäivällä lisää.

Mulle on auttanut kofeiiniton kahvi, sillä saa sen kahvihetken kuitenkin. Vieroitan niin, että laitan puolet ja puolet, pari päivää, sit pelkkää kofeiinitonta.

Ostan sitä saksalaista kofeiinitonta suodatinkahvia mitä on melkein joka kaupassa, mikäsenniminytonkaan H...., punainen pakkaus. Kofeiinittomat pikakahvit on mun mielestä jotenkin pahoja.

Parissa päivässä onnistuu, hedari kyllä aina mojova jossain kohtaa.

Vierailija
5/25 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kofeiiniriippuvuudesta pääsee parissa päivässä eroon. Joten kai sä pari päivää kestät?

Vierailija
6/25 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join samana päivänä kahvia että pääsisin tolpilleni. Jos joskus lopetan, pitää tehdä se vähitellen.

Vierailija
7/25 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noin kamalaa päänsärkyä en ollut koskaan ennen kokenut. Jotain aivan kamalaa.

-ap-

Vierailija
8/25 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion tehdä tämän saman eli lopetan kahvin juonnin. Olen nyt viikon vähentänyt annosta asteittain ja päänsärkyä on jo nyt. Parin päivän päästä sitten kokonaan ilman ja katsotaan, kauanko päänsärky kestää...

Vierailija
9/25 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ihan kramppeja, oksentelin ja lihakset nyki hulluna. Hirveä hiki otsalla koko ajan ja konttasin pitkin lattioita. Soittelin frendeille että tuokaa kahvii mulle nyt heti tai mä kuolen, muttei ne diilannu mulle mokkaa. Tajuttomana koomassa makasin n. 3 päivää vessan lattialla jaskat housussa. Siis oli kyllä ihan kauheat mokkaviekkarit. Onneksi katkaisuhoito koffenderista on ohi ja elämä hymyilee taas.

Vierailija
10/25 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään juoda mutta tämä kakkahätä on aivan sairas. Töissä ei edes ehdi

Vierailija
11/25 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievää päänsärkyä verrattuna esim. hammassärkyyn.

PIdät itsesi kiireisenä, niin ei haittaa kahvi päänsärky.

Vierailija
12/25 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän vatsa toimii kahvin juonnin lopettamisen jälkeen? Hyvin vai huonosti? Vaikka tämä onkin vanha ketju...

Vierailija
13/25 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääkkeistä Asperiini/Disperiini on ainut joka auttaa kofeiinipäänsärkyyn

Vierailija
14/25 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti tullut kahvilakkoiltua, kun kärsin ahdistuksesta. Ei kannata täysin seinään lopettaa, vaan juo sellaisen pikku tilkan yhtenä päivänä ja sitten lopettaa.

Vierailija
15/25 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on vajaita tyyppejä kun lopettavat kahvin juomisen. No oma on typeryytenne.

Vierailija
16/25 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsaoireita tulee muustakin kuin kahvista.Esim. liiasta kuidusta ilman vettä.

Vierailija
17/25 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kofeiini auttaa rintojen verenkiertoon ja saa näyttämään tissit säkenöiviltä. T. Tutkimus

Vierailija
18/25 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa vähentää ensin, sitten vasta lopettaa. alle 3 kuppia päivässä on alle fyysisen riippuvuuden rajan. silloin myös vierotusoireet ovat pienemmät. kohta vatsasi ei toimi ollenkaan, koska lopetit suoraan.

Vierailija
19/25 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa vähitellen, lisätkää juomaan maitoa.  Itse lopetin kahvin 3 päivää sitten, eikä vierotusongelmaa ole tullut, koska alotan aamuni teellä. Ok, vaihdoin yhden myrkyn toiseen.

Vierailija
20/25 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan sitä vierotuspäänsärkyä, mutta vuorokaudessa lakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan