Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin kahvin juomisen, kamalat vieroitusoireet..

Vierailija
23.11.2012 |

Mieletön päänsärky, joka kesti vuorokauden! Ei auttanut hieronta, ei särkylääkkeet, ei lepo, ei ulkoilu. Yöllä heräsin monta kertaa päänsärkyyn ja vielä seuraavana aamunakin vähän jomotti.

Ja kyllä, olin todellinen kahvikissa. Join MONTA kupillista kahvia päivässä. Ja pakko oli päästä kahvista eroon, kun vatsa alkoi oireilemaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se päänsärky on verrattavissa halvannuttavaan migreeniin. Ihan kamala, ei auta jonkun vinkkaama asperiini. Ei auta mikään.

Vierailija
22/25 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti menee 7-10 (pikku)kupillista päivässä. En silti ole huomannut vieroitusoireita, kun olen välillä ilman tai yhdellä mukilla muutamankin päivän tai viikonkin reissussa.

Päivä vain ei lähde oikein käyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä unohdin kerran iltakahvit, ja niin sitten aamulla oli järkyttävä päänsärky eikä mikään pysynyt sisällä. Ei edes kahvi.

Siinä sitten laatoitin jonkun kerran jopa itkua huutava pikkulapsi kainalossa. Iltapäivällä vasta alkoi helpottaa.

Vierailija
24/25 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon normaalisti 5-6 mukillista kahvia päivässä.

Kumma kyllä matkoilla ei ole koskaan ongelmaa olla pelkän aamukahvin ja 1 espresson varassa?

Nyt aloin vähentämään kahvinjuontiani lopettamalla sen klo 14. 2 yötä valvonut 01 saakka kun normaalisti nukahdan klo 22??

Vierailija
25/25 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö narkkari voi hakea kahvia kaupasta niin loppuu ne vieroitusoireet?

Kofeiinienemaa kokeilleet ovat jääneet koukkuun jo yhdestä kerrasta.

Poliisihan ottaisi tämänkin kaupan erittäin mielellään omiin bisneksiinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän