Lopetin kahvin juomisen, kamalat vieroitusoireet..
Mieletön päänsärky, joka kesti vuorokauden! Ei auttanut hieronta, ei särkylääkkeet, ei lepo, ei ulkoilu. Yöllä heräsin monta kertaa päänsärkyyn ja vielä seuraavana aamunakin vähän jomotti.
Ja kyllä, olin todellinen kahvikissa. Join MONTA kupillista kahvia päivässä. Ja pakko oli päästä kahvista eroon, kun vatsa alkoi oireilemaan.
Kommentit (25)
Helposti menee 7-10 (pikku)kupillista päivässä. En silti ole huomannut vieroitusoireita, kun olen välillä ilman tai yhdellä mukilla muutamankin päivän tai viikonkin reissussa.
Päivä vain ei lähde oikein käyntiin.
Minä unohdin kerran iltakahvit, ja niin sitten aamulla oli järkyttävä päänsärky eikä mikään pysynyt sisällä. Ei edes kahvi.
Siinä sitten laatoitin jonkun kerran jopa itkua huutava pikkulapsi kainalossa. Iltapäivällä vasta alkoi helpottaa.
Juon normaalisti 5-6 mukillista kahvia päivässä.
Kumma kyllä matkoilla ei ole koskaan ongelmaa olla pelkän aamukahvin ja 1 espresson varassa?
Nyt aloin vähentämään kahvinjuontiani lopettamalla sen klo 14. 2 yötä valvonut 01 saakka kun normaalisti nukahdan klo 22??
Eikö narkkari voi hakea kahvia kaupasta niin loppuu ne vieroitusoireet?
Kofeiinienemaa kokeilleet ovat jääneet koukkuun jo yhdestä kerrasta.
Poliisihan ottaisi tämänkin kaupan erittäin mielellään omiin bisneksiinsä.
Se päänsärky on verrattavissa halvannuttavaan migreeniin. Ihan kamala, ei auta jonkun vinkkaama asperiini. Ei auta mikään.