Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sotkenut elämäni TÄYSIN...

Vierailija
23.11.2012 |

Olen pitkässä parisuhteessa jossa mennyt huonosti jo vuosia. Tasaista ja turvallista on ollut kyllä. Jossain vaiheessa löysin uusia ystäviä joiden myötä aloin viihtyä baarissa. Baarissa on tietenkin miehiä...

2 vuotta olen käynyt viikoittain baarissa mutta nyt 7 viikkoa sitten ihastuin erääseen jonka olen tuntenut jo pitkään. Koska en ole saanut pitkässä suhteessa oikeastaan mitään enää aikoihin sekosin ihastuksesta ja pistin haisemaan.

Koska elämäni meni epätasapainoon sairastuin masennus- ja ahdistuneisuushäiriöön ja olen syönyt lääkkeitä nyt 5 viikkoa. Petin miestäni ja hän tietää sen.

Irtisanouduin samassa huumassa töistä koska en voinut keskittyä siellä mihinkään. Nyt alkaa näyttää, että ei tästä ihastuksesta synny mitään järkevää.

Mies ei ole laittanut eropapereita ja vaatii, että mun pitäisi lopettaa baarissa käyminen. Sitä en kuitenkaan tee, kavereiden kanssa siellä ennenkin on käyty.

Samassa rytäkässä monet läheiset on hylänneet mut, olenhan itsekäs paska joka kohtelee väärin viatonta ja ihanaa miestä.

Nyt mulla on vihainen aviomies jonka kanssa välit eivät taida ikinä korjaantua enkä todella tiedä haluankokaan, ihastus jonka kanssa hommasta ei tule mitään, joukko vihaisia ihmisiä jotka eivät halua olla mun kanssa tekemisissä, masennus- ja ahdistuneisuushäiriö, olen työtön eikä mulla ole rahaa muuttaa. Päättäisin päiväni jollei mulla olisi lasta.

Tuntuu, että olen aivan umpikujassa. Tiedän, oma vika, väärin hoidettu. Sekosin vaan totaalisesti siitä yhtäkkisestä hellyydestä ja huomiosta mitä vaille olen jäänyt sekä jo lapsena, että myös aikuisena. Järki väistyi täysin ja nyt kun rupeaa palailemaan niin myös sotkut alkavat näkyä.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui siis mainita, että baarissa en ryyppää mitenkään kohtuuttomasti, monesti 2-3 siideriä koko illan aikana on ok. Myöskin kaverini ovat ihan töissäkäyviä normaaleja ihmisiä, eivät mitään juoppoja. Baari ympäristönä ja musiikki sinne vetävät, ei juominen sinänsä.

Lapsi on jo 12v.

Masennusta on ollut ennenkin ja olen ennenkin sairastunut nimenomaan täysin yhtäkkiä. Olen itsekin miettinyt tuota kaksisuuntaista...

vastasin nimimerkillä 13 ja sen perään nro 14 kirjoitti samoin. Oikeasti, noi merkit kuulostaa tutulta. Olen itse kaksisuuntainen ja sotkenut elämääni kovin eri tavoin. Hoidon avulla siitä on jollain lailla aina selvitty. Olen nykyään melko vakaalla pohjalla, vaikka eihän näistä aina koskaan tiedä mitä tapahtuu. Sun kohdalla kannattaa ottaa huomioon kaksisuuntaisen mahdollisuus, ja tosiaan masennuslääkkeet pelkästään käytettyinä voi viedä nopeastikin maniaan.

Toivotaan, että asiasi selviävät!

T Bipo nro 13 ;)

Vierailija
62/68 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hypomania on usein erittäin hyvää aikaa. Silloin ei useimmiten sekoile, elämä maistuu ja työssä pärjää hyvin, elämä kantaa. Mutta varsinainen mania on yhtä helvettiä, silloin sössii elämänsä totaalisesti. Mulla on kaksisuuntaisen mielialahäiriön sekamuotoinen tyyppi, jonka pahimmassa vaiheessa maniat ja masikset tulivat hyvin tiheään. Nyt tämä tauti on niin hyvässä balanssissa kuin ikinä voisin toivoa, kunpa pysyisikin.

T Bipo 13

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hypomania on usein erittäin hyvää aikaa. Silloin ei useimmiten sekoile, elämä maistuu ja työssä pärjää hyvin, elämä kantaa. Mutta varsinainen mania on yhtä helvettiä, silloin sössii elämänsä totaalisesti. Mulla on kaksisuuntaisen mielialahäiriön sekamuotoinen tyyppi, jonka pahimmassa vaiheessa maniat ja masikset tulivat hyvin tiheään. Nyt tämä tauti on niin hyvässä balanssissa kuin ikinä voisin toivoa, kunpa pysyisikin.

T Bipo 13

riippuu täysin ihmisestä ja sairaudenkuvasta. mulle riitti hypomania asioiden sotkemiseen. päihteet, rahankäyttö, seksi jne. älä yleistä.

Vierailija
64/68 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi kuin ihmetellä, että mitä helvettiä sitä vauhtivaiheen aikana oikein ajatteli?

Minun maniani sai aikaan SSRI-lääke, Lyrica, Mirtatzapin ja Rivatril.

Jestas, hävettää vieläkin. Taisin tuolloin ajatella alapäälläni.

Ja masennuksen aikana ollaan niin surkeita ja kaltoinkohdeltuja. Mä vihaan itseäni

Vierailija
65/68 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän mistä kirjoitan, koska olen käynyt itse tuollaisen samankaltaisen läpi... ero, loparit töistä ja minä päädyin suljetulle osastolle.

Kuvittelin, etten koskaan selviä, mutta toisin kävi.

Umpikujaa ei ole, asiat järjestyvät.

Onko ihan mahdoton ajatus palata aviomiehen luokse? Minä palasin ja sain häneltä valtavasti tukea.

Itsensä lopettaminen ei ole ratkaisu, ei todellakaan. Lapsesi kaipaisi sinua koko ikänsä.

Äläkä nyt itseäsi enää syyttele vaan ole armollinen itsellesi.

Vierailija
66/68 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi kuin ihmetellä, että mitä helvettiä sitä vauhtivaiheen aikana oikein ajatteli?

Minun maniani sai aikaan SSRI-lääke, Lyrica, Mirtatzapin ja Rivatril.

Jestas, hävettää vieläkin. Taisin tuolloin ajatella alapäälläni.

Ja masennuksen aikana ollaan niin surkeita ja kaltoinkohdeltuja. Mä vihaan itseäni

kilpailemassa, että kuka oli kipein missäkin vaiheessa, vaan yrittämässä auttaa Ap:ta, eikö? Joka tapauksessa, mä toivon että tämä lainaamani viesti sekä mun oma 13 että nro 14 viesti auttaisivat Ap:ta ja kannustaisivat ottamaan tämänkin mahdollisuuden huomioon. Tästä sairaudesta nimittäin voi toipua. Olen työssäkäyvä nykyään ja ei mitään sotkuja tällä hetkellä.

T Bipo 13

Vierailija
67/68 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miräjän hänenkin mielessään liikkuu? Vaimo pettää ja mies vaatii vain bilettämisen lopettamista. Olisiko tämä tosiaan hänelle riittävää?

En tiedä pidänkö miestäni hulluna vai erinomaisena isänä? Lapsi niin tärkeä että on valmis sietämään vaimoltaan mitä vaan kunhan lapsella säilyy ydinperhe? Vai onko miehelläkin sutinaa? Oletko ap ehkä miehen tossukkamaisuuden takia kyllästynyt häneen? Kaipaisit räiskyviä tunteita etkä tasaista nössökkää?

Ehkä teillä on asiat liian hyvin ja miehesi on liian kiltti?

Vierailija
68/68 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on koko ajna ilman avovaimoaa baarissa, niin onhan sekin outoa. Onko heillä yhteisiä lapsia tai pitkä suhde keskenään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä