I'm back :)
Kommentit (99)
No mitäpä se mulle kuuluu, toisaalta. Tack och hej.
Taidan ottaa levon kannalta ja jätän yhdet pikkujoulutkin väliin. Ei niissä kaikissa tarvitse käydä, eihän? Mitäs muiden ihmisten viikonloppuun kuuluu, jos nyt jaksatte kertoa:) ?
ap
Onko viikonloppusuunnitelmia?
kanssa ei tosiaan kannatakaan Muru sitä alkoholia ottaa. Panacodejako sait aborttikipuun vai mitä? Joka tapauksessa punaisen kolmion lääkkeitä? Pidä kans ne loitolla siitä poikakaveristas, se kun ilmeisesti tykkää popsia päätä sekoittavia nappeja.
Mistä saattekaan päähänne että joka toinen vauvapalstan ketju olisi murun tekemä?
Ootte naurettavia aborttiväitteidenne kanssa.
Muruhan ei valehtele,
Hän vain kiemurtelee, löytää porsaanreikiä, tai on vastaamatta.
mutta ei valehtele...
Hän ei vatsaa suoraan "Ei, en ole mennyt aborttiin", koska ei halua valehdella.
Murulle se ettei kiistä jotain, on samaa kuin asian myöntäminen.
Muru uskoo ehkä olevansa hyvä äiti SITTEN JOSKUS, mutta ei vielä.
Eikä äitiys/raskaus mitenkään sopisi hääkuvioihin, ja salaa poikkikselta piti tehdä koska poikkishan on puhunut vauvasta jo pitkään.
että tekisi salaa sellaista ja jos ei kerran valehtele (poikkiksellekaan) niin eihän se sitten voi pitää paikkansa.
Mulla on ollut syksyn mittaan päänsärkyjä, joita tässä nyt yritetään hoitaa ja selvitellä. Ei mitään vakavaa mutta ärsyttävää kylläkin.
ap
mutta jos on totta, niin muutatko käsityksesi murusta? Hyväksyisitkö?
Mistä saattekaan päähänne että joka toinen vauvapalstan ketju olisi murun tekemä? Ootte naurettavia aborttiväitteidenne kanssa.
Mistä saattekaan päähänne että joka toinen vauvapalstan ketju olisi murun tekemä? Ootte naurettavia aborttiväitteidenne kanssa.
Mulla ei ole mitään "käsitystä" murusta kuten ei muistakaan täällä palstailevissa.
Mulle ei kuulu eikä mua kiinnosta tekeekö joku abortin vai ei, mutta yleisesti abortin hyväksyn kyllä. Parempi se kuin että lapsi syntyisi haluamatta tähän maailmaan.
Mulla ei ole mitään "käsitystä" murusta kuten ei muistakaan täällä palstailevissa. Mulle ei kuulu eikä mua kiinnosta tekeekö joku abortin vai ei, mutta yleisesti abortin hyväksyn kyllä. Parempi se kuin että lapsi syntyisi haluamatta tähän maailmaan.
Edelleenkin kun kysymys on "palstapersoonasta" mun mielipiteellä asiasta ei ole mitään väliä.
Mulle on ihan sama mitä kukakin touhuaa.
että tekisi salaa sellaista ja jos ei kerran valehtele (poikkiksellekaan) niin eihän se sitten voi pitää paikkansa.
Ei valehtelemista jos ei kerro, ja koska poikkis tuskin ikinä keksisi kysyä asiasta, niin murun ei tarvitse valehdella.
Ei valehtelemista jos ei kerro, ja koska poikkis tuskin ikinä keksisi kysyä asiasta, niin murun ei tarvitse valehdella.
Jos on kotona lepäilemässä niin voi olla aika kipeäkin. Tietääköhän murun isä?
En vastaa tuohon spekulointiin kyllä enkä ei. Se on vaikea asia ja vaikea kysymys, yksityinen ja sitä on moni joutunut pohtimaan. Ei sitä voi rääpiä ja repiä palasiksi missään julkisessa, tyhjänpäiväisessä keskustelussa ja loukatakin sillä ehkä jotakuta.
ap
toivottavasti keskeytyksestä ei tullut sinulle mitään pysyviä komplikaatioita, kaavintaa tms, joka vaikeuttaisi myöhemmin raskautumista.
Hyvä että teit ratkaisusi, vauvaa ei pidä tuottaa maailmaan epäselvään ei-toivottuun suhteeseen. Mutta kyllä poikaystäväsi ansaitsisi tietää. Hänen pitää saada tehdä oma surutyönsä.
Nämä viestit lukee varmaan muutama muukin kuin minä, ja heillä on omat kokemuksensa. Ei ole minusta kenenkään asia, ainakaan minun, alkaa hurskastella sillä, mitä itse ei ole tehnyt, kun joku toinen varmasti on. Kaikki toimivat omista lähtökohdistaan.
ap
toivottavasti keskeytyksestä ei tullut sinulle mitään pysyviä komplikaatioita, kaavintaa tms, joka vaikeuttaisi myöhemmin raskautumista. Hyvä että teit ratkaisusi, vauvaa ei pidä tuottaa maailmaan epäselvään ei-toivottuun suhteeseen. Mutta kyllä poikaystäväsi ansaitsisi tietää. Hänen pitää saada tehdä oma surutyönsä.
Jos on tehnyt abortin, niin sitten on. Jokaisella lapsella on oikeus syntyä toivottuna tähän maailmaan.
Minä sain 12 vuotta sitten yllätysraskaudesta lapsen, enkä ollut täysin valmis äidiksi. Nyt 12 vuotta myöhemmin minulla on äkäinen murrosikäinen täällä ja meillä on välillä todella vaikeaa. Miten voi olla miettimättä, kuinka paljon se, että hän sai elämälleen aika kurjan alun, vaikuttaa juuri tähän tilanteeseen? Olisiko se muuttanut tilannetta, että hän olisi ollut toivottu ja syntynyt rakastavaan suhteeseen?
No mitäpä se mulle kuuluu, toisaalta.
Tack och hej.