Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

I'm back :)

Vierailija
23.11.2012 |

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole parempaa että kiusaa fiktiivistä hahmoa, kuin oikeita kirjoittajia joilla on oikeita ongelmia? =)

Eiko ihmisella ole oikeasti muuta tekemista kun kiusata fiktiivista tai oikeaa henkiloa jollain helkkarin av-palstalla?

Vierailija
22/99 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole parempaa tekemistä kuin valittaa toisten tekemisistä jollain AV-palstalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1731343/oletko_harra…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1731343/oletko_harra…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1731343/oletko_harra…;

Olihan sillä joku jääkiekkoilija heti Micken jälkeen. Ehkä hän keräilee miehiä. Eikä sillä että paheksuisin, minusta se on ok, jos itse tykkää.

Vierailija
24/99 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiktiiviset terveiset täältä fiktiivisestä pikku kodistani :) En sentään keräile miehiä. Aina olen heidät palauttanut käytön jälkeen, hyvässä kunnossa. Ne on ihan vain kohtaamisia; joskus seksi tulee kysymykseen, kun on sinkku, kun tekee mieli ja henkilö kiinnostaa sillä hetkellä. Nyt mä elän parisuhteessa ja kaikki loput maailman miehet ovat vapaita teille :) Omani pidän itselläni.

ap

Vierailija
25/99 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa tädittelemään ja pusittelemaan, ryhdistäydy Muru! Kyllä nyt joku taso täytyis sunkin säilyttää...

t. sivustaseuraaja

Vierailija
26/99 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni Murun ilta poikaporukassa?

Arvasin ettei jää Muru kotiin.

Vierailija
27/99 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole siivottavaa, en jaksa kutsua ketään käymään, kun pitäisi jotain tarjotakin kai, telkkarista ei tule mitään, mies ei leiki mun kanssani... Mitä te teette kotona, kun ei ole mitään tekemistä? Häivytte sieltä kotoa?

ap

Vierailija
28/99 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikitään lastemme kanssa, keskustellaan miestemme kanssa, tehdään käsitöitä, katsotaan perheen kanssa elokuvaa, kokataan yhdessä jne. Kun on perhe, ei ole puutetta tekemisestä.

Vauva tekee ihmisestä tarpeellisen.

Vierailija
29/99 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sitten varmaan ole tarpeellinen.

ap

Vierailija
30/99 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sitten varmaan ole tarpeellinen. ap

Vierailija
31/99 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vain yleisesti jotenkin negatiivisen puolella. Ei syytä. Ennen täälläkin syntyi keskustelua mistä tahansa, ei enää.

ap

Vierailija
32/99 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vain yleisesti jotenkin negatiivisen puolella. Ei syytä. Ennen täälläkin syntyi keskustelua mistä tahansa, ei enää.

ap

keskustelua koko ajan! Tietenkin kaikki eivät ole niin innostuneita keskustelemaan juuri susta.

Vierailija
33/99 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä oli erilaista, paljon värikkäämpää keskustelua ja pidempiä ketjuja. Eikö sinusta?

ap

Mä olen vain yleisesti jotenkin negatiivisen puolella. Ei syytä. Ennen täälläkin syntyi keskustelua mistä tahansa, ei enää. ap

keskustelua koko ajan! Tietenkin kaikki eivät ole niin innostuneita keskustelemaan juuri susta.

Vierailija
34/99 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä oli erilaista, paljon värikkäämpää keskustelua ja pidempiä ketjuja. Eikö sinusta?

ap

Mä olen vain yleisesti jotenkin negatiivisen puolella. Ei syytä. Ennen täälläkin syntyi keskustelua mistä tahansa, ei enää. ap

mä luulen, että esim. palstapersu on ajanut monia ihmisiä pois. Se kyllä onneksi ei ole ollut - ainakaan mun kokemukseni mukaan - niin paljon linjoilla viime aikoina. Tai sitten mä ignooraan sen avaukset niin täysin, etten huomaa.

Vierailija
35/99 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ekoja kertoja kävin täällä, etusivu oli aina täynnä Maria- ja Petri-aloituksia. Sitä en tajunnut ollenkaan.

Vähän ihmettelen sitä, miten vähän tällä Vauva-palstalla keskustellaan vauvoista ja lapsista, vaikka en niitä juttuja erityisesti itse kaipaakaan. Mutta kesällä keskustelut olivat kuin oikeiden ihmisten kanssa juttelua :) Silloin keväällä, kun tänne varsinaisesti parkkeerasin, vaahtosin enimmäkseen omia juttujani, joten siitä ajasta en pahemmin tiedä.

ap

Vierailija
36/99 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru kyllästyi kihlattuunsa joka teki jotain vain itseään kiinnostavaa. Siitä suivaantuneena Muru otti kutsun vastaan ja lähti miespuolisten ystäviensä kanssa yöelämään. Pojut ymmärsivät tooosi hyvin Murua ja halusivat korvata kihlatun töykeän käytöksen. Niinpä...

Vierailija
37/99 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa, menenkö?

ap

Vierailija
38/99 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
39/99 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa, menenkö? ap

Vierailija
40/99 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule kotona tylsää, koska olen aikuinen enkä "leiki" mieheni kanssa vaan keskustelen ajankohtaisista asioista, suunnittelen tulevaa, katson elokuvia, puhun politiikkaa jne. Ja harrastan seksiä. Seksiäkään en kutsu leikiksi, olenhan aikuinen. Minulla on tasavertainen suhde älylliseen aikuiseen mieheen ja nautimme toistemme seurasta. Olemme olleet yhdessä jo yli 10 vuotta, saaneet lapsia ja aina vaan paranee.

Tiedostan toki, että kaikille ei ole suotu näin antoisaa parisuhdetta kuin minulle ja he kipuilevat omaa rikkinäisyyttään kykenemättömänä onneen. Toivoisin tällaisessa tapauksessa, kuten Murunkin kohdalla, että sitä omaa rikkinäisyyttä alettaisi korjata omaehtoisesti eikä rikkoa siinä sivussa muita tai muiden perheitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi