I'm back :)
Kommentit (99)
Arvatkaa, menenkö?
ap
ettei tarvitse taas sukupuolitautiklinikalla itkeskellä, tai raskautta pelätä.
Odotan jo mielenkiinnolla tuossa pikkutunneilla alkavia Muru-aloituksia. Mitäköhän tänään? Jotain pettämisentynkää saletisti, koska Muru oikeuttaa sen itselleen poikaystävän leikkimättömyydellä.
Mut muista se ehkäisy!
Mitään elimellistä vikaa ei kihlatullani ole, ei siis varsinaista sydänvaivaa, mikä on tietysti ihan ihanaa. Oli liian tiukka työputki ja liian vähän unta, ilmeisesti. Mitään ei tarvitse varoa. Loppu hyvin kaikki hyvin.
ap
"Leikkiä" oli sanonta, kiertoilmaus, kielikuva, mikä lie, ei mitään kirjaimellisesti ymmärrettävää. Ei mulle ole täällä legot valmiina matolle kaadettuina. Mies tekee omia hommiaan ja käski mun odottaa. Vai keskusteletko sä yksinäsikin politiikasta? Siihen mä en pysty. Seksiä ehkä voisin harrastaa yksin, mutta en nyt kuitenkaan taida, kun on tuo mieskin kotona -ja olemassa.
Älä pelkää, en ole tulossa rikkomaan perhettäsi, enkä ole rikkonut kenenkään toisenkaan.
ap
Mulle ei tule kotona tylsää, koska olen aikuinen enkä "leiki" mieheni kanssa vaan keskustelen ajankohtaisista asioista, suunnittelen tulevaa, katson elokuvia, puhun politiikkaa jne. Ja harrastan seksiä. Seksiäkään en kutsu leikiksi, olenhan aikuinen. Minulla on tasavertainen suhde älylliseen aikuiseen mieheen ja nautimme toistemme seurasta. Olemme olleet yhdessä jo yli 10 vuotta, saaneet lapsia ja aina vaan paranee. Tiedostan toki, että kaikille ei ole suotu näin antoisaa parisuhdetta kuin minulle ja he kipuilevat omaa rikkinäisyyttään kykenemättömänä onneen. Toivoisin tällaisessa tapauksessa, kuten Murunkin kohdalla, että sitä omaa rikkinäisyyttä alettaisi korjata omaehtoisesti eikä rikkoa siinä sivussa muita tai muiden perheitä...
Tuleeko nuo pettämisajatukset oman omatuntosi sopukoista? Minuun kun ne eivät liity mitenkään.
ap
Arvatkaa, menenkö? ap
ettei tarvitse taas sukupuolitautiklinikalla itkeskellä, tai raskautta pelätä. Odotan jo mielenkiinnolla tuossa pikkutunneilla alkavia Muru-aloituksia. Mitäköhän tänään? Jotain pettämisentynkää saletisti, koska Muru oikeuttaa sen itselleen poikaystävän leikkimättömyydellä. Mut muista se ehkäisy!
vai lähdenkö kahden frendin kanssa jutustelemaan. "Älä häiritse" sanoi toi tylsimys äsken. Saisinko siis mennä?
ap
Mitä poikkis sanoi? Mieskavereitako ne ovat taas?
Muuten, ketä ne rokkarit on joitten kanssa panit?
Tekis kyllä mieli mennä, mutta ei ehkä kannata. On ne miehiä, mutta mitäpä sillä on väliä. Mä kysyin kuulumisia ja ne pyysi mukaan. Ja ei ei, en kerro, kenen kanssa olen pannut. Ihmisiä nekin ovat.
ap
Mitä poikkis sanoi? Mieskavereitako ne ovat taas? Muuten, ketä ne rokkarit on joitten kanssa panit?
vai lähdenkö kahden frendin kanssa jutustelemaan. "Älä häiritse" sanoi toi tylsimys äsken. Saisinko siis mennä?
ap
Samaa jauhamista illasta toiseen. Ja sitten ihmettelet kun palsta on muuttunut tylsäksi. Eikö sulla oikeesti ole mitään muuta elämää?
Mä luhistun tämän tyhjyyden alle. Nyt on sentään lauantai-ilta.
Jostain syytä sinä olet tekemässä ihan samaa kuin minä. Eikö sulla ole muuta elämää?
ap
vai lähdenkö kahden frendin kanssa jutustelemaan. "Älä häiritse" sanoi toi tylsimys äsken. Saisinko siis mennä? ap
Samaa jauhamista illasta toiseen. Ja sitten ihmettelet kun palsta on muuttunut tylsäksi. Eikö sulla oikeesti ole mitään muuta elämää?
ennenkuin jankutat että 'olet kuitenkin näitä täällä lukemassa', että en ole palstaillut pariin kuukauteen. Nyt kun tulin tänne kurkkaamaan tätä samaa jauhamista palsta pullollaan. Tsiisus.
ap
yksinäisyyden sietosi on hälyttävän heikko. Oletko sisältä ihan ontto, vai mistä se tyhjyys kumpuaa?
Jostain syytä sinä olet tekemässä ihan samaa kuin minä. Eikö sulla ole muuta elämää?
ap
vai lähdenkö kahden frendin kanssa jutustelemaan. "Älä häiritse" sanoi toi tylsimys äsken. Saisinko siis mennä? ap
Olen seurallinen. Toisen kanssa on hauskempaa.
ap
Sun tänne postaamasi jutut ovat ahdistavia ja rasittavia sen vuoksi, että sinä (tai palstapersoonasi) elät koko ajan jonkun toisen kautta. Ihan kuin olisit vain joku ontto kuori.
Eikä sinusta pääse ikinä eroon, tarvitset ilmeisesti tämän palstan tunteaksesi olevasi elossa.
yksinäisyyden sietosi on hälyttävän heikko. Oletko sisältä ihan ontto, vai mistä se tyhjyys kumpuaa?
Pääset eroon musta. Mä vietän loppuillan muualla. Pus.
ap
Sun tänne postaamasi jutut ovat ahdistavia ja rasittavia sen vuoksi, että sinä (tai palstapersoonasi) elät koko ajan jonkun toisen kautta. Ihan kuin olisit vain joku ontto kuori. Eikä sinusta pääse ikinä eroon, tarvitset ilmeisesti tämän palstan tunteaksesi olevasi elossa.
Palasin kotiin pieneltä reissulta ja jäin koko päiväksi kotiin vielä tänään. Olen lähinnä paennut siivojaa huoneesta toiseen enkä saa siksi mitään järkevää tehtyä.
ap
että avoimesti puhut kyllä suihinotoistasi ja pyllypanoistasi, mutta tästä reissusta et ole voinut muuta sanoa kuin että "ystävän luo"...
Mikä pakottava tarve lähteä juuri kun olet ollut huolesta sairas kihlatun takia?
Miten kihlattu suhtautui reissuun?
kysymykseen kyllä tai ei. Sinä vain olet jäänyt miettimään niitä, jostain syystä :)
Enhän mä kerro, mihin lähden tai koska, jotta kukaan ei mua yritä tunnistaa. Kihlattuni voi oikein hyvin, joten saatoin lähteä. Ei hän mitenkään erityisesti suhtautunut lähtööni. Matka sai mukavan käänteen, kun isäni ajoitti työmatkansa yksiin minun kanssani. Oli ihanaa antaa huolehtia, hoitaa aikatauluja ja kuljetuksia, pöytävarauksia, aamiainen huonepalvelusta ym.,ihan kuin pienenä. Mä olen isän tyttö. Isä ymmärtää mua tilanteessa kuin tilanteessa. Emme kuitenkaan viettäneet aikaa yhdessä kuin vähän. Kihlattuani oli kyllä hirmuinen ikävä, vaikka olimme erossa vain pari päivää, varsinkin nukkumaan mennessä.
ap
että avoimesti puhut kyllä suihinotoistasi ja pyllypanoistasi, mutta tästä reissusta et ole voinut muuta sanoa kuin että "ystävän luo"... Mikä pakottava tarve lähteä juuri kun olet ollut huolesta sairas kihlatun takia? Miten kihlattu suhtautui reissuun?
Aika maltillisesti on muru jaksanut vittuilijoille vastata. Jaksaisitko itse?