Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

I'm back :)

Vierailija
23.11.2012 |

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Jos se ei ollut mielenkiintoinen matka.

Vierailija
62/99 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköspaikka pitäisi kuulua omalle miehelle eikä isälle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköspaikka pitäisi kuulua omalle miehelle eikä isälle...

Jokaisesta lauseesta teidän pitää löytää jotain naukumista?

Rivien välistä lukusi ei nyt oikein toimi.

Vierailija
64/99 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
65/99 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten toi Murun hehkutus siitä, miten hän on isin tyttö ja prinsessa, kuulostaakin niin likaiselta? Varmaan siksi, että Muru on tuonut tänne kaikki intiimit asiansa niin oudon estottomasti, seksikumppanien määrän, anaaliseksin, sukupuolitaudin pelon. Että ikäänkuin kaikki mistä Muru kertoo, kietoutuu ennen pitkää seksiin.

Etkös sä Muru joskus kertonut, että isäsi on aikamoinen häntäheikki? Ja analysoinut että oma vinksahtamisesi Mickeen liittyi jotenkin tähän?

Mutta joo, jotenkin kylmät väreet tästä isi-jutusta tulee, yh.

Vierailija
66/99 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten toi Murun hehkutus siitä, miten hän on isin tyttö ja prinsessa, kuulostaakin niin likaiselta? Varmaan siksi, että Muru on tuonut tänne kaikki intiimit asiansa niin oudon estottomasti, seksikumppanien määrän, anaaliseksin, sukupuolitaudin pelon. Että ikäänkuin kaikki mistä Muru kertoo, kietoutuu ennen pitkää seksiin.

Etkös sä Muru joskus kertonut, että isäsi on aikamoinen häntäheikki? Ja analysoinut että oma vinksahtamisesi Mickeen liittyi jotenkin tähän?

Mutta joo, jotenkin kylmät väreet tästä isi-jutusta tulee, yh.

Sun olettamukset ovat älyttömän sairaita.. Älä ylianalysoi liikaa..

Vierailija
67/99 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tämä päivä sairaslomaa.

ap

Eihän siitä kauan olekaan, kun kerroit, että ikinä et ole mitään sairaslomapapereita tarvinnut.

Olet nyt siis joutunut tavallisten kuolevaisten joukkoon.

Ymmärrät ehkä vihdoin mitä miesystäväsi sairauskertomuksista ja -lomapäivistä täällä puhuttiin.

Vierailija
68/99 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos abortin tekee.

Tää Murun tarina on niin jänskä. Joka perjantai kirjoittaja rapsauttaa tavallisen tekstin sekaan jonkin pikkupommin, josta lukija itse kehittää tarinaa eteenpäin. Erittäin taitavaa kyllä. Kenestä olisi nyt tekemään sitä väitöskirjaa?

Vierailija
69/99 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni minään prinsessana. Enkä ole analysoinut mitään tuollaista. Ei todellakaan liity mihinkään. Mutta ympäristöstäänkin voi oppia, kaikkea ei tarvitse kokea itse. Meillä on läheiset ja lämpimät välit, läheisemmät kuin äidin kanssa. Eikö tyttärillä usein ole? Mitäs jos olisin kirjoittanut olevani äidin tyttö? Aivan järkyttävää.

ap

miten toi Murun hehkutus siitä, miten hän on isin tyttö ja prinsessa, kuulostaakin niin likaiselta? Varmaan siksi, että Muru on tuonut tänne kaikki intiimit asiansa niin oudon estottomasti, seksikumppanien määrän, anaaliseksin, sukupuolitaudin pelon. Että ikäänkuin kaikki mistä Muru kertoo, kietoutuu ennen pitkää seksiin. Etkös sä Muru joskus kertonut, että isäsi on aikamoinen häntäheikki? Ja analysoinut että oma vinksahtamisesi Mickeen liittyi jotenkin tähän? Mutta joo, jotenkin kylmät väreet tästä isi-jutusta tulee, yh.

Vierailija
70/99 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla ilmoituksella olen poissa töistä.

ap

Mulla on tämä päivä sairaslomaa. ap

Eihän siitä kauan olekaan, kun kerroit, että ikinä et ole mitään sairaslomapapereita tarvinnut. Olet nyt siis joutunut tavallisten kuolevaisten joukkoon. Ymmärrät ehkä vihdoin mitä miesystäväsi sairauskertomuksista ja -lomapäivistä täällä puhuttiin.

Vierailija
71/99 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen välillä jonkin aikaa poissa ja sitten taas voin käydä peräkkäisinä päivinä. Ehkä sinä vierailet palstalla perjantaisin? Ja pääsäryn ja pahoinvoinnin takia olen kotosalla. Nekin onneksi jo helpottavat, oikeastaan kokonaan, lääkkeiden voimalla.

ap

jos abortin tekee. Tää Murun tarina on niin jänskä. Joka perjantai kirjoittaja rapsauttaa tavallisen tekstin sekaan jonkin pikkupommin, josta lukija itse kehittää tarinaa eteenpäin. Erittäin taitavaa kyllä. Kenestä olisi nyt tekemään sitä väitöskirjaa?

Vierailija
72/99 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vuorenkokoinen salaisuus-ketju ja voiko työpäivän aikana tehdä raskaudenkeskeytyksen-ketju sinun? Kuka se ystävä oli jota kävit tapaamassa?

Vierailija
73/99 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle läheinen ihminen.

ap

Vierailija
74/99 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Muruhan ei tunnetusti valehtele...

Vierailija
75/99 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesystävä ei saisi tietää, jos Muru teettää abortin? Onko Muru pettänyt?

Vierailija
76/99 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Muruhan ei tunnetusti valehtele...

Vierailija
77/99 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä isä järkkäs tutun yksityislääkärin yksityissairaalassa.

Vierailija
78/99 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä isä järkkäs tutun yksityislääkärin yksityissairaalassa.

Vierailija
79/99 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lomalla. Matkustin yhtäaikaa isäni kanssa, koska hän oli menossa työmatkalle. Niin oli mukavampaa, koska sain myös käyttää hänen suhteitaan. Pieniä mukavuuksia. Ei siitä sen enempää.

ap

Vierailija
80/99 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että paras kommrntti tässä ketjussa oli "älä ylianalysoi liikaa." Oikein nerokasta. Toiseksi, mitä järkeä ylipäänsä on naisilla ottaa kakkoseen. Ei naisilla ole eturauhasta, jota se stimuloisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi