I'm back :)
Kommentit (99)
Ykköspaikka pitäisi kuulua omalle miehelle eikä isälle...
Ykköspaikka pitäisi kuulua omalle miehelle eikä isälle...
Jokaisesta lauseesta teidän pitää löytää jotain naukumista?
Rivien välistä lukusi ei nyt oikein toimi.
miten toi Murun hehkutus siitä, miten hän on isin tyttö ja prinsessa, kuulostaakin niin likaiselta? Varmaan siksi, että Muru on tuonut tänne kaikki intiimit asiansa niin oudon estottomasti, seksikumppanien määrän, anaaliseksin, sukupuolitaudin pelon. Että ikäänkuin kaikki mistä Muru kertoo, kietoutuu ennen pitkää seksiin.
Etkös sä Muru joskus kertonut, että isäsi on aikamoinen häntäheikki? Ja analysoinut että oma vinksahtamisesi Mickeen liittyi jotenkin tähän?
Mutta joo, jotenkin kylmät väreet tästä isi-jutusta tulee, yh.
miten toi Murun hehkutus siitä, miten hän on isin tyttö ja prinsessa, kuulostaakin niin likaiselta? Varmaan siksi, että Muru on tuonut tänne kaikki intiimit asiansa niin oudon estottomasti, seksikumppanien määrän, anaaliseksin, sukupuolitaudin pelon. Että ikäänkuin kaikki mistä Muru kertoo, kietoutuu ennen pitkää seksiin.
Etkös sä Muru joskus kertonut, että isäsi on aikamoinen häntäheikki? Ja analysoinut että oma vinksahtamisesi Mickeen liittyi jotenkin tähän?
Mutta joo, jotenkin kylmät väreet tästä isi-jutusta tulee, yh.
Sun olettamukset ovat älyttömän sairaita.. Älä ylianalysoi liikaa..
Mulla on tämä päivä sairaslomaa.
ap
Eihän siitä kauan olekaan, kun kerroit, että ikinä et ole mitään sairaslomapapereita tarvinnut.
Olet nyt siis joutunut tavallisten kuolevaisten joukkoon.
Ymmärrät ehkä vihdoin mitä miesystäväsi sairauskertomuksista ja -lomapäivistä täällä puhuttiin.
jos abortin tekee.
Tää Murun tarina on niin jänskä. Joka perjantai kirjoittaja rapsauttaa tavallisen tekstin sekaan jonkin pikkupommin, josta lukija itse kehittää tarinaa eteenpäin. Erittäin taitavaa kyllä. Kenestä olisi nyt tekemään sitä väitöskirjaa?
En pidä itseäni minään prinsessana. Enkä ole analysoinut mitään tuollaista. Ei todellakaan liity mihinkään. Mutta ympäristöstäänkin voi oppia, kaikkea ei tarvitse kokea itse. Meillä on läheiset ja lämpimät välit, läheisemmät kuin äidin kanssa. Eikö tyttärillä usein ole? Mitäs jos olisin kirjoittanut olevani äidin tyttö? Aivan järkyttävää.
ap
miten toi Murun hehkutus siitä, miten hän on isin tyttö ja prinsessa, kuulostaakin niin likaiselta? Varmaan siksi, että Muru on tuonut tänne kaikki intiimit asiansa niin oudon estottomasti, seksikumppanien määrän, anaaliseksin, sukupuolitaudin pelon. Että ikäänkuin kaikki mistä Muru kertoo, kietoutuu ennen pitkää seksiin. Etkös sä Muru joskus kertonut, että isäsi on aikamoinen häntäheikki? Ja analysoinut että oma vinksahtamisesi Mickeen liittyi jotenkin tähän? Mutta joo, jotenkin kylmät väreet tästä isi-jutusta tulee, yh.
Omalla ilmoituksella olen poissa töistä.
ap
Mulla on tämä päivä sairaslomaa. ap
Eihän siitä kauan olekaan, kun kerroit, että ikinä et ole mitään sairaslomapapereita tarvinnut. Olet nyt siis joutunut tavallisten kuolevaisten joukkoon. Ymmärrät ehkä vihdoin mitä miesystäväsi sairauskertomuksista ja -lomapäivistä täällä puhuttiin.
Mä olen välillä jonkin aikaa poissa ja sitten taas voin käydä peräkkäisinä päivinä. Ehkä sinä vierailet palstalla perjantaisin? Ja pääsäryn ja pahoinvoinnin takia olen kotosalla. Nekin onneksi jo helpottavat, oikeastaan kokonaan, lääkkeiden voimalla.
ap
jos abortin tekee. Tää Murun tarina on niin jänskä. Joka perjantai kirjoittaja rapsauttaa tavallisen tekstin sekaan jonkin pikkupommin, josta lukija itse kehittää tarinaa eteenpäin. Erittäin taitavaa kyllä. Kenestä olisi nyt tekemään sitä väitöskirjaa?
Oliko vuorenkokoinen salaisuus-ketju ja voiko työpäivän aikana tehdä raskaudenkeskeytyksen-ketju sinun? Kuka se ystävä oli jota kävit tapaamassa?
ja Muruhan ei tunnetusti valehtele...
Miksi miesystävä ei saisi tietää, jos Muru teettää abortin? Onko Muru pettänyt?
ja Muruhan ei tunnetusti valehtele...
ehkä isä järkkäs tutun yksityislääkärin yksityissairaalassa.
ehkä isä järkkäs tutun yksityislääkärin yksityissairaalassa.
Olin lomalla. Matkustin yhtäaikaa isäni kanssa, koska hän oli menossa työmatkalle. Niin oli mukavampaa, koska sain myös käyttää hänen suhteitaan. Pieniä mukavuuksia. Ei siitä sen enempää.
ap
että paras kommrntti tässä ketjussa oli "älä ylianalysoi liikaa." Oikein nerokasta. Toiseksi, mitä järkeä ylipäänsä on naisilla ottaa kakkoseen. Ei naisilla ole eturauhasta, jota se stimuloisi.
En ymmärrä. Jos se ei ollut mielenkiintoinen matka.