usklataisitko päästää lapsesi leikkimään lapsen luo, jonka äiti
huhujen mukaan tissuttelija ts juo arkipäivisin (kin)?
mua on varoitettu tosta mutta lapseni tän äidin lapsen kans hyvä kaveri nykyään ja lapsi itse on aivan hurmaava, lapset alakouluikäisiä.
Kommentit (6)
voiko heille tulla. Itse olin tuo lapsi, jolla oli tissuttelevat vanhemmat enkä kuuna päivänä halunnut ketään meille, koska mielestäni vanhempani olivat kamalia humalassa/hiprakassa (vaikkakaan eivät koskaan aggressiivisia).
Sanoisin, että uskaltaisi päästää, mutta lopulta itse päätöksen teet. Tuskin lapsesi sinne menee toiste, mikäli siellä on arveluttava ilmapiiri.
Tämä siksi, että "huhujen mukaan" olen taatusti itsekin tissuttelija ellen pahempaa - eräs kyläluuta kun sattui tavoittamaan mut ensimmäisenä lomapäivänä viinilasi kädessä luukuttamassa Cheekiä iltapäiväkahdelta :)
usein todettu fakta on, että hallittu alkoholinkulutus lieventää stressiä, joten en vastusta tissuttelijaluonnetta, enkä pane pahakseni kyseisten tissuttelijoiden seuraa.
Hmm, pelkäätkö että tarjoaa lapsellesikin?
Oikeasti, huhut ovat huhuja ja todellisuus yleensä ihan muuta.
Tai jopa sellaiset, jotka tuntevat lähipiirissään jonkun tissuttelijan tai ovat jopa sellaisia itse, mutta pistävätkin jutun kiertämään jostain muusta häivyttääkseen omaa ongelmaansa:D Siihen on vaan totuttava, että joidenkin ihmisten piirit ovat niin pienet ja "piiri pieni pyörii" vaan.
Tissuttelu harvoin vaarantaa vierailevan lapsen henkeä.