Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

usklataisitko päästää lapsesi leikkimään lapsen luo, jonka äiti

Vierailija
20.11.2012 |

huhujen mukaan tissuttelija ts juo arkipäivisin (kin)?

mua on varoitettu tosta mutta lapseni tän äidin lapsen kans hyvä kaveri nykyään ja lapsi itse on aivan hurmaava, lapset alakouluikäisiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissuttelu harvoin vaarantaa vierailevan lapsen henkeä.

Vierailija
2/6 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko heille tulla. Itse olin tuo lapsi, jolla oli tissuttelevat vanhemmat enkä kuuna päivänä halunnut ketään meille, koska mielestäni vanhempani olivat kamalia humalassa/hiprakassa (vaikkakaan eivät koskaan aggressiivisia).

Sanoisin, että uskaltaisi päästää, mutta lopulta itse päätöksen teet. Tuskin lapsesi sinne menee toiste, mikäli siellä on arveluttava ilmapiiri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siksi, että "huhujen mukaan" olen taatusti itsekin tissuttelija ellen pahempaa - eräs kyläluuta kun sattui tavoittamaan mut ensimmäisenä lomapäivänä viinilasi kädessä luukuttamassa Cheekiä iltapäiväkahdelta :)

Vierailija
4/6 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein todettu fakta on, että hallittu alkoholinkulutus lieventää stressiä, joten en vastusta tissuttelijaluonnetta, enkä pane pahakseni kyseisten tissuttelijoiden seuraa.

Vierailija
5/6 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, pelkäätkö että tarjoaa lapsellesikin?

Oikeasti, huhut ovat huhuja ja todellisuus yleensä ihan muuta.

Vierailija
6/6 |
20.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jopa sellaiset, jotka tuntevat lähipiirissään jonkun tissuttelijan tai ovat jopa sellaisia itse, mutta pistävätkin jutun kiertämään jostain muusta häivyttääkseen omaa ongelmaansa:D Siihen on vaan totuttava, että joidenkin ihmisten piirit ovat niin pienet ja "piiri pieni pyörii" vaan.