Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö treffeille miehen kanssa joka ei anna kuvaansa eikä koko nimeään

Vierailija
20.11.2012 |

"En kuitenkaan millään voi tällaisella palstalla kertoa vieraalle naiselle koko henkilöllisyyttäni. Katsos minun kun on säilytettävä yksityiselämä yksityisenä. Toivon, että ymmärrät."

Pyytää luottamaan itseensä, mutta ei silti luota muhun. Väittää olevansa paikallisesti niin tunnettu, ettei voi kuvaansa pistää sähköpostiin.

On semmonen fiilis, että en mene sen kanssa mihinkään prkl...

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se sekoilee oikeudesta yksityisyyteen? ethän olisi ollut edes työn kautta sitä tapaamassa.

viestin sävy on aika outo. hyvä, että kuuntelit vaistojasi.

olisi se voinut vaan kertoa etunimen ja laittaa kuvan ja sanoa että kertoo työstään myöhemmin, vaikka ei ole mikään erityinen juttu kyseessä.

onko pientäburnouttia ilmassa, kun joutuu kasvattaa niiden lapsia, jotka ei sitä osaa..

Vierailija
42/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan kuulostaa ihan sekopäältä. Missähän vaiheessa se olisi suostunut nimensä kertomaan? Taisi sitä vaan hävettää että yrittää tutustua ihmisiin eikä oikein onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tämmöistä viestiä kun sanoin että en sinä päivänä halunnut lähteä kuitenkaan kun olisin kaivannut niitä tietoja vähän enemmän ensin.

"Minun yksityisyydessäni on hei kyse siitä, että olen ope! Työ ja vapaa ovat eri asioita.

En mä täällä voi omia tietojani antaa vieraalle ihmiselle. Jos olisin postimies, ihan eri asia.

Mieti vähän. Opettajan työ on henkisesti raskasta nykyisin. Itseään on suojeltava."

"Minullakin on oikeus yksityiselämään siitä huolimatta, että päivisin yritän kasvattaa niiden lapsia, jotka ei itse siihen pysty. Näin. Hyvää jatkoa."

Ikää sillä on 39. Ilmeisesti kokee olevansa niin paljon ylempänä kuin esim. minä, etttä en todellakaan halua tavata ja tutustua tuommoiseen. Sitäpaitsi noinkohan mikään ope kirjoittaa noin huonosti?

ap

mutta kyllä jo yksityisviesteissä pitäisi kertoa kertoa henkilöllisyytensä, jos mielii nähdä toinen kasvotusten. Valokuva ei minusta ole niin tärkeä. Jos toinen on hirveännäköinen, niin voihan treffien jälkeen lopettaa yhteydenpito. Tuo jälkimmäinen kommentti lasten kasvattamisesta oli typeryydessään sellainen, että vaikea uskoa miehen oikeasti olevan opettaja.

Teit fiksusti, kun et mennyt treffeille.

Vierailija
44/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lähtenyt tapaamaan chatista henkilöä, jonka kanssa olen ensin jutellut ja sen kautta saanut jonkun vaikutelman. On sitten vaan sovittu treffit johonkin yleiseen paikkaan. En näe tässä ongelmaa, on aika sama, saanko tietää etunimen tai koko nimen vasta treffeillä.

Tavallaan minusta homma toimii tosi hyvin myös toisin päin, enhän minäkään kerro ennen treffejä, että olen Maija Meikäläinen ja joku voi googlettaa, mitä tietoja nimelläni löytyy minusta. Henkilö voi siis tavata minut, voidaan katsoa, synkkaako ja sitten vasta vaihtaa tarkempia tietoja jos siltä tuntuu.

Vierailija
45/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuvakaan ei ole minusta tärkeä. Olen vaan nähnyt kuvia ihmisistä ja sitten se vaikutelma elävänä on ollut ihan erilainen. Voi sanoa, että kuva on ollut ihan haittakin, joskus kuva toki kertoo enemmän kuin 1000 sanaa.

Vierailija
46/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää sillä on 39. Ilmeisesti kokee olevansa niin paljon ylempänä kuin esim. minä, etttä en todellakaan halua tavata ja tutustua tuommoiseen. Sitäpaitsi noinkohan mikään ope kirjoittaa noin huonosti?

ap

että ette tavanneet jos ajattelet noin..Minäkin työskentelen asiakaspalvelijana, sen vuoksi en välttämättä haluaisi laittaa kuvaa deitti-ilmoitukseen, koska olisin sitten "Pirkko, joka on siellä liikkeessä X". En siis haluaisi, että joku ajattelisi minut ensimmäisenä työni kautta. Mutta sori ap, sinä voit olla ihan niin rajoittunut kuin haluat.

Vierailija
47/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tyyliin "Make" tms. Paikalle menisin kyllä, mutta haluaisin nähdä ko. tyypin ennen kuin menen juttelemaan. Ikäänkuin tsekkaisin siis. ;)

Vierailija
48/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinä toimit hölmösti perumalla treffit. Toisaalta mies sai hyvin karsittua pois sinut ei-potentiaalina ehdokkaana. Et osoittanut olevasi erityisen älykäs.

Osoitit myös hänen varovaisuutensa tarpeelliseksi postaamalla yleiselle keskustelupalstalle pätkiä miehen viesteistä. Et ole tarpeeksi luotettava.

Että näin.

Vierailija
49/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki neuroottiset naiset, jotka on itse olleet avioliitossaan 15 vuotta miehensä kanssa ja jotka oman neuroottisuutensa vuoksi ei voisi tavata ketään tuntematonta, vastailee tähän ketjuun.

Miettikääpä oikeasti tätä ajattelun mustavalkoisuutta:

mies laittaa käden lapsen olkapäälle=pedofiili (av: mukaan)

->mies ei kerro etu- ja sukunimeään deittikumppanille=epäilyttävä narsisti ja mielenvikainen.

Kyseenalaistakaapa ihan huvikseen nää ajattelutapanne.:)

Vierailija
50/51 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö nimimerkkiä SampoTT?

Vierailija
51/51 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä törmäsin kerran mieheen, jonka kanssa vaihdettiin katseita, hymjä jne. ja otin selville miehen henkilöllisyyden ja otin yhteyttä häneen. Hän halusi välttämättä tietää nimeni, vaikka oli nähnyt siis minut jo livenä. En ymmärrä miksi. Treffeille asti ei koskaan edetty, vaikutti sitten muutenkin niin oudolta. En silloin tod. ymmärtänyt, miksi hänelle oli niin tärkeää tietää nimeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän