Lähtisitkö treffeille miehen kanssa joka ei anna kuvaansa eikä koko nimeään
"En kuitenkaan millään voi tällaisella palstalla kertoa vieraalle naiselle koko henkilöllisyyttäni. Katsos minun kun on säilytettävä yksityiselämä yksityisenä. Toivon, että ymmärrät."
Pyytää luottamaan itseensä, mutta ei silti luota muhun. Väittää olevansa paikallisesti niin tunnettu, ettei voi kuvaansa pistää sähköpostiin.
On semmonen fiilis, että en mene sen kanssa mihinkään prkl...
Kommentit (51)
Juuri noin pitää nettitreffeillä toimiakin. Ainakin jos on jo vähän vanhempi (>35) ja ehtinyt jo jonkunlaiseen asemaankin esim. työssään, kyllä silloin voi ihan oikeasti olla järkevää olla paljastamatta henkilöllisyyttään.
Tosin kyllä ainoastaan päivällä/alkuillasta ja treffit julkisella paikalla.
Olen käynyt monesti nettitreffeillä niin, ettemme ole nähneet toistemme kuvia. Useammin kuvat on kyllä vaihdettu. En _ikinä_ ole kertonut koko nimeäni, tarkkaa työpaikkaa (ammatin kyllä, tyyliin opettaja) enkä myöskään antanut oikeaa puhelinnumeroani (olen hankkinut jonkun halvan prepaidin) eikä mieskään ole. Osa on laittanut meiliä tai antanut puhelinnumeron, josta oikea nimi on selvinnyt, mutta läheskään kaikki eivät.
En ole koskaan pitänyt tuota mitenkään ihmeellisenä. Jos homma natsaa niin kyllä sukunimet sun muut henkilökohtaiset tiedot ehtii selvittää senkin jälkeen. Minusta on ihan tervettä varovaisuutta olla paljastamatta mitään liian intiimiä ennen ensimmäistä tapaamista. Tosin ap:n tapauksessa mies vaikuttaa vähän oudolta jos vetoaa julkkisstatukseen syynä siihen, ettei kuvaa voi lähettää...
ja työpaikankin, ennen kuin olen treffannut. Kuvia en ole nähnyt. Pari kertaa aioin mennä keskipäivällä tapaamiseen ilman sukunimitietoja, mutta peruin. Lisäksi paras kaverini tiesi aina seurani, laitoin varmuuden vuoksi tekstarina miehen nimen ja numeron ynnä missä tavataan. Hän sitten poisti ne, kun ilmoitin, että kaikki on ok. Vastaava palvelu toimi myös toisinpäin. Nykyään sille ei enää ole tarvetta.
jatkoille!!
Jos se on joku hullu joka nistii sut ja heittää takakonttiin niin mistäs sut löytää. Ei oo nimeä, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta jonka perusteella jäljittää.
Muutenki noi jutut paikallisesta kuuluisuudesta kuulostaa aika omituisilta...
Kuinka monii lähtee baarista miehen mukaan ja saattapa mies olla joskus humalassa tai sitten nainen...useimmiten molemmat.
On tässä maassa niin monenlaista kulkijaa nykyjään.
Olisi aika epäilyttävää. Ties mitä tapahtuisi kun ei voi mitään infoa antaa. Paitsi tietty jos etunimi on Ilkka.
En halunnut antaa kuvaani enkä kertoa harvinaista sukunimeäni, sillä kaikenlaisia hulluja on aina liikkeellä. Mies luotti ja anoti kuvankin etukäteen. Hyvä niin, sillä tunnistin hänet treffipaikalla. Hänellä oli vain kertomani kuvaus ulkonäöstäni. Puehlimessa olimme sentään jutelleet useamman kerran.
Treffipaikasta olin tarkkana, ja mihinkään metsälenkille en halunnut lähteä, vaikka liittyi miehen harrastuksiin. Tapasimme ravintolassa, vai olisiko se paremminkin pubi. Paljon porukkaa kuitenkin perjantai-iltana. Ajattelin, että pääsen sieltä helposti pois ja kotiin, jos mies on vaikka ihan outo tapaus.
Ei ollut, vaan parasta aviomiesainesta. Puhuimme tuntikausia ja teimme uudet trefft ja kolmannet. Nyt olemme naimisissa ja meillä on yhteisiä lapsia.
Ap:lle ehdottaisin, että menee katsomaan, mikä tapaus mies on. Hän voi olla joku julkkis, naimisissa ja sivusuhdetta haluava tai muu, jota et halua. Mutta yhtä hyvin Se Oikea.
Ei kannata kulkea onnensa ohi, mutta riskit pitää minimoida.
niin sovi treffit vaikka johonki kauppakeskukseen ja jää tiiraan ku se ilmestyy paikalle ja jos näyttää epäilyttävältä niin lähet vaan veke hissun kissun.
Sanot sit vaan että ei kiinnostanutkaan.
Minulla oli aikoinaan sokkotreffit minun luonani, nainen itse ehdotti että voi ihan hyvin tulla luokseni ja niinhän se tuli! Netissä tavattiin, ja tapailtiin useita viikkoja tämän jälkeenkin. Suhdetta ei toki tästä tullut mutta joskus ollaan kuulumisia vaihdettu. Rohkea nainen vaikka hänen exä ei ollut ihan normaali tapaus ja näin ollen olisi voinut ollut varovainen.
En itsekään jakele niin innokkaasti kaikkia tietojani ja fotojani netissä ventovieraille, että ymmärrän erittäin hyvin samanlaista miestäkin!
Jos ei Ap:lle kelpaa, niin tänne kelpaa!
Tuollainen vaikuttaa narsistilta tai muuten vainoharhaiselta.
Jätä tapaamatta, selittäen minä en voi luottaa mieheen joka ei luota minuun, niin paljon että voisi lähettää kuvansa.
Vaikka kahvilaan tai muuhun vilkkaaseen paikkaan. Sitten jos mies siellä vaikuttaa täysipäiseltä ja antaa nimensä ja yhteystietonsa, niin hyvä. Ellei, en enää toista kertaa treffaisi.
No vähän riippuu. Sinänsähän se on ihan ok, että haluaa vähän säilyttää anonymiteettia netissä, mutta kunhan se sitten on tasapuolista, eli toisenkaan osapuolen ei tarvitse (ellei itse halua) kertoa koko elämäntarinaansa.
Itse joku aika sitten kieltäydyin jatkamasta tutustumista miehen kanssa, joka ei voinut lähettää kuvaansa. Siis pyysi sitä minulta ja lähetin ja toki luonnollisesti paluupostissa odottelin häneltä kuvaa. Eipä tullut ja huomautin siitä ja kaveri oli sitten vain, että "joo enpä tosiaan lähettänyt :(". Ja seuraavan kysymyksen, että lähettääkö ohitti sitten sen kummemmin kommentoimatta. Olisin voinut sulattaa tuon, jos olisi etukäteen kertonut, että ei aio kuvaansa lähettää, mutta en sitä että pyytämällä pyytää, mutta jättää sitten mainitsematta että itse ei aio .
Sain tämmöistä viestiä kun sanoin että en sinä päivänä halunnut lähteä kuitenkaan kun olisin kaivannut niitä tietoja vähän enemmän ensin.
"Minun yksityisyydessäni on hei kyse siitä, että olen ope! Työ ja vapaa ovat eri asioita.
En mä täällä voi omia tietojani antaa vieraalle ihmiselle. Jos olisin postimies, ihan eri asia.
Mieti vähän. Opettajan työ on henkisesti raskasta nykyisin. Itseään on suojeltava."
"Minullakin on oikeus yksityiselämään siitä huolimatta, että päivisin yritän kasvattaa niiden lapsia, jotka ei itse siihen pysty. Näin. Hyvää jatkoa."
Ikää sillä on 39. Ilmeisesti kokee olevansa niin paljon ylempänä kuin esim. minä, etttä en todellakaan halua tavata ja tutustua tuommoiseen. Sitäpaitsi noinkohan mikään ope kirjoittaa noin huonosti?
ap
Juuri noin pitää nettitreffeillä toimiakin. Ainakin jos on jo vähän vanhempi (>35) ja ehtinyt jo jonkunlaiseen asemaankin esim. työssään, kyllä silloin voi ihan oikeasti olla järkevää olla paljastamatta henkilöllisyyttään.
Minä erehdyin aikoinaan antamaan varsinaisen puhelinnumeron naiselle, joka paljastui valehtelijaksi ja epätoivoiseksi. Suhteen jälkeen oli vaikea saada se tajuamaan, että jatkoa ei ole. Todellakin ensin tsekataan millainen henkilö on ennen kuin annetaan oikeita tietoja. Netistä kun on niin helppo onkia tietoja ihmisistä.
...ja useita viestejä olisi vaihdettu.
Mutta vain julkiselle paikalle ja en myöhään illalla.
Kyllä tuo yksityisyyden tarve sitten siellä treffeillä tulisi puheeksi ja voisin arvioida, oliko tyypillä oikeasti syytä peitellä tietojaan, vai kertooko peittely enemmän vainoharhaisuudesta.
Kuulostaa todella kummalliselta että mies lähtisi kanssasi treffeille mutta katsoo ettei "yksityiselämänsä" (oikea nimensä!) kuulu sinulle mitenkään. Ei kuulosta vakavalta kiinnostukselta.
Kyllähän entiset pääministeritkin on treffiseuraan netistä hakeneet... Mut sinuna tekisin treffit julkiselle paikalle esim. kahvilaan ja kutsuisin oman kaverin istumaan naapuripöytään. Just in case.