Muten ihmisillä on varaa käydä lukuisilla festareilla?
Nykyään pääkaupunkiseudullakin on festareita lähes joka kesäviikonloppu, viime viikonloppunakin Flow, Helsinki metal festival ja Vauhti kiihtyy.
Liput maksaa ihan törkeästi ja omassa tuttavapiirissäkin samat tyypit ravaa Weekendit, Tuskat, Flow ja maakuntien festarit. Ja pienemmät festarit myös.
Miten tällaisena aikana ihmisillä on varaa?
Kommentit (11)
Kyllä työstä edelleen saa rahaa. Ja vaikka sitä kuluttaisi vaikka festareihin, säästöönkin jää.
t. Hellsinki Metal Festivalilla ollut (meni rahaa n. 1000e)
Töissä maksetaan ammattilaiselle. Köyhät ovat vähemmistö Suomessa.
En ole eläissäni käynyt festareilla, enkä aio käydä. Mietin ihan samaa, miten tuohon on varaa.
No mä ainakin käyn työssä ja siitä maksetaan palkkaa. Palkalla ostetaan sitten mm lippuja festareille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä työstä edelleen saa rahaa. Ja vaikka sitä kuluttaisi vaikka festareihin, säästöönkin jää.
Miten sulla meni noin paljon? Itellä meni alle 200e Vauhti kiihtyy-festareilla 2 päivässä
Kulttuurietukin riittää jo parien festarien lippuihin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin siellä myös, en laskenut paljonko meni, Diamond oli huippu. Ei varmaan nuin paljoa mut reilusti kuitenkin.
Kun on osaamista ja jatkuvasti sitä myös kehittää niin saa sellaista palkkaa jolla festareilla voi kulkea ilman pennien laskemista. Kolmet festarit tälle kesälle yhteensä minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla meni noin paljon? Itellä meni alle 200e Vauhti kiihtyy-festareilla 2 päivässä
Liput (2x pv), majoitus 2 yötä, matkat (juna ja taksit), syömiset ja juomiset (0,5 l lonkero maksoi 14,50e)
Työantaja maksaa liput. Sitä varten on e-passi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liput (2x pv), majoitus 2 yötä, matkat (juna ja taksit), syömiset ja juomiset (0,5 l lonkero maksoi 14,50e)
Juu no sitten. Onpas posketon hinta lonkerolla muuten.
Mä käyn ainoastaan ilmaisilla